Przetargi.pl
Projekt budowlano-wykonawczy wymiany istniejącej stolarki okiennej na nową stolarkę PCV w budynku Miejskiego Przedszkola nr 8 w Piekarach Śląskich przy ulicy Czempiela 5

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2011-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlano-wykonawczy wymiany istniejącej stolarki okiennej na nową stolarkę PCV w budynku Miejskiego Przedszkola nr 8 w Piekarach Śląskich przy ulicy Czempiela 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt budowlano-wykonawczy zadania pn. Wymiana istniejącej stolarki okiennej na nową stolarkę PCV w budynku Miejskiego Przedszkola Nr 8 przy ul. Czempiela 5 w Piekarach Śląskich. Dokumentację należy opracować zgodnie z aktualnymi przepisami, tj. Prawem Budowlanym i z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 /Dz.U. Nr 202 poz. 2072 z dnia 16.09.2004r/ w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. /Dz.U. Nr 130 poz.1389 z dnia 16.09.2004r/ w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. ZAKRES OPRACOWANIA PROJEKTU OBEJMUJE: I. Wymianę stolarki okiennej na PVC tj.: - demontaż starych okien, - zamurowanie części powierzchni po zdemontowanych oknach, - montaż nowych okien wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, - niezbędne prace wykończeniowe. Do prawidłowego przygotowania oferty wskazana jest lustracja obiektu, w celu zapoznania się z warunkami technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia. Opracowanie powinno obejmować: - projekt architektoniczno-budowlany i wykonawczy, - zbiorcze zestawienie kosztów, - harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji sporządzony w oparciu o kosztorysy inwestorskie, - szczegółowe przedmiary robót i kosztorysy. Wykonawca w ramach otrzymanego zlecenia zobowiązany jest do: - dokonania wymaganych uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów prawa, - wykonania innych wymaganych opracowań lub działań nieprzewidzianych niniejszym zakresem, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, - bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu wykonywanych prac projektowych i informowania o spotkaniach uzgadniających z branżowcami, - przedłożenia do akceptacji w Wydziale Inwestycji i Remontów opracowanej dokumentacji przed złożeniem do Wydziału Architektury i Urbanistyki, - przedłożenia pełnej dokumentacji do Wydziału Architektury i Urbanistyki celem uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót. Przy wykonaniu projektu należy uwzględnić wszystkie niezbędne przepisy prawne, konieczne do właściwego zaprojektowania obiektów użyteczności publicznej (przedszkola). Należy przewidzieć materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie z określeniem podstawowych parametrów, jakie muszą spełniać. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonania jednokrotnej aktualizacji kosztorysów w okresie 3 lat od daty spisania przez strony protokołu odbioru projektu budowlano-wykonawczego. Wykonawca zobowiązuje się przekazać zamawiającemu wykonany przedmiot zamówienia w ilości: - projekt budowlano- wykonawczy - 5 egz., - kosztorysy inwestorskie szczegółowe - 2 egz., - kosztorysy ślepe szczegółowe - 2egz., - Specyfikację Technicznego Wykonania i Odbioru Robót - 2 egz., - całość dokumentacji budowlano- wykonawczej w wersji elektronicznej - 2 egz. CD
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach