Przetargi.pl
Projekt budowlano-wykonawczy na przebudowę mostu na rzece Nizicy w Szczecinku wraz z ulicami dojazdowymi Szafera i Kaszubską.

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-401 Szczecinek, ul. 28 Lutego 16
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 37-243-60
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. 28 Lutego 16 16
    78-401 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 37-243-60
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.szczecinek.ibip.pl/public
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlano-wykonawczy na przebudowę mostu na rzece Nizicy w Szczecinku wraz z ulicami dojazdowymi Szafera i Kaszubską.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wypisem z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, przepisami, w tym techniczno -budowlanymi i zasadami wiedzy technicznej oraz uzyskanie decyzji i pozwolenia na projekt budowlano-wykonawczy na przebudowę mostu na rzece Nizicy w Szczecinku wraz z ulicami dojazdowymi Szafera i Kaszubską zgodnie z decyzją o lokalizacji inwestycji celu publicznego (jeśli dotyczy) w zakresie określonym poniżej w punkcie 3. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest wystąpić o warunki techniczne do dysponentów poszczególnych sieci oraz o w/w decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego ( jeśli dotyczy). 1.Wspólny słownik zamówień (CPV): 74232000-4 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 2.Udzielenie rękojmi na przedmiot zamówienia do czasu wygaśnięcia odpowiedzialności wykonawcy robót budowlanych z tytułu gwarancji za wady obiektu lub robót wykonanych na podstawie tej dokumentacji. 3.Zakres opracowania obejmuje w szczególności: - projekt budowlano-wykonawczy remontu mostu na rzece Nizicy (Niezdobnej), 4.projekty budowlano-wykonawcze kompleksowej przebudowy ulic na odc.500m wraz z odwodnieniem i przebudową sieci kolidujących, 5.projekty budowy i ewentualnej niezbędnej przebudowy obiektów inżynierskich i małej architektury ( murki oporowe, ogrodzenia, schody, konstrukcje wsporcze itd. ) w zakresie zapewniającym poprawne rozwiązanie zarówno nowoprojektowanych jak i przebudowywanych elementów, 6.projekt oświetlenia ulicy - ewentualne zmiany lokalizacji punktów świetlnych lub dodatkowe oświetlenie 7.docelowy projekt organizacji ruchu drogowego, (oznakowanie pionowe i poziome ), 8.w zależności od potrzeb wyniki badań geologiczno-inżynierskich 9.raporty i oceny oddziaływania inwestycji na środowisko, o ile obowiązek ich sporządzania wynika z przepisów prawa 10.uzyskanie pozwolenia na budowę we wskazanym przez PZD Starostwie. 11.uzyskanie wymaganych warunków technicznych i uzgodnień z gestorami mediów oraz istniejącego uzbrojenia infrastrukturalnego 12.informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 12.kosztorys inwestorski 13.przedmiary robót poszczególnych projektów 14.opracowanie w ramach projektu wykonawczego tabel elementów rozliczeniowych oraz kosztorysu ofertowego 15.opracowanie w ramach projektu wykonawczego Szczegółowych Specyfikacji Technicznych wykonania i odbioru robót Do opracowania projektu drogowego przyjąć należy następujące założenia: 16.w przekroju poprzecznym ulicy projektować 2 pasy ruchu po 3,5m, pasy postojowe lub parkingi, zatoki autobusowe, pasy zieleni, chodniki dla pieszych , ścieżki rowerowe zgodnie z koncepcją budowy ścieżek rowerowych na terenie miasta Szczecinek. 17.wzmocnienie konstrukcji nawierzchni ulic zapewniające przystosowanie do obciążenia 80 kN/oś 18.dostosowanie istniejących skrzyżowań i zjazdów do nowej niwelety ulic oraz wyznaczenie nowej geometrii skrzyżowań 19.zapewnienie poprawnego odwodnienia w tym także remont i przebudowa istniejących już elementów odwodnienia 6. Wykonawca jest zobowiązany do: -przedstawienia zamawiającemu koncepcji projektowej wraz z szacunkowymi kosztami do akceptacji. -uzgodnienia rozwiązań materiałowych i technicznych. -uzyskanie w imieniu zamawiającego niezbędnych decyzji i pozwoleń związanych z realizowanym projektem, -udzielanie niezwłoczne zamawiającemu wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej w trakcie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych. -sprawowania nadzoru autorskiego. -Wykonawca przenosi na zamawiającego prawa autorskie do wykonanej na podstawie - niniejszej umowy dokumentacji projektowej z dniem sporządzenia protokołu -końcowego odbioru robót budowlanych wykonanych na podstawie tej dokumentacji. 8.Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana w formie pisemnej-papierowej w ilości 6 egzemplarzy oraz w 2 egz. w formie elektronicznej na płycie CD: pliki tekstowe w formacie doc lub dwg pdf , fotografie w formie tif lub jpg, rysunki w formie dxf oraz pdf lub jpg. 9.Projekt budowlany-wykonawczy powinien zawierać oświadczenie projektanta o kompletności prac projektowych oraz oświadczenia projektanta i sprawdzającego o sporządzeniu projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 10.Projekt budowlano-wykonawczy i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych powinny spełniać wszelkie warunki decyzji i pozwoleń związanych z realizacją projektu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) oraz umożliwiać wykonanie inwestycji /projekt wykonawczy/. 11.Projekt Budowlany powinien spełniać wszelkie warunki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. Nr 126, poz. 839). 12.Kosztorys inwestorski powinien spełniać wszelkie warunki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). 13.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z odmową udzielenia zamawiającemu wymaganych pozwoleń na budowę z powodu nieprawidłowości wykonanego projektu lub opóźnienia jego wydania z powodu nałożenia przez organ wydający pozwolenie na budowę, obowiązku usunięcia nieprawidłowości w projekcie, w tym również szkody polegające na opóźnieniu w realizacji inwestycji. 14.Zamawiający najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy mapę zasadniczą do celów projektowych w skali 1:500 w ilości 1 kpl wraz z płytą CD zawierającą mapę zasadniczą w postaci numerycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.Dopuszcza się udział podwykonawców w realizacji części zamówienia opracowań branżowych ( instalacji elektrycznej i sanitarnej, projektu Rem. mostu 4.Projektanci muszą posiadać uprawnienia do wykonywania dokumentacji projektowej łącznie z wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych zgodnie z pkt. VI SIWZ. Warunki będą oceniane w/g formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków. A. Dopuszcza się składanie ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konsorcjum, spółka cywilna. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku każdy z partnerów zobowiązany jest spełniać art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i każdy musi osobno złożyć dokumenty wymienione w pkt. VI SIWZ /1, 2,/. Pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. Wszelkie kontakty, korespondencja, oświadczenia i zawiadomienia między uczestnikami konsorcjum a zamawiającym będą się odbywać za pośrednictwem pełnomocnikaUmowa regulująca współpracę - umowa konsorcjum musi w szczególności zawierać poniższe warunki: 1.Strony umowy z oznaczeniem lidera. 2.Cel zawarcia umowy. 3.Okres obowiązywania umowy konsorcjum /obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz okres gwarancji/. 4.Solidarną odpowiedzialność każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wobec zamawiającego za wykonanie umowy oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.Wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do czasu wykonania przedmiotu zamówienia. 6.Zakaz dokonywania zmian w umowie konsorcjum bez zgody zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający określa następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy: Potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (zał. nr 1 do SIWZ) 2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Potwierdzające posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych 3 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. (zał nr 4 do SIWZ) 4.Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (zał nr 3 do SIWZ) 5.Stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego A. Pozostałe oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy: 1.Spis treści. 2.Wypełniony formularz ofertowy. 3.Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, jeżeli takie jest konieczne. 4.Projekt umowy z podwykonawcą, jeżeli taki występuje. 5.Wartość stawki za jednostkę nakładu pracy służącej do wyliczenia ceny ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych na podstawie Środowiskowych Zasad Wyceny Prac Projektowych - w formularzu ofertowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzd.szczecinek.ibip.pl/public.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach