Miasto Ełk ogłasza przetarg
- Adres: 19300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
- Data zamieszczenia: 2017-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
ul. M. J. Piłsudskiego 4
19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PROJEKT BUDOWY PARKINGÓW PRZY UL. OKULICKIEGO W EŁKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowy parkingów przy ul. Okulickiego w Ełku. Opracowaniem należy objąć część działki nr 1215/8 położonej między ulicą Okulickiego i ulicą Kolonia. W ramach dokumentacji należy zaprojektować ok. 40 miejsc postojowych wraz z jezdniami manewrowymi. Komunikacja do projektowanych miejsc postojowych od drogi wewnętrznej zlokalizowanej przy budynku nr 3 Okulickiego. Lokalizację miejsc postojowych oznaczono na załączniku nr 1. Na obszarze objętym projektem obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego „EŁK – OBWODNICA PÓŁNOCNA III”, uchwała nr XLII.408.2014 Rady Miasta Ełku z dnia 29 kwietnia 2014 r Zakres zamówienia obejmuje: W ramach dokumentacji projektowej budowy parkingów przy ulicy Okulickiego w Ełku należy zaprojektować: - jezdnie manewrową z miejscami postojowymi i chodnikami, - oświetlenie dla projektowanego obszaru, - odwodnienie projektowanego obszaru, - zieleń (nasadzenia, trawniki), - ewentualną przebudowę urządzeń kolidujących. Wykonawca powinien przeanalizować opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi dokumentami i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W ramach opracowania wykonawca dostarczy: 1) mapę do celów projektowych, 2) badania geotechniczne gruntu, 3) projekt zagospodarowania terenu, 4) projekt drogowy, 5) projekt kanalizacji deszczowej, 6) projekt oświetlenia, 7) projekt przebudowy urządzeń kolidujących (w przypadku wystąpienia kolizji), 8) projekt zieleni, 9) projekt stałej organizacji ruchu, 10) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 11) przedmiary robót, 12) kosztorysy inwestorskie, 13) zbiorcze zestawienie kosztów, 14) pozwolenie na budowę, Projekty należy opracować w 6 egz., SST, przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. oraz wersję elektroniczną dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf). GWARANCJA – 24 miesiące od daty odbioru końcowego 1.1 Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 1.1.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie czynności biurowo- administracyjnych, (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac biurowo- administracyjnych.. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących pracami projektowymi, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.1.2 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.1.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy) 1.1.4 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności. 1.1.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dokumentacja projektowa dla zadania pn. „Budowa drogi i oświetlenia przy ul. Czereśniowej, przebudowa ulicy Morwowej na wysokości posesji Malinowa 2”
Dodano: 2024-07-15 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztowej dla zadania inwestycyjnego pn: Budowa drogi gminnej na odcinku Nowa Wieś Ełcka - Śniepie
Dodano: 2024-06-03 - Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę dla zadania pn: „Modernizacja budynku Wydziału Rolnictwa i Leśnictwa przy ul. Oczapowskiego 6,8 i Pl. Łódzkim 4,5
Dodano: 2024-05-31 - Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych Powiatu Giżyckiego.
Dodano: 2024-03-06 - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa przebudowy dróg gminnych
Dodano: 2024-02-27 - Opracowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenie Gminy Gizycko
Dodano: 2024-01-15 - Opracowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenie Gminy Gizycko
Dodano: 2023-12-11 - Opracowanie i aktualizacja dokumentacji projektowej na potrzeby zadań realizowanych na przejściach granicznych znajdujących się na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
Dodano: 2023-10-18 - Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania: „Rozbudowa drogi krajowej nr 63 na odcinku Jeże - Wincenta” - II postępowanie
Dodano: 2023-09-18 - Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg powiatowych Powiatu Giżyckiego.
Dodano: 2023-07-14