Przetargi.pl
Projekt budowlany i wykonawczy na remont ulicy Łódzkiej w Kaliszu na odcinku od ul. Warszawskiej do ulicy Łęgowej

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Złota 43
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 59 85 200 , fax. 62 59 85 201
  • Data zamieszczenia: 2014-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Złota 43 43
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 59 85 200, fax. 62 59 85 201
    REGON: 25102624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlany i wykonawczy na remont ulicy Łódzkiej w Kaliszu na odcinku od ul. Warszawskiej do ulicy Łęgowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z treścią Siwz - pkt. 4.2: 4.2. Zakres opracowania projektowego obejmuje w szczególności: 4.2.1. spisanie z Zamawiającym w terminie 3 tyg. od dnia zawarcia umowy, danych wyjściowych do projektowania, 4.2.2. geotechniczne warunki posadowienia obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4.2.3. projekt budowlano - wykonawczy na remont ulicy w zakresie nawierzchni jezdni, zjazdów na posesje, zatok autobusowych, chodników z dostosowaniem dla ruchu rowerowego, uwzględniający ewentualne wzmocnienie konstrukcji jezdni, określone zgodnie z metodyką ujętą w Katalogu Wzmocnień i Remontów Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych (KWRNPP IBDIM - 2001) dla KR5, ewentualnie uzupełnienie istniejącego odwodnienia, oraz remont istniejących sygnalizacji świetlnych 4.2.4. projekt budowlano - wykonawczy modernizacji oświetlenia ulicznego - zgodnie z warunkami technicznymi, wydanymi przez Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o.o. znak EOŚ 07/I/2014, 4.2.5. projekty budowlano - wykonawcze usunięcia ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną, 4.2.6. projekt stałej organizacji ruchu wraz z planem projektowanej geometrii ulicy, które wymagają akceptacji Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu na etapie projektowym, 4.2.7. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 4.2.8. informację do planu BIOZ, 4.2.9. kolorową planszę uzbrojenia podziemnego, 4.2.10. wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, 4.2.11. opinię Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych (uzgodnieniu podlegają wszystkie projekty w zakresie wymienionego opracowania, za wyjątkiem projektu tymczasowej organizacji ruchu), 4.2.12. decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji (jeżeli będzie wymagana), 4.2.13. uzgodnienie projektów w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Poznaniu - Delegatura w Kaliszu oraz, w przypadku nałożenia takiego obowiązku, uzyskanie zgody na prowadzenie prac budowlanych na terenie wpisanym do rejestru zabytków, 4.2.14. przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie XLS), przedmiar i kosztorys należy przygotować osobno dla poszczególnych zakresów opracowania, 4.2.15. kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie ATH), kosztorys należy przygotować osobno dla poszczególnych zakresów opracowania, 4.2.16. uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (w przypadku konieczności uzyskiwania pozwolenia na budowę), 4.2.17. przygotowanie wszystkich wymaganych załączników do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, lub uzyskanie pozwolenia na budowę w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, 4.2.18. opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wersjach: nieedytowalnej - format plików: PDF oraz edytowalnej - format plików: DWG, DOC, XLS, ATH), 4.2.19. mapa ewidencyjna z naniesionymi liniami rozgraniczającymi teren inwestycji wraz z wypisami z ewidencji gruntu dla działek stanowiących pas drogowy ulicy, działek zajętych pod inwestycję oraz wszystkich działek sąsiadujących z wyżej wymienionymi, 4.2.20. przygotowanie wniosku o pozwolenie na wycinkę drzew lub krzewów wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami (w tym: inwentaryzacją zieleni znajdującej się w granicach pasa drogowego ulicy i na terenie objętym opracowaniem wraz z oceną stanu zdrowotnego oraz ewentualnie projekt zagospodarowania ulicy zielenią), oraz uzyskanie decyzji - pozwolenia na wycinkę drzew lub krzewów. 4.3. Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania. 4.4. Podkład geodezyjny, niezbędny do opracowania zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie. 4.5. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu podkładu geodezyjnego wraz przedmiotowym opracowaniem. 4.6. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca. 4.7. Projektant jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej. 4.8. Projektant jest zobowiązany do wykonania opracowania projektowego zwracając szczególną uwagę na konieczność koordynacji poszczególnych prac budowlanych. 4.9. Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 4.10. Projektant opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach