Przetargi.pl
Projekt budowy parkingów miejskich oraz dróg dojazdowych zlokalizowanych w rejonie ul. Kilińskiego

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2015-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowy parkingów miejskich oraz dróg dojazdowych zlokalizowanych w rejonie ul. Kilińskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowy parkingów miejskich oraz dróg dojazdowych zlokalizowanych w rejonie ul. Kilińskiego na działkach komunalnych oznaczonych w załączniku Nr 1 do SIWZ, zgodnie z obowiązującym Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Ełk - Piękna oraz późniejszymi propozycjami zmiany planu Ełk - Piękna II (załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ). Zakres projektu obejmować będzie: - wykonanie utwardzenia nawierzchni dróg dojazdowych i chodników w obszarach 04D 1/2 (5KPJ) oraz 20UHMN, - wykonanie nawierzchni parkingów z dojazdami w obszarze 30KS, - wykonanie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla powyższych obszarów, - wykonanie oświetlenia, - zagospodarowanie zielenią, - przebudowę kolidującego uzbrojenia. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać wszystkie warunki niezbędne do podjęcia prac projektowych u zarządcy drogi (Wydział Mienia Komunalnego Urzędu Miasta Ełk Referat Dróg Miejskich) oraz zarządców poszczególnych sieci. Wykonawca podejmujący się realizacji zamówienia zobowiązany będzie do uzyskania we własnym zakresie: - mapy do celów projektowych 1:500, - dokumentacji z badań podłoża gruntowego, - niezbędnych uzgodnień i decyzji, - uzyskania pozwolenia na budowę. W przypadku wystąpienia kolizji z sieciami elektroenergetycznymi, których właścicielem jest PGE dokumentację na usunięcie tych kolizji należy wykonać w odrębnym opracowaniu. Projektant zobowiązany jest do uzyskania dla opracowanego projektu pozytywnej opinii Zespołu Opiniowania Projektów Inwestycyjnych działającego przy Urzędzie Miasta Ełku. W związku z tym, iż dokumentacja, wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 29 i 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907z póź zm.), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych z tytułu ewentualnych korekt finansowych nałożonych przez instytucje współfinansujące, w wysokości nałożonych korekt finansowych, w przypadku dofinansowania inwestycji ze środków zewnętrznych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1) projekt zagospodarowania terenu, 2) projekt drogowy, 3) projekt sieci sanitarnych (wodociąg, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa), 4) projekt oświetlenia 5) projekt zieleni, 6) projekt stałej organizacji ruchu, 7) Szczegółową Specyfikację Techniczną 8) przedmiary robót 9) kosztorys inwestorski ze Zbiorczym Zestawieniem Kosztów 10) pozwolenie na budowę Decyzję pozwolenia na budowę Wykonawca przekaże w terminie 1 miesiąca od wykonania zamówienia. Projekty należy opracować w 6 egz., SST, przedmiar, kosztorys i projekt stałej organizacji ruchu w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej. 2. Rękojmia-24 miesiące od daty odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach