Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
- Data zamieszczenia: 2011-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
ul. Bytomska 84 84
41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt budowlano-wykonawczy wymiany istniejącej stolarki okiennej na nową stolarkę PCV w budynku Miejskiego Przedszkola nr 8 w Piekarach Śląskich przy ulicy Czempiela 5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Projekt budowlano-wykonawczy zadania pn. Wymiana istniejącej stolarki okiennej na nową stolarkę PCV w budynku Miejskiego Przedszkola Nr 8 przy ul. Czempiela 5 w Piekarach Śląskich. Dokumentację należy opracować zgodnie z aktualnymi przepisami, tj. Prawem Budowlanym i z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 /Dz.U. Nr 202 poz. 2072 z dnia 16.09.2004r/ w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. /Dz.U. Nr 130 poz.1389 z dnia 16.09.2004r/ w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. ZAKRES OPRACOWANIA PROJEKTU OBEJMUJE: I. Wymianę stolarki okiennej na PVC tj.: - demontaż starych okien, - zamurowanie części powierzchni po zdemontowanych oknach, - montaż nowych okien wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, - niezbędne prace wykończeniowe. Do prawidłowego przygotowania oferty wskazana jest lustracja obiektu, w celu zapoznania się z warunkami technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia. Opracowanie powinno obejmować: - projekt architektoniczno-budowlany i wykonawczy, - zbiorcze zestawienie kosztów, - harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji sporządzony w oparciu o kosztorysy inwestorskie, - szczegółowe przedmiary robót i kosztorysy. Wykonawca w ramach otrzymanego zlecenia zobowiązany jest do: - dokonania wymaganych uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów prawa, - wykonania innych wymaganych opracowań lub działań nieprzewidzianych niniejszym zakresem, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, - bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu wykonywanych prac projektowych i informowania o spotkaniach uzgadniających z branżowcami, - przedłożenia do akceptacji w Wydziale Inwestycji i Remontów opracowanej dokumentacji przed złożeniem do Wydziału Architektury i Urbanistyki, - przedłożenia pełnej dokumentacji do Wydziału Architektury i Urbanistyki celem uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót. Przy wykonaniu projektu należy uwzględnić wszystkie niezbędne przepisy prawne, konieczne do właściwego zaprojektowania obiektów użyteczności publicznej (przedszkola). Należy przewidzieć materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie z określeniem podstawowych parametrów, jakie muszą spełniać. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonania jednokrotnej aktualizacji kosztorysów w okresie 3 lat od daty spisania przez strony protokołu odbioru projektu budowlano-wykonawczego. Wykonawca zobowiązuje się przekazać zamawiającemu wykonany przedmiot zamówienia w ilości: - projekt budowlano- wykonawczy - 5 egz., - kosztorysy inwestorskie szczegółowe - 2 egz., - kosztorysy ślepe szczegółowe - 2egz., - Specyfikację Technicznego Wykonania i Odbioru Robót - 2 egz., - całość dokumentacji budowlano- wykonawczej w wersji elektronicznej - 2 egz. CD - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji (inwentaryzacja, koncepcja, program funkcjonalno - użytkowy, wstępny kosztorys inwestycji wraz z harmonogramem realizacji prac) w zakresie utworzenia Centrum Perinatologii wraz z przeniesieniem Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej
Dodano: 2016-07-14 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy pieszo-rowerowego ciągu komunikacyjnego łączącego ul. Mikołowską (w dz. Paruszowiec-Piaski) z ul. Żużlową (w dz. Północ) wraz z przejściem podziemnym w nasypie kolejowym
Dodano: 2016-06-28 - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn.: budowa zespołu budynków mieszkalnych, wielorodzinnych, parkingu, zjazdu oraz niezbędnej infrastruktury towarzyszącej w Zabrzu przy ul. Trocera, wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę
Dodano: 2016-05-18 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Rudziniec - etap II
Dodano: 2015-07-30 - Wykonanie dokumentacji projektowej termomodernizacji z likwidacją niskiej emisji dla budynków
Dodano: 2015-07-14 - Wykonanie dokumentacji projektowej termomodernizacji z likwidacją niskiej emisji budynków przy ul. Gdańskiej 10, 23a, 25 i 25a w Chorzowie
Dodano: 2015-07-02 - Wykonanie projektu remontu budynku przy ul. Truchana 64 w Chorzowie w celu jego adaptacji na mieszkania socjalne
Dodano: 2015-05-25 - Wykonanie projektu remontu budynku przy ul. Truchana 64 w Chorzowie w celu jego adaptacji na mieszkania socjalne
Dodano: 2015-04-30 - Wykonanie dokumentacji projektowej zadania pn.: Rozbudowa bazy sportowej na osiedlu Powstańców Śląskich w Piekarach Śląskich przy ul. M. Skłodowskiej - Curie
Dodano: 2015-04-08 - Wykonanie dokumentacji projektowej zadania pn.: Budowa boiska przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 11 przy ul. Śląskiej 8 w Piekarach Śląskich
Dodano: 2015-03-26