Przetargi.pl
Projekt budowlano-wykonawczy sieci kanalizacji sanitarnej dla sołectwa Grojec i Osady Stawy Grojeckie.

Urząd Gminy Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Zamkowa 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 849500 , fax. 033 8449510
  • Data zamieszczenia: 2012-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Oświęcim
    ul. Zamkowa 12 12
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 849500, fax. 033 8449510
    REGON: 00054046900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlano-wykonawczy sieci kanalizacji sanitarnej dla sołectwa Grojec i Osady Stawy Grojeckie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano wykonawczego kanalizacji sanitarnej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę na realizację robót. Szacowana długość kanalizacji ok 14 km. Lokalizacja Planowana inwestycja kanalizacji sanitarnej obejmuje część miasta Oświęcim, ul. Nowe Stawy włączenie do kanalizacji miejskiej, w kierunku sołectwa Grojec do Osady Stawy Grojeckie. Prawa i lewa strona części drogi ulicy Beskidzkiej ulice: Adolfin, Kolista, Kamienna, Zerwisko, Bagienna, Marii Radziwiłł, Za Sołą na terenie sołectwa Rajsko, Zamawiający nie posiada map do celów projektowych, Wykonawca winien je opracować w skali 1:500. Przebieg trasy kanalizacji sanitarnej winien być zaprojektowany w działkach prywatnych poza zabudowaniami i uwzględniać tendencję dalszej zabudowy i istniejącego planu miejscowego. W przypadku sąsiadującej zabudowy, a także konieczności zaprojektowania trasy w drogach sieć kanalizacji sanitarnej należy zaprojektować do granicy działki zabudowanej. Odtwarzanie dróg gminnych asfaltowych po wykonanej kanalizacji należy przyjąć na całej szerokości zgodnie z pierwotnym stanem wraz z podbudową i poboczami. Projekt powinien być tak opracowany, aby system kanalizacji umożliwiał odprowadzenie ścieków nie tylko z obszarów oznaczonych tym opracowaniem, ale przewidywał możliwość włączenia innych zlewni i terenów przewidzianych pod rozbudowę dalsza część sołectwa Grojec. Projekt winien być uzgodniony z przyszłym użytkownikiem Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. Oświęcim, ul. Ostatni Etap 6. Zaprojektowaną sieć kanalizacji sanitarnej należy skierować do sieci miejskiej w ul. Nowe Stawy na terenie miasta Oświęcim. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie zgody właściciela sieci oraz MiejskoPrzemysłowej Oczyszczalni Ścieków w Oświęcimiu. Zakres rzeczowy dokumentacja projektowa z podziałem na branże w tym projekt budowlano-wykonawczy 6 egz. Po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego wstępnych założeń projektowych. W razie potrzeby obowiązkiem Wykonawcy będzie uzupełnić dokumentację szczegółowymi projektami wykonawczymi umożliwiającymi wykonanie robót budowlanych bez konieczności dodatkowych opracowań. Przedmiar robót opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r, (Dz.U.Nr 202, poz. 2072) 3 egz. dla każdej z branż. Kosztorys inwestorski opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (D.U. Nr 130, poz. 1389 z 2004r.) 3 egz. dla każdej z branż. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości stosowanych materiałów, sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, użytego sprzętu oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarowych 3 egz. Wykonawca w dokumentacji projektowokosztorysowej nie może wskazywać znaków towarowych, lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i jednocześnie, gdy nie może użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. W/w przypadku zastosowania stwierdzenia lub równoważne Wykonawca zobowiązany jest określić cechy (kryteria, parametry) równoważności. Przy sporządzaniu dokumentacji projektowokosztorysowej Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. Sporządzenie wyrysów i wypisów z rejestru gruntu w rozbiciu na: parcele objęte inwestycją uzyskanie zgód właścicieli działek na wejście w teren zarówno dla trasy kanalizacji jak i urządzeń (np. tłocznie, studnie kanalizacyjne, słupy energetyczne itp.), Zamawiający żądał będzie podpisu właścicieli nieruchomości na podkładzie mapowym z naniesioną trasą i urządzeniami, opracowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, sporządzenie dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej obejmujący projekt budowlano wykonawczy, specyfikacje techniczne warunków wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót w postaci edytowanych plików dla całości projektu w tym pliki PDF dla potrzeb przetargu na roboty budowlane szt. 2. Wystąpienie w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o pozwolenie na budowę wraz z niezbędnymi załącznikami oraz otrzymanie prawomocnego pozwolenia na budowę kanalizacji. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę oraz wykonanie innych prac i robót niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, Dokumentacja projektowa przedłożona przez Wykonawcę winna: być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, być spójna i skorelowana we wszystkich branżach wchodzących w jej skład, posiadać pozwolenie na budowę i przeprowadzenie postępowania na wykonanie robót budowlanych oraz realizację zadania, posiadać wszystkie niezbędne, opinie, uzgodnienia i sprawdzenia projektowe w zakresie wynikającym z przepisów Rękojmia. Zamawiający wspólnie z Wykonawcą rozszerzają termin odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia do upływu terminu odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady obiektu, wykonanego na podstawie dokumentacji 5 lat od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Warunki realizacji. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania Zamawiającego z treścią uzyskanych uzgodnień. W przypadku braku możliwości realizacji inwestycji zgodnie z projektem z powodu jego wad i błędów kosztorysowych, projektant zobowiązany jest uzupełnić projekt nieodpłatnie i pokryć koszty robót budowlanych jako dodatkowych i niezbędnych do wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego udzielania Zamawiającemu odpowiedzi i wyjaśnień na zapytania Wykonawców w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę. Dokumentacja winna być sporządzona z zachowaniem przepisów prawa. Warunki odbioru prac. Obiór dokumentacji odbędzie się w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokolarnego jej przekazania przez Wykonawcę. Do składanej dokumentacji należy załączyć wykaz opracowań i oświadczeń projektanta o jej kompletności oraz zgodności jej wykonania z obowiązującymi przepisami. Zamawiający dokona jej sprawdzenia pod względem formalnym i w przypadku braku zastrzeżeń podpisze protokół odbioru. Protokół odbioru stanowił będzie podstawę do złożenia faktury za wykonane zamówienie. Warunki rozliczenia Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się w formie wynagrodzenia ryczałtowego. Rozliczenie Wykonawcy za przedmiot umowy nastąpi fakturą częściową w wysokości 80% wynagrodzenia po zakończeniu wszelkich prac i odbiorze ich przez Zamawiającego oraz otrzymaniu pozwolenia na budowę. Pozostała kwota 20% tej części wynagrodzenia zostanie zrealizowana po uzyskaniu przez Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę . Termin płatności faktury częściowej i końcowej wynosi 21 dni od daty jej złożenia wraz z protokołem odbioru opracowania bez zastrzeżeń. Z chwilą zapłaty wynagrodzenia za dokumentację projektową, Zamawiający nabywa nieodpłatnie na czas nieokreślony pełne autorskie prawa majątkowe do opracowania stanowiącego przedmiot zamówienia. Prawa te dotyczą następujących pól eksploatacji opracowań: wprowadzenie do komputera, jego utrwalenie i zwielokrotnienie, publikowanie w formie pisemnej i elektronicznej, umieszczanie na stronach internetowych Urzędu Gminy Oświęcim oraz innych podmiotów przekazywanie autorskich praw majątkowych osobom trzecim bez dodatkowej zgody autora opracowania Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń związanych z wykorzystaniem opracowania projektowego przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713222003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiecim-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach