Przetargi.pl
Projekt budowlano-wykonawczy rozbiórki szop gospodarczych wraz z remontem zaplecza sali gimnastycznej w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 w Piekarach Śląskich przy ul. Szpitalnej 9

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2011-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlano-wykonawczy rozbiórki szop gospodarczych wraz z remontem zaplecza sali gimnastycznej w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 w Piekarach Śląskich przy ul. Szpitalnej 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES OPRACOWANIA PROJEKTU OBEJMUJE DWA ETAPY: I ETAP - zaprojektować rozbiórkę parterowego budynku gospodarczego /szop gospodarczych/ przylegającego do zaplecza budynku sali gimnastycznej. Uwzględnić zabezpieczenie odkrytej ściany zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej o wymiarach ok wys. 10,80m x wys. 3,60m., wykonanie niwelacji terenu po rozbiórce oraz wykonanie prac porządkowych. Dane techniczne. Liczba kondygnacji 1 /parter/- zabudowa murowana tradycyjna, niepodpiwniczona, dach konstrukcji drewnianej kryty papą Powierzchnia zabudowy - ok.128m2 Kubatura - ok. 460 m2 Wymiary budynku dł. 12,50 m x szer. 10,80m II Etap -wykonać projekt remontu zaplecza higieniczno-sanitarnego usytuowanego przy sali gimnastycznej, który będzie uwzględniał: Naprawę uszkodzonego dachu Remont zaplecza higieniczno sanitarnego dla chłopców i dziewcząt obejmującego następujące roboty: 1)Rozbiórka istniejących ścian działowych wraz z drzwiami 2)Poszerzenie otworów drzwiowych na wejściach do zaplecza /wg obowiązujących przepisów/ 3)Skucie istniejących posadzek 4)Zabudowa w miejscach otworów drzwiowych nadproży prefabrykowanych 5)Montaż stolarki drzwiowej 6)Wymiana instalacji wod-kan 7)Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem 8)Wykonanie posadzek wraz z izolacją oraz wykończenie płytkami antypoślizgowymi 9)Uzupełnienie i przetarcie tynków ścian i sufitów 10)Wykończenie ścian glazurą 11)Malowanie pozostałych tynków ścian i sufitów 12)Wydzielenie kabin ustępowych dla chłopców i dziewcząt /z płyt laminowanych systemowych/ 13)Montaż urządzeń tj, miski ustępowe, umywalki, baterie, pisuary, bojler elektryczny 14)Wykonanie wentylacji pomieszczeń 15)Roboty porządkowe Wykonany projekt winien zapewnić dostosowanie pomieszczeń sanitariatów przeznaczonych dla dziewcząt i chłopców do obowiązujących przepisów i odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych. W celu prawidłowego przygotowania oferty wskazana jest lustracja obiektu i zapoznanie się z warunkami technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia. Opracowanie powinno obejmować: - projekt budowlany-wykonawczy, - plan BIOZ -zbiorcze zestawienie kosztów, - harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji sporządzony w oparciu o kosztorysy inwestorskie, - szczegółowe przedmiary robót i kosztorysy Wykonawca w ramach otrzymanego zlecenia zobowiązany jest do: - dokonania wymaganych uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów prawa, - wykonania innych wymaganych opracowań lub działań nieprzewidzianych niniejszym zakresem, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, - na bieżąco informowanie Zamawiającego o przebiegu wykonywanych prac projektowych i informowanie o spotkaniach uzgadniających z branżowcami, - przedłożenia do akceptacji do Wydziału IR opracowanej dokumentacji przed złożeniem do Wydziału Architektury i Urbanistyki, - przedłożenia pełnej dokumentacji do Wydziału Architektury i Urbanistyki celem zgłoszenia do rozpoczęcia robót. Przy wykonaniu projektu należy uwzględnić wszystkie niezbędne przepisy prawne, konieczne do właściwego zaprojektowania obiektów szkolnych. Należy przewidzieć materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie z określeniem podstawowych parametrów, jakie muszą spełniać. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonania jednokrotnej aktualizacji kosztorysów w okresie 3 lat od daty spisania przez strony protokołu odbioru projektu budowlano-wykonawczego. Dokumentację należy opracować zgodnie z aktualnymi przepisami tj. Prawem Budowlanym i z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 /Dz.U. Nr 202 poz. 2072 z dnia 16.09.2004r/ w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. /Dz.U. Nr 130 poz.1389 z dnia 16.09.2004r/ w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 30 sierpnia 2004 r. w sprawie warunków i trybu postępowania w sprawach rozbiórek nieużytkowanych lub niewykończonych obiektów budowlanych. Wykonawca zobowiązuje się przekazać zamawiającemu wykonany przedmiot zamówienia w ilości: -projekt budowlano- wykonawczy /5 egz./ -przedmiary, /2 egz./ -kosztorysy inwestorskie szczegółowe, /2 egz./, -kosztorysy ślepe szczegółowe, /2egz./, -Specyfikację Technicznego Wykonania i Odbioru Robót, /2 egz./, -całość dokumentacji budowlano- wykonawczej w wersji elektronicznej /2 egz./CD
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach