Przetargi.pl
Projekt budowlano-wykonawczy adaptacji budynku gospodarczo-mieszkalnego na Centrum Zachowania Dziedzictwa Regionalnego i Kulturowego w Osolinie.

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 071 3102295
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 071 3102295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlano-wykonawczy adaptacji budynku gospodarczo-mieszkalnego na Centrum Zachowania Dziedzictwa Regionalnego i Kulturowego w Osolinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano-wykonawczego adaptacji budynku gospodarczo-mieszkalnego na potrzeby obiektu użyteczności publicznej o nazwie Centrum Zachowania Dziedzictwa Regionalnego i Kulturowego w Osolinie. STAN ISTNIEJĄCY Budynek zlokalizowany na działce nr 168/2 AM-1 obręb Osolin powstał prawdopodobnie w połowie XIX wieku pełniąc rolę młyna z magazynem zboża. Murowany z cegły i częściowo z kamienia (grubość muru ok. 1 m). Piętrowy, dach dwuspadowy z facjatami, kryty dachówką karpiówką ceramiczną. Okna częściowo zamurowane, w szczycie półkoliste. W czasach powojennych zmieniono funkcję budynku, wybito nowe okna i sztucznie wydzielono mieszkania. Obecnie budynek jest niezamieszkały. Ze względu na możliwość wydzielenia dużych powierzchni obiekt można adaptować do celów przyjętych przez zamawiającego. Dane liczbowe (wymiary zewnętrzne): - parter 10m x 17m - 170 m2; - I piętro 10m x 17m - 170 m2; - II piętro 10m x 17m - 170 m2; - poddasze 5m x 17m - 85 m2. Powierzchnia ogółem - 595 m2. Obiekt znajduje się na terenie obecnie ujętym w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego jako MN - teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej. Zamawiający, uchwałą Rady Miejskiej z dnia 27 sierpnia 2009 r., przystąpił do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie działek nr 168/1 i 168/2 AM-1 obręb Osolin. ZAKRES ZAMÓWIENIA 1) Wykonanie inwentaryzacji budowlanej. 2) Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynku, szczególnie dotyczące zawilgocenia ścian fundamentowych, oraz określenie zakresu prac ratowniczych (jeżeli takie będą konieczne). 3) Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego adaptacji budynku na Centrum Zachowania Dziedzictwa Regionalnego i Kulturowego w Osolinie, o następującym programie użytkowym: Poziom I (parter) - Izba tradycji: - ekspozycja przedmiotów gospodarstwa domowego, tradycji pracy na roli, życia w środowisku wiejskim; - ekspozycja dokumentów z dziejów mieszkańców i historii terenu; - stała wystawa Mieszkańcy dawniej i dziś - pojednanie; - kawiarenka internetowa. Poziom II (I-sze piętro) - Galeria sztuki miejscowych artystów: - ekspozycja obrazów i rzeźb sztuki współczesnej; - ekspozycja sztuki ludowej; - sala widowiskowo-konferencyjna (występy, koncerty, seanse filmowe, wykłady i konferencje). Poziom III (II-gie piętro): - pracownia artystyczno-konserwatorska; - pracownia edukacyjna; - pomieszczenia biurowe; - pokoje gościnne. Poziom IV (poddasze): - pokoje sypialne wieloosobowe. 4) Wykonanie projektu zagospodarowania terenu z: - miejscami parkingowymi (przedłużenie parkingu zlokalizowanego na działce nr 168/1) dla samochodów osobowych oraz miejsce parkingowe dla autobusu; - utwardzonymi dojściami; - zielenią; - innymi elementami wymaganymi stosownymi przepisami. Opracowanie projektowe ma zawierać: 1) inwentaryzację budowlaną; 2) ekspertyzę techniczną budynku z ewentualnym określeniem zakresu prac ratowniczych; 3) projekt zagospodarowania terenu; 3) projekt budowlano-wykonawczy - część architektoniczno - budowlana; 4) projekt budowlano-wykonawczy - część instalacyjna instalacje wodno - kanalizacyjne i centralnego ogrzewania z kotłownią olejową; 5) projekt budowlano-wykonawczy - część instalacyjna instalacje elektryczne; 6) projekt budowlano-wykonawczy - część drogowa (parking oraz dojścia i dojazdy); 6) przedmiary robót; 7) kosztorysy inwestorskie; 8) specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej branży. 9) ewentualnie inne opracowania niezbędne dla przedmiotu inwestycji. Wszystkie opracowania projektowe i kosztorysowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym: - Ustawą Prawo budowlane, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, - Ustawą Prawo zamówień publicznych. Wymienione wyżej opracowania projektowe Wykonawca przekaże Zamawiającemu w czterech egzemplarzach wersji papierowej i dwóch egzemplarzach wersji elektronicznej w formatach obsługiwanych ogólnie dostępnym oprogramowaniem komputerowym (dla projektów i opisów .pdf, dla kosztorysów i przedmiarów .ath i .pdf), zapisanych na płytach CD. Na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek uzyskania wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień, w tym: 1) uzyskanie map do celów projektowych; 2) akceptacja przez Zamawiającego koncepcji opracowania projektowego; 3) uzgodnienie w zakresie ochrony zabytków i zabytków archeologicznych; 4) uzgodnienia z Zakładem Energetycznym (jeśli konieczne); 5) uzgodnienia z Zakładem Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Obornikach Śląskich (jeśli konieczne); 6) opinia właściwego Zakładu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej; 7) uzyskanie innych decyzji, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych dla przedmiotu zamówienia; 8) uzyskanie decyzji zatwierdzającej projekt i udzielającej inwestorowi pozwolenia na budowę 9) oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu nadzoru autorskiego na osobne zlecenie. Koszty uzyskania wszystkich decyzji, opinii, uzgodnień i innych dokumentów oraz opracowań niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia obciążają Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 500.00 PLN (słownie: pięćset 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-11-06 do godz. 09:55. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich 83 95830009 0000 1007 2000 0017, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach wskazanych w punktach b, c, d, e, oryginały dokumentów zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich, a potwierdzone za zgodność z oryginałem ich kopie dołączyć do oferty. Kasa w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich jest czynna w godzinach: - od poniedziałku do piątku z wyjątkiem środy - od 09:00 do 12:00; - w środę - od 12:00 do 15:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://oborniki-slaskie.ibip.wroc.pl/public/?id=1161
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach