Przetargi.pl
Projekt budowlano-wykonawczy remontu elewacji z demontażem i utylizacją obudowy zewnętrznej z płyt azbestowo-cementowych ( Acekol) oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej na nową stolarki PCV w budynku Miejskiego Przedszkola nr 17 przy ul. Piotra Skargi 55 w Piekarach Śląskich

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3939379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2014-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 3939379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlano-wykonawczy remontu elewacji z demontażem i utylizacją obudowy zewnętrznej z płyt azbestowo-cementowych ( Acekol) oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej na nową stolarki PCV w budynku Miejskiego Przedszkola nr 17 przy ul. Piotra Skargi 55 w Piekarach Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt Budowlano-Wykonawczego zadania pn. Remont elewacji z demontażem i utylizacją obudowy zewnętrznej z płyt azbestowo-cementowych oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na nową stolarkę PCV w budynku Miejskiego Przedszkola Nr 17 przy ul. Piotra Skargi 55 w Piekarach Śląskich. Dokumentację należy opracować w oparciu o Program usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest stosowanych na terytorium Polski zgodnie z niżej wymienionymi aktami prawnymi tj. 1.USTAWA z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest 2.USTAWA z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach 3.USTAWA z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane 4.USTAWA z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska 5.USTAWA z dnia 27 lipca 2001 r. o wprowadzeniu ustawy - Prawo ochrony środowiska, ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych ustaw 6.USTAWA z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych 7.USTAWA z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych 8.ROZPORZĄDZENIE MINISTRA GOSPODARKI, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 2 kwietnia 2004 w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest 9. ROZPORZĄDZENIE MINISTRA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 29 listopada 2002 r. w sprawie najwyższych dopuszczalnych stężeń i natężeń czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy 10.ROZPORZĄDZENIE MINISTRA GOSPODARKI I PRACY z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów 11.ROZPORZĄDZENIE MINISTRA GOSPODARKI, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ z dnia 23 października 2003 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest 12. ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 13.ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA z dnia 1 grudnia 2004 r. w sprawie substancji, preparatów, czynników lub procesów technologicznych o działaniu rakotwórczym lub mutagennym w środowisku pracy, 14.ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 9 października 2002 r. w sprawie sposobu przedkładania wojewodzie informacji o rodzaju, ilości i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie dla środowiska 15.ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów 16.ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 14 lutego 2006 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów 17.ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA z dnia 15 września 2005 r. w sprawie leków związanych z chorobami wywołanymi pracą przy azbeście 18.ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA z dnia 9 sierpnia 2004 r. w sprawie leczenia uzdrowiskowego osób zatrudnionych przy produkcji wyrobów zawierających azbest oraz obowiązującymi przepisami tj. Prawo Budowlane i z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 Dz.U. Nr 202 poz. 2072 z dnia 16.09.2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. Dz.U. Nr 130 poz.1389 z dnia 16.09.2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. I. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie dokumentacji budowlanej wraz z przedmiarem, kosztorysem szczegółowym ślepym i kosztorysem inwestorskim oraz specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz złożeniem w Wydziale Gospodarki Przestrzennej dokumentów koniecznych do uzyskania pozwoleniu na budowę dla projektu remontu elewacji z demontażem i utylizacją obudowy zewnętrznej z płyt azbestowo-cementowych oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej na nową stolarkę PCV w budynku Miejskiego Przedszkola Nr 17, ul. Piotra Skargi 55 w Piekarach Śląskich II. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu oraz zakres robót: - Powierzchnia zabudowy: 896,00 m2 - Liczba kondygnacji: 1 częściowo podpiwniczona - Dach: betonowy kryty papą ZAKRES OPRACOWANIA PROJEKTU OBEJMUJE: 1. Wymianę stolarki okiennej i zewnętrznej stolarki drzwiowej na PVC z uwzględnieniem przebudowy wejść do budynku przedszkola. 2. Demontaż wraz z utylizacja płyt azbestowo cementowych zabudowanych na elewacji budynku 3. Zaprojektowanie nowej elewacji dwa warianty kolorystyki 4. Wymiana pokrycia dachu wraz z dociepleniem 5. Niezbędne prace wykończeniowe. W celu prawidłowego przygotowania oferty wskazana jest lustracja obiektu, celem zapoznania się z warunkami technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu , któremu ma służyć, a rozwiązania technologiczne i zastosowane materiały na etapie projektowania, winny być uzgodnione z zamawiającym. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu - zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych - na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych oraz realizację robót na jej podstawie. Kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową należy wykonać w formie papierowej i elektronicznej w następującej liczbie egzemplarzy: projekt budowlany - 5 egz. projekty wykonawcze - 2 egz. przedmiar robót - 2 egz. kosztorys inwestorski szczegółowy - 2 egz. kosztorys szczegółowy ślepy - 2 egz. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz. 1. Całość opracowania projektowego winna być zapisana w formie elektronicznej, w następującym zestawieniu: a) dla Zamawiającego - projekty, kosztorysy inwestorskie, ślepe i przedmiary robót w wersji oryginalnej oraz w postaci plików zapisanych w formacie PDF, b) dla wykonawców do przetargu - projekty, specyfikacje techniczne kosztorysy szczegółowe ślepe oraz przedmiary robót w postaci plików zapisanych w formacie PDF (dla wykonawców nie należy umieszczać stron z zaświadczeniami i kopiami uprawnień projektantów), Każdy projekt, przedmiar robót, specyfikacja techniczna oraz kosztorys inwestorski, kosztorys szczegółowy ślepy mają stanowić jeden oddzielny plik w formacie PDF. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia i ceny ofertowej wykonawca zobowiązany jest do: - aktualizację mapy do celów projektowych - dokonania wymaganych uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów prawa, - wykonania innych wymaganych opracowań lub działań nieprzewidzianych niniejszym zakresem, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, - konsultacji z Zamawiającym - przedłożenia do akceptacji do Wydziału Inwestycji i Remontów opracowanej dokumentacji przed złożeniem do Wydziału Gospodarki Przestrzennej, - przedłożenia pełnej dokumentacji do Wydziału Gospodarki Przestrzennej celem uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót. Przy wykonaniu projektu należy uwzględnić wszystkie niezbędne przepisy prawne, konieczne do właściwego zaprojektowania obiektów użyteczności publicznej przedszkola. Należy przewidzieć materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie z określeniem podstawowych parametrów, jakie muszą spełniać. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonania jednokrotnej aktualizacji kosztorysów w okresie 3 lat od daty spisania przez strony protokołu odbioru projektu budowlano-wykonawczego. Wykonawca zobowiązuje się przekazać zamawiającemu wykonany przedmiot zamówienia w ilości: - projekt budowlano- wykonawczy 5egz. - przedmiary 2 egz. - kosztorysy inwestorskie szczegółowe 2 egz., - kosztorysy ślepe szczegółowe, 2egz., - Specyfikację Technicznego Wykonania i Odbioru Robót 2 egz., - całość dokumentacji budowlano- wykonawczej w wersji elektronicznej 2 egz. CD Rozwiązania równoważne: Dokumentacja projektowa musi zawierać opis rozwiązań równoważnych dla zawartych w niej znaków towarowych, patentów i miejsc pochodzenia, a także dla norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach