Przetargi.pl
Projekt budowlany i wykonawczy na przebudowę ulicy Polnej w Kaliszu na odcinku od ul. Kordeckiego do ul. Budowlanych wraz ze skrzyżowaniem z ul. Budowlanych.

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Piskorzewska 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5049709 , fax. 062 5049701
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Piskorzewska 17 17
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5049709, fax. 062 5049701
    REGON: 25102624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlany i wykonawczy na przebudowę ulicy Polnej w Kaliszu na odcinku od ul. Kordeckiego do ul. Budowlanych wraz ze skrzyżowaniem z ul. Budowlanych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt budowlany i wykonawczy na przebudowę ul. Polnej w Kaliszu na odcinku od ul. Kordeckiego do ul. Budowlanych wraz ze skrzyżowaniem z ul. Budowlanych obejmuje odcinek ok. 830 m. Ulicę należy zaprojektować jako drogę klasy Z o prędkości projektowej Vp = 50 km/h. 4.2. Zakres przedmiotowego opracowania obejmuje w szczególności: 4.2.1. dane wyjściowe do projektowania, które zostaną spisane w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy 4.2.2. geotechniczne warunki posadowienia obiektu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami 4.2.3. projekt drogowy wraz z uzupełnieniem kanalizacji deszczowej 4.2.4. informację do planu BIOZ 4.2.5. projekty usunięcia ewentualnych kolizji 4.2.6. kolorową planszę uzbrojenia podziemnego 4.2.7. projekt w zakresie stałej organizacji ruchu wraz z planem sytuacyjnym określającym projektowaną geometrię ulicy, które wymagają na etapie opracowywania akceptacji Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu 4.2.8. przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej 4.2.9. kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie ATH) 4.2.10. wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe 4.2.11. opinię Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych 4.2.12. decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji 4.2.13. przygotowanie załączników niezbędnych do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę 4.2.14. szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót 4.2.15. opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (format PDF) 4.2.16. uzgodnienie projektu budowlanego w Wojewódzkim Oddziale Służby Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegaturze w Kaliszu oraz uzyskanie zgody na prowadzenie prac budowlanych na terenie wpisanym do rejestru zabytków 4.3. Podkład geodezyjny niezbędny do opracowania zapewnia Wykonawca we własnym zakresie. 4.4. Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: - wymogami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. 156 poz. 1118 z późn. zm.) - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 63, poz. 735 z 2000r. § 40.2 - Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznym, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 43 poz. 430), - obowiązującymi normami, - wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, - z wymogami ustawy Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2005r. Nr 113 poz. 954). - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. nr 170 poz. 1393), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr. 177 poz. 1729). - Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach (9 Załącznik do Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.) 4.5.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium. 11.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 zł 11.2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 11.3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu, Bank Millenium nr konta: 48 1160 2202 0000 0000 4218 2912 z dopiskiem Wadium - nr sprawy ZDM.341-38/I/09 11.4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). 11.5.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 11.6.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją: kwota gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamwiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 11.7.Kserokopie dowodu wpłaty wniesienia wadium np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego czy kserokopie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 11.8.Wykonawca, które oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a/ posiadają stosowne uprawnienia do projektowania w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz posiadają aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Dotyczy projektantów wszystkich branż. b/ wykażą, należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej - 2 opracowań dotyczących budowy lub przebudowy min.100 mb ulicy o nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a/ wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5/ zaakceptują termin opracowania: do dnia 11.12.2009r. 6/ zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur 6.2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w pkt 6.1. SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia. 6.3. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 6.1.1, 6.1.3a/, 6.1.4/ SIWZ. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt.6 mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 7.1. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór stanowi załącznik do SIWZ 7.2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.3. wykazu osób, spełniających warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 6.1.2 a/ - wzór stanowi załącznik do SIWZ, 7.4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje takimi osobami, 7.5. dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, o których mowa w pkt. 6.1.a/ SIWZ uprawnień budowlanych wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zaświadczenia potwierdzającego członkowstwo (przynajmniej na dzień składania ofert) ww. osób we właściwych izbach samorządu zawodowego, 7.6. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie projektów, spełniających warunki, o których mowa w pkt. 6.1.2.b) - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ (Doświadczenie zawodowe), 7.7. dokumentów potwierdzających, że wykonane projekty wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.1.2b. SIWZ zostały wykonane należycie. Wykonane roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 7.5. SIWZ, a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert, 7.8. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (przynajmniej na dzień składania ofert)*. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.2., 7.5., 7.6. i 7.7, 7.8 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach