Przetargi.pl
Projekt budowlany drogi i sieci kanalizacji deszczowej na terenie strefy aktywności gospodarczej II, w rejonie ul. Podmiejskiej i DW 911

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3939379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2015-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 3939379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlany drogi i sieci kanalizacji deszczowej na terenie strefy aktywności gospodarczej II, w rejonie ul. Podmiejskiej i DW 911
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy wykonania projektu budowlanego i projektu wykonawczego drogi i kanalizacji deszczowej w strefie aktywności gospodarczej II, w rejonie skrzyżowania ul. Podmiejskiej z DW 911. Projekt kanalizacji deszczowej obejmuje swoim zakresem odcinek od ul. Podmiejskiej wzdłuż DW 911 do skrzyżowania z ul. Pod Lipami, odcinek wzdłuż nowo projektowanej drogi do ul. Podmiejskiej, oraz wzdłuż ul. Podmiejskiej do skrzyżowania z DW 911 i dalej do rzeki Szarlejka (zgodnie z załączonym szkicem). W projekcie należy uwzględnić system oczyszczania wód deszczowych, zbiornik retencyjny i pompownię oraz wylot do rzeki. Jednocześnie projektując wielkość kanału, należy uwzględnić dopływ wód deszczowych od strony ul. Podmiejskiej i ul. Związkowej kanałem o średnicy Dn 600. Projekt należy na bieżąco konsultować z inwestorem i MPWiK, ze względu na opracowywaną równocześnie na przedmiotowym terenie dokumentację wodociągu i kanalizacji sanitarnej przez MPWiK. Przebieg projektowanej drogi zaznaczony jest na załączonym do SIWZ szkicu. Należy zaprojektować pas drogowy o szerokości min. 12,0 m, który powinien zawierać jezdnię o minimalnej szerokości 7,0 m oraz chodnik. W projektowanym pasie drogowym należy przewidzieć lokalizację uzbrojenia podziemnego poza jezdnią (kanalizacja deszczowa, sanitarna, wodociąg, oraz sieci energetyczne i teletechniczne itp.). Konstrukcję jezdni należy zaprojektować dla ruchu ciężkiego. W celu prawidłowego przygotowania oferty wskazana jest wizja w terenie celem zapoznania się z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia. Dokumentację należy opracować zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 /Dz.U.nr 202 poz.2072 z dnia16.09.2004r/ w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. /Dz.U.nr 130 poz.1389 z dnia 16.09.2004r./ w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Opracowanie powinno obejmować: - zakup i aktualizację mapy do celów projektowych, - uzgodnienia branżowe dokonane przez wszystkich gestorów sieci występujących w granicach opracowania lub z potrzeb ich wykonania, - projekty budowlane i projekty wykonawcze wszystkich branż, - przekładkę niezbędnych urządzeń podziemnych kolidujących z inwestycją, - zbiorcze zestawienie kosztów, - przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - koszty nadzoru autorskiego. Wykonawca w ramach otrzymanego zlecenia zobowiązany jest do: - dokonania uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów i norm, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, - bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu wykonywanych prac projektowych, - przedłożenia do akceptacji do Wydziału Inwestycji i Gospodarki Komunalnej opracowanej dokumentacji projektowej przed złożeniem dokumentacji do Wydziału Gospodarki Przestrzennej celem uzyskania pozwolenia lub zgłoszenia na wykonanie w/w robót, - co najmniej 2 wizyt nadzoru autorskiego na budowie. Wykonawca dostarczy kompletną dokumentację projektową w wersji papierowej w 5 egzemplarzach. Wykonawca poza wersją papierową dostarczy Zamawiającemu w 2 egzemplarzach kompletną dokumentację w wersji elektronicznej na płytach CD/DVD. Wykonawca dokumentacji projektowej odpowiada za zgodność wersji elektronicznej z przekazaną wersją oryginalną (papierową). Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonania jednokrotnej aktualizacji kosztorysów w okresie 3 lat od daty spisania przez strony protokołu odbioru dokumentacji projektowej, przygotowania wyjaśnień, odpowiedzi na pytania do opracowanej dokumentacji i przekazywania ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie, podczas prowadzenia postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. Wykonawca wszystkie opracowania wykona własnym staraniem i na własny koszt. Przy wykonaniu projektu należy uwzględnić wszystkie niezbędne przepisy prawne, konieczne do właściwego zaprojektowania przedmiotu zamówienia. Należy przewidzieć materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie z określeniem podstawowych parametrów, jakie muszą spełniać
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 126 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: --

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość dodatkowych pobytów na budowie w ramach nadzoru autorskiego, ponad 2 wymagane (max. 5 pobytów)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach