Przetargi.pl
Projekt budowlano wykonawczy dla zadania - Budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy ul. Bojkowskiej w Gliwicach

Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2706505, 2706512 , fax. 032 3354011
  • Data zamieszczenia: 2012-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
    ul. Bolesława Śmiałego 2B 2B
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2706505, 2706512, fax. 032 3354011
    REGON: 24000925100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlano wykonawczy dla zadania - Budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy ul. Bojkowskiej w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedsięwzięcia: - budowa jednostronnego chodnika wraz ze ścieżką rowerową przy ulicy Bojkowskiej (droga powiatowa nr 7202 S) - odcinek od obiektu Nowe Gliwice (Centrum Edukacji i Biznesu) do KWK Sośnica - Makoszowy (Pole Bojków) - długość 2780 m. - zagospodarowanie terenu w oparciu o rozwiązania ujęte w Koncepcji budowy chodnika (wraz ze ścieżką rowerową) na odcinku ul. Bojkowskiej od obiektu Nowe Gliwice z roku 2011 wykonanej w roku 2011 przez EURODROGA Milan Sternik. Założenia projektowe: 1. Klasa techniczna ulicy, przy której lokalizowany jest chodnik wraz ze ścieżką rowerową - G, 2. Szczegółowa lokalizacja chodnika wraz ze ścieżką rowerową - do uzgodnienia z Zamawiającym w nawiązaniu do Koncepcji budowy chodnika (wraz ze ścieżką rowerową) na odcinku ul. Bojkowskiej od obiektu Nowe Gliwice z roku 2011. a) Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania projektu wstępnego z naniesionym usytuowaniem i geometrią projektowanych elementów, który po zaakceptowaniu przez Zamawiającego posłuży do dalszych etapów projektowania. 3. Ścieżka rowerowa dwukierunkowa szer. 2,00 m, 4. Chodnik przy ścieżce rowerowej szer. 1,50 m, 5. Konstrukcja nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej - do uzgodnienia z Zamawiającym. 6. Odwodnienie ulicy za pomocą kanalizacji deszczowej (zmiana przekroju z drogowego na półuliczny), projekt branżowy odwodnienia należy dostosować do wykonanego już projektu odcinka kanalizacji deszczowej (ok. 400 m), który zostanie udostępniony Wykonawcy. 7. Budowa oświetlenia ulicznego. Zakres opracowania: 1. Dokumentacja na budowę chodnika i ścieżki rowerowej powinna spełniać wymogi: 1.1. ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 późn. zm.) 1.2. rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. nr 202 poz. 2072); 1.3. rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. ( Dz. U. nr 43 z 1999 r. 1.4. posiadać wszystkie wymagane uzgodnienia i opinie, w tym opinię organu zarządzającego ruchem. 2. Dokumentacja powinna zawierać: a) Projekt budowlany, b) Projekt wykonawczy oraz plan BIOZ, c) Projekty przebudowy lub zabezpieczenia urządzeń obcych kolidujących z realizacją d) zadania (wszystkie uzgodnienia sieciowe powinny zawierać opis stanu technicznego istniejących sieci ich parametry i rok budowy) e) Inwentaryzację zieleni, plan wyrębu i projekt nasadzeń zastępczych oraz wniosek na wycinkę drzew kolidujących z rozwiązaniem projektowym, f) Projekt docelowej organizacji ruchu (zatwierdzony przez zarządzającego ruchem), g) Przedmiary robót z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót, z rozdziałem na etapy i branże, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. nr 202 poz.2072 ) h) Kosztorys inwestorski wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu Inwestorskiego (Dz. U nr 130 poz. 1389.) z rozdziałem na etapy i branże, Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, i) Dokumentację geodezyjno - prawną potrzebną do uzyskania prawa do stałego dysponowania nieruchomościami na cele budowlane, w tym między innymi: - uzyskanie zgody właścicieli nieruchomości na czasowe zajęcie terenu, konieczne do realizacji inwestycji - uzyskanie pisemnej zgody na podział i sprzedaż nieruchomości koniecznych do realizacji inwestycji - dokonanie wstępnego podziału geodezyjnego nieruchomości zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 17.02.1998 r. Dz. U. nr 25 poz.130 i przygotowanie wniosków - o wydanie decyzji wystąpi Zamawiający oraz przygotowanie wniosków na zmianę użytku, jeżeli jest to konieczne, j) Opinie i inne uzgodnienia niezbędne do realizacji zadania, k) Zatwierdzenie przez Zamawiającego przedstawionych rozwiązań projektowych, l) Harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót budowlanych. Wymagania dodatkowe. 1. Jednostka Projektowania skompletuje wszystkie materiały stanowiące załączniki do uzyskania pozwolenia na budowę i przekaże je oddzielnym protokołem przekazania z oświadczeniem, że powyższe materiały są kompletne do ubiegania się o zgodę na rozpoczęcie robót. 2. Dodatkowo Jednostka Projektowania przekaże Zamawiającemu dokumentację projektową na nośniku elektronicznym - ( płyta CD) w następujących formatach: PDF (całość dokumentacji), DWG (rysunki), WORD (opisy i SSTWiORB), EXCEL (przedmiary robót). 3. Jednostka Projektowa zobowiązuje się do informowania na bieżąco o prowadzonym postępowaniu formalno-prawnym. Uwaga 1: Koszt wszelkich materiałów, podkładów mapowych, aktualizacji, innych prac pomocniczych uznanych przez wykonawców za niezbędne uzgodnień obligatoryjnych, innych opłat należy ująć w oferowanej kwocie ryczałtowej. Uwaga 2: Dokumentację należy sporządzić w postaci plików komputerowych umożliwiających automatyczne uzupełnianie bazy mapy numerycznej. Dokumentacja powinna być zgodna z przepisami prawnymi obowiązującymi na dzień wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na budowę. Wykonawca zobowiązany jest do śledzenia ewentualnych zmian w w/w przepisach oraz nowo wprowadzanych aktów prawnych lub normatywów i stosowania ich na bieżąco. Forma i ilość kompletów opracowań: a. 5 kompletów projektu budowlanego osobno dla każdej branży (nie licząc egzemplarzy zatrzymanych przez jednostki uzgadniające), b. 5 kompletów projektu wykonawczego, 5 kompletów specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 5 wyodrębnionych kompletów przedmiarów - wykonanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. nr 202 poz.2072), c. 2 komplety kosztorysów inwestorskich (osobno dla każdej branży) wykonanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu Inwestorskiego (Dz. U nr 130 poz. 1389.), d. 2 egz. w postaci elektronicznej na CD (1 kpl w formie pliku .pdf oraz pliki edytowalne opisane w wymaganiach dodatkowych pkt 2, łącznie z podkładami mapowymi) zawierające: projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary (zgodnie z STWiORB). UWAGA: Do oferty należy dołączyć harmonogram rzeczowo-finansowy, który będzie podstawą do wystawiania faktur częściowych. Dokumenty jaki należy złożyć wraz z ofertą określono szczegółowo w punkcie 9 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach