Przetargi.pl
Projekt budowlano-wykonawczy remontu sali gimnastycznej Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 11 przy ul. Ślaskiej 8 w Piekarach Śląskich

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2012-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlano-wykonawczy remontu sali gimnastycznej Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 11 przy ul. Ślaskiej 8 w Piekarach Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Projekt Budowlano Wykonawczy w zakresie spełnienia wymagań bezpiecznego użytkowania budynku sali gimnastycznej Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 11 w Piekarach Śląskich przy ul. Śląskiej 8. 2.Charakterystyka obiektu Budynek sali gimnastycznej usytuowany w narożnej części zabudowy szkoły, przy wjeździe od ul. Śląskiej. Składa się z części wyższej - sali gimnastycznej oraz połączonej konstrukcyjnie części niższej zaplecza sanitarnego sali. Budynek jednokondygnacyjny o zróżnicowanej wysokości, podpiwniczony. Powierzchnia zabudowy: 325,0 m2 kubatura budynku: 2570,0 m3. 3.Dokumentację należy opracować ze szczególnym uwzględnieniem uwag i ustaleń Ekspertyzy Technicznej oceny stanu budynku opracowanej przez SPECBUD Władysław Pakiet z sierpnia 2012r. wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 /Dz.U.nr 202 poz.2072 z dnia 16.09.2004r./ w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. /Dz.U.nr 130.poz.1389 z dnia 16.09.2004r./ w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym. 4. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa winna zawierać: - projekt budowlany, / 5 egz./ - projekt instalacji elektrycznej, / 5 egz./ - przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie szczegółowe w poszczególnych branżach oraz kosztorysy szczegółowe ślepe, / po 2egz./ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych / 2 egz./ - całości dokumentacji projektowo - kosztorysowej w wersji elektronicznej w formie PDF/ 2 egz./ Uwaga: Kosztorysy inwestorskie i ślepe winny obejmować całość robót towarzyszących robotom podstawowym oraz być tak przygotowane by umożliwić etapowe wykonywanie robót. Każdy egzemplarz przekazanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej musi być zaopatrzony w zbiorcze zestawienie kosztów. W każdym miejscu, w którym użyta zostanie nazwa własna, nazwa normy, aprobaty, specyfikacji technicznej lub systemu odniesienia, należy równocześnie dopuścić rozwiązania równoważne opisywanym (zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp) i określić parametry tej równoważności. 5.Wykonawca w ramach otrzymanego zlecenia zobowiązany jest do: - aktualizacji mapy do celów projektowych, - uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji i opracowania dokumentów wymaganych dla uzyskania przywołanej decyzji, - dokonania uzgodnień i opracowań wynikających o obowiązujących przepisów prawa, - wykonania innych wymaganych opracowań lub działań nieprzewidzianych niniejszym zakresem, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, - bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu wykonywanych prac projektowych i informowania o spotkaniach uzgadniających z branżowcami, - przedłożenia pełnej dokumentacji do Wydziału Architektury i Urbanistyki celem uzyskania pozwolenia na budowę, - nieodpłatnego jego przeliczenia części kosztorysowej w okresie trzech lat od daty protokołu odbioru projektu. Przed złożeniem oferty wskazana lustracja obiektu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający niezwłocznie podpisze umowę z Wykonawcą, który do dnia jej podpisania złoży kserokopie aktualnych uprawnień wraz z kserokopią członkostwa Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach