Przetargi.pl
Projekt budowlany i wykonawczy na przebudowę mostu Księżnej Jolanty na rzece Prośnie w ciągu ul. Starożytnej w Kaliszu

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Piskorzewska 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5049709 , fax. 062 5049701
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Piskorzewska 17 17
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5049709, fax. 062 5049701
    REGON: 25102624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zp@zdm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlany i wykonawczy na przebudowę mostu Księżnej Jolanty na rzece Prośnie w ciągu ul. Starożytnej w Kaliszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dokumentację projektową należy wykonać w dwóch etapach: - Etap I - opracowanie koncepcji na przebudowę obiektu mostowego ( trzy warianty) - Etap II - opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla wybranego wariantu przebudowy obiektu wraz z oświetleniem. 2. Koncepcję przebudowy mostu należy wykonać w oparciu o Opinię techniczną w sprawie przydatności do dalszej eksploatacji mostu drogowego Księżnej Jolanty w Kaliszu wraz z podaniem sposobu wykonania remontu sporządzonej przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów - Filia Wrocław. 3. Koncepcję należy opracować w trzech wariantach, zawierajacych m.in. - plan sytuacyjny z naniesionym obiektem mostowym i rozwiązaniem przeprawy tymczasowej - przekrój poprzeczny i podłużny obiektu mostowego - analizę ekonomiczną dla realizacji każdego z wariantów 4. W opracowaniu koncepcyjnym należy przeanalizować możliwość wykorzystania istniejących podpór mostowych dla przebudowywanego obiektu. 5. Do opracowania należy przyjąć jezdnię o szer. 7,0 m, ciąg pieszo rowerowy o szer. 3,5m po stronie wody dolnej ( ul. Starożytna - droga klasy Z) 6. Projekt budowlany i wykonawczy dla wybranego wariantu na przebudowę istniejacego obiektu mostowego wraz z oświetleniem winien zawierać m.in.: - obliczenie światła mostu (długość odcinków regulacyjnych koryta rzeki Prosny należy uzgodnić z Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej Oddział w Poznaniu, Nadzór Wodny Kalisz) - badania geologiczne (dokumentacja geologiczno - inżynierska) - projekt przeprawy tymczasowej - projekt rozbiórki istniejącego obiektu mostowego - projekt nowego obiektu mostowego, zaprojektowanego na klasę obciążenia min B wg PN-85/S-10030 - Obiekty mostowe-obciążenia - projekt organizacji ruchu (wraz z niezbędnymi opiniami i zatwierdzeniami) na czas prowadzonych robót budowlanych, uwzględniający następujące etapy robót: - etap I - budowę tymczasowej przeprawy - etap II - przebudowę istniejącego obiektu mostowego z uwzględnieniem utrzymania ciągłości ruchu drogowego po wcześniej wybudowanym obiekcie tymczasowym. - projekt stałej organizacji ruchu ( wraz z niezbędnymi opiniami i zatwierdzeniami) - projekt połączenia obiektu z istniejącą drogą - projekt budowy oświetlenia obiektu mostowego - projekty usunięcia ewentualnych kolizji z siecią uzbrojenia technicznego - wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe - opinię Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych - informację BIOZ - przedmiar robót, kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej, kosztorys inwestorski (wersja papierowa oraz elektroniczna - format ath.). - decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji - pozwolenie wodno - prawne - decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego - wniosek o pozwolenie na budowę wraz ze wszystkimi wymaganymi załacznikami - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. - projekt zagospodarowania placu budowy 7. Projektant zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego 8. Podkład geodezyjny niezbędny do opracowania zapewnia Wykonawca we własnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 tys PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a/ posiadają stosowne uprawnienia do projektowania bez ograniczeń oraz posiadają aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Dotyczy projektantów wszystkich branż. Tj.: m.in. : drogowej, mostowej, kanalizacyjnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej i gazowej b/ wykażą, należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej - 2 opracowań dotyczących budowy lub przebudowy obiektów mostowych o długości min. 30 mb, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a/ wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5/ zaakceptują termin opracowania określony w siwz. 6/ zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur 6.2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w pkt 6.1. SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia. 6.3. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 6.1.1, 6.1.3a/, 6.1.4/ SIWZ. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt.6 mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 7.1. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór stanowi załącznik do SIWZ 7.2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.3. wykazu osób, spełniających warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 6.1.2 a/ - wzór stanowi załącznik do SIWZ, 7.4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje takimi osobami, 7.5. dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, o których mowa w pkt. 6.1.a/ SIWZ uprawnień budowlanych wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zaświadczenia potwierdzającego członkowstwo (przynajmniej na dzień składania ofert) ww. osób we właściwych izbach samorządu zawodowego, 7.6. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie projektów, spełniających warunki, o których mowa w pkt. 6.1.2.b) - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ (Doświadczenie zawodowe), 7.7. dokumentów potwierdzających, że wykonane projekty wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.1.2b. SIWZ zostały wykonane należycie. Wykonane roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 7.5. SIWZ, a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert, 7.8. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (przynajmniej na dzień składania ofert)*. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.2., 7.4., 7.6. i 7.7 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605). 8. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy, jeżeli Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach