Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie ogłasza przetarg
- Adres: 48-300 Nysa, ul. Słowiańska 17
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. (077) 4482408 , fax. (077) 4482408
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie
ul. Słowiańska 17 17
48-300 Nysa, woj. opolskie
tel. (077) 4482408, fax. (077) 4482408
REGON: 53142146600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt budowlany przebudowy drogi powiatowej Nr 1617 O w miejscowości Jarnołtówek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie projektu budowlanego na przebudowę drogi powiatowej Nr 1617 O w miejscowości Jarnołtówek od skrzyżowania z drogą gminną DF 31542500 do skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 411 Lokalizacja robót- Powiat Nyski. Gmina Głuchołazy. Miejscowość Jarnołt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia o podobnym charakterze (minimum jedna dokumentacja o podobnym charakterze obejmująca wykonanie przebudowy drogi) wykonana w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, -Projektanci dokumentacji z uprawnieniami zrzeszeni w Izbie Zawodowej 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, -oświadczenie art. 22 ust.1 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów określonych w punkcie 6 SIWZ. Spełnia -nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty (na załączonym druku ) 2.Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością stanowiącą cenę zamówienia: cena netto + podatek VAT = cena brutto Cenę oferty należy obliczyć przy zachowaniu następujących założeń: 1.Zakres usług projektowych, który jest podstawą do określenia ceny, musi być zgodny z zakresem określonym w pkt.3 SIWZ. 2.Należy dołączyć szczegółowy kosztorys z wyceny prac projektowych, a nie tylko samą kwotę netto i brutto ogółem za wykonanie usług projektowych. 3.Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, 4.Nie dopuszcza się stosowania opustów ( zarówno do wyliczonych cen jednostkowych, jak również do ogólnej ceny oferty) 3.Dane dotyczące wiarygodności prawnej i finansowej wykonawcy [1] aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,(w formie kopii poświadczonej przez Wykonawcę) wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. [2] aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert [3] wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (aktualne kopie uprawnień z aktualną kopią zaświadczenia zrzeszonego we właściwej Izbie Zawodowej) [4] informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat,a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie [5] wykazu wykonanych usług projektowych związanych z projektowaniem dróg polegających na przebudowie dróg wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców. [7] dokumentów potwierdzających, że usługi projektowe były wykonane z należytą starannością (max 5 szt.) np. referencje [8] oświadczenie art. 22 ust.1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl i www.nysa.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania Termomodernizacja z przebudową budynku głównego Wydziału Budownictwa i Architektury, zlokalizowanego przy ulicy Katowickiej 48 w Opolu (nr sprawy ZP/U/28/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie nadbudowy wieży betonowej do celów p.poż. oraz wymiana istniejącej kabiny obserwacyjnej w Leśnictwie Chrzelice
Dodano: 2016-07-15 - robocza nazwa: OFERTA NA WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - WYKONAWCZEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO - CDŚ
Dodano: 2016-05-24 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania Rewitalizacja Ratusza w Grodkowie
Dodano: 2016-05-20 - Budowa hali sportowo - widowiskowej oraz przebudowa Stadionu Miejskiego przy ul. Pułaskiego w Namysłowie - opracowanie dokumentacji projektowej
Dodano: 2016-05-13 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania Przebudowa miejsc przesiadkowych w Grodkowie
Dodano: 2016-04-29 - robocza nazwa:OFERTA NA WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - WYKONAWCZEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO - CDŚ.
Dodano: 2016-04-28 - robocza nazwa:OFERTA NA WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - WYKONAWCZEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO - CDŚ
Dodano: 2016-04-15 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadań: ZADANIE Nr I: Przebudowa miejsc przesiadkowych w Grodkowie, ZADANIE Nr II: Rewitalizacja Ratusza w Grodkowie, ZADANIE Nr III: Budowa ścieżek rowerowych na terenie Gminy Grodków
Dodano: 2016-04-13 - Przebudowa i rozbudowa istniejącej szklarni w celu ochrony ex situ gatunków zagrożonych wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2016-04-08