Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
- Data zamieszczenia: 2011-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
ul. Bytomska 84 84
41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt budowlano-wykonawczy oraz budowa placu zabaw z programu Radosna Szkoła przy : 1) Miejskiej Szkole Podstawowej nr 13 przy ul. Długosza 92 w Piekarach Śląskich - utworzenie placu zabaw 2) Miejskiej Szkole Podstawowej nr 15 przy ul. Kotuchy 40 w Piekarach Śląskich - utworzenie placu zabaw 3) Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ulicy Rycerskiej 15 a w Piekarach Śląskich - modernizacja placu zabaw. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Projekt budowlano-wykonawczy oraz budowa placu zabaw z programu Radosna Szkoła przy : Część 1 1 .Miejskiej Szkole Podstawowej nr 13 przy ulicy Długosza 92 w Piekarach Śląskich - utworzenie placu zabaw, Część 2 2 .Miejskiej Szkole Podstawowej nr 15 przy ulicy Kotuchy 40 w Piekarach Śląskich - utworzenie placu zabaw, Część 3 3.Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ulicy Rycerskiej 15 a w Piekarach Śląskich - modernizacja placu zabaw . WYTYCZNE DO WYKONANIA Projektu budowlano-wykonawczego oraz budowy placu zabaw z programu Radosna Szkoła : Część 1 Miejska Szkoła Podstawowa Nr 13 przy ul. Długosza 92 - utworzenie placu zabaw . Zagospodarowanie przewiduje zorganizowanie placu zabaw na terenie o powierzchni ponad 500 m2 (duży plac zabaw). Plac zabaw powinien zostać wyposażony w pojedyncze elementy sprzętu rekreacyjnego lub zestawy sprzętu rekreacyjnego, pozwalające na prowadzenie z dziećmi różnych form zajęć ruchowych: - zestaw sprawnościowo-zabawowy ze zjeżdżalnią (duży) - zestaw sprawnościowo-zabawowy ze zjeżdżalnią (mały) - huśtawka2-osobowa - huśtawka integracyjna Bocianie Gniazdo - huśtawka wagowa x 2 sztuki - bujak na sprężynie x 2 sztuki - ścieżka zdrowia - bujak na sprężynie 2-osobowy x 2 szt - ławka x 2szt - kosz na śmieci - oświetlenie Część 2 Miejska Szkoła Podstawowa Nr 15 przy ul. Kotuchy 40 - utworzenie placu zabaw Zagospodarowanie przewiduje zorganizowanie placu zabaw na terenie o powierzchni ok.240 m2 (mały plac zabaw). Plac zabaw powinien zostać wyposażony w pojedyncze elementy sprzętu rekreacyjnego lub zestawy sprzętu rekreacyjnego, pozwalające na prowadzenie z dziećmi różnych form zajęć ruchowych: - zestaw sprawnościowo-zabawowy ze zjeżdżalnią - huśtawka 2-osobowa - huśtawka wagowa -bujak na sprężynie 2-osobowy -bujak na sprężynie x 2 sztuki -ścieżka zdrowia -ławka x 2 szt - stolik - kosz na śmieci Część 3 Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2 przy ul. Rycerskiej 15a - modernizacja placu zabaw. W istniejącym placu zabaw należy wydzielić ok. 500 m2 powierzchni do montażu nowych urządzeń i doposażenie istniejącego placu zabaw w urządzenia, sprzęt rekreacyjny umożliwiający prowadzenie zabaw i gier ruchowych. Zagospodarowanie przewiduje zorganizowanie placu zabaw na terenie o powierzchni ponad 500 m2 (duży plac zabaw).Plac zabaw powinien zostać wyposażony w pojedyncze elementy sprzętu rekreacyjnego lub zestawy sprzętu rekreacyjnego, pozwalające na prowadzenie z dziećmi różnych form zajęć ruchowych: - sprzęt rekreacyjny pozwalający na prowadzenie zabaw ruchowych, pokonywanie przeszkód, - przeskoki, przeploty, - pochylnie -huśtawka podwójna, ważka, - tory przeszkód, - elementy służące do wspinania, - zestaw do wspinaczki, utrzymywania równowagi. INFORMACJE DLA WSZYSTKICH CZĘŚĆI Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania akceptacji Zamawiającego dla projektu wraz z opisem wyposażenia. Sprzęt rekreacyjny powinien posiadać co najmniej trzyletni okres gwarancji, powinien być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinien być zgodny z Polskimi Normami oraz z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Przy każdym urządzeniu zainstalowanym na szkolnym placu zabaw powinny być umieszczone czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia. Sposób zagospodarowania terenu szkolnego placu zabaw powinien uwzględniać w szczególności pokrycie powierzchni szkolnego placu zabaw: nawierzchnią, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny, amortyzującą upadek dziecka z wysokości do 1,50m, piankową albo gumową, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152 C, RAL: 2011 - Tieforange, zgodną z Polskimi Normami, nawierzchnią syntetyczną typu tartan lub inną nawierzchnią syntetyczną, w kolorze niebieskim w odcieniu zbliżonym do PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodną z Polskimi Normami, oraz naturalną zielenią przy czym:w przypadku szkolnego placu zabaw o powierzchni około 500 m2 (duży plac zabaw) - nawierzchnia, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny powinna wynosić około 240 m2, około 50 m2 powinno być pokryte nawierzchnią syntetyczną typu tartan lub inną nawierzchnią syntetyczną, a około 210 m2 powierzchni powinno być pokryte naturalną zielenią. w przypadku szkolnego placu zabaw o powierzchni około 240 m2 (mały plac zabaw)-nawierzchnia, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny powinna wynosić około 150 m2, około 20 m2 powinno być pokryte nawierzchnią syntetyczną typu tartan lub inną nawierzchnią syntetyczna, a około 70 m2 powierzchni powinno być pokryte naturalną zielenią. Należy uwzględnić wykonanie i zainstalowanie na terenie placu zabaw tablicy zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzytania z placu zabaw oraz napis o treści Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA. Projekty powinny być wykonane zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku do uchwały nr 112/2009 Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009r - Rządowy program wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna szkoła, Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 4 października 2010r zmieniające rozporządzenie w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia. Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. Z 2006r Nr 156, poz.1118, ze zm.). Dokumentację należy opracować zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 Dz.U.Nr 202 poz. 2072 z dnia 16.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r Dz.U.Nr 130 poz. 1389 z dnia 16.09.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Opracowanie projektowe powinno obejmować: -aktualizację mapy do celów projektowych, -uzgodnienia branżowe dokonane przez wszystkich gestorów sieci występujących w granicach opracowania, projekt architektoniczno-budowlany i wykonawczy wraz z projektem zagospodarowania terenu, -odwodnienie terenu, -zbiorcze zestawienie kosztów, -przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wykonawca w ramach otrzymanego zlecenia zobowiązany jest do: - uzyskania decyzji zezwalającej na wycinkę drzew jeżeli wystąpi kolizja z projektowaną inwestycją, -dokonania innych uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów prawa, -wykonania innych wymaganych opracowań lub działań nieprzewidzianych niniejszym zakresem, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, - na bieżąco informowanie Zamawiającego o przebiegu wykonywanych prac projektowych i informowanie o spotkaniach uzgadniających z branżowcami, -przedłożenia do akceptacji do Wydziału Inwestycji i Remontów opracowanej dokumentacji przed złożeniem projektu w Zespole Uzgadniania Dokumentacji w Piekarach Śląskich, -przedłożenia pełnej dokumentacji do Wydziału Architektury i Urbanistyki celem uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia do rozpoczęcia robót, - wykonania placu zabaw po akceptacji przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie niezbędne przepisy prawne, konieczne do właściwego zaprojektowania placów zabaw i zagospodarowania terenu oraz budowy placu zabaw. Należy przewidzieć materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie z określeniem podstawowych parametrów, jakie muszą spełniać zgodnie z Polskimi Normami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Projekt rozbudowy i modernizacja budynku OSP Kokoszyce
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej: A. budowy amfiteatru w parku za Domem Kultury w dzielnicy Chwałowice B. budowy sceny plenerowej w parku przy ulicy Gustawa Morcinka w dzielnicy Niewiadom
Dodano: 2016-07-22 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej: Zadanie nr 1: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej adaptacji kompleksu budynków byłego Szpitala Miejskiego nr 1, im. Juliusza Rogera - budynek byłej dermatologii. Zadanie nr 2: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji budynków nadszybia i maszynowni szybu Kościuszko na terenie Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku. Zadanie nr 3: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rewitalizacji budynku byłej sprężarkowni na terenie Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku na potrzeby lokalnej społeczności.
Dodano: 2016-07-20 - Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej remont instalacji c.o. wraz z wymianą źródła ciepła w budynku przy ul. Rostków 7 w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2016-07-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Rewitalizacja zdegradowanego budynku Pałacu Rheinbabenów i przestrzeni publicznej w centrum Michałkowic
Dodano: 2016-07-12 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej remontu budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w Opolu przy ul. Niemodlińskiej 88 znak sprawy 46/WOG/2016
Dodano: 2016-06-15 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla rewitalizacji historycznego centrum Siewierza wraz z uzyskaniem ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę lub innych ostatecznych decyzji lub braku sprzeciwu do zgłoszeń umożliwiających realizację inwestycji oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-05-27 - opracowanie audytów energetycznych dla 4 placówek oświatowych w Częstochowie (TZN, SP nr 32, SP nr 1, Gim nr 12) oraz na ich podstawie przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dostosowanej do aplikowania o środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2016-05-20 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku socjalnego ul. Gagarina 116 w Jastrzębiu-Zdroju wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2016-05-05 - Wykonanie projektu, modernizacja kotłowni gazowej poprzez wymianę istniejących kotłów na kondensacyjne, montaż gazowej pompy ciepła oraz paneli fotowoltaicznych budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia przy ul. Bielskiej 61 w Chybiu
Dodano: 2016-04-19