Przetargi.pl
Projekt budowlano - wykonawczy oraz budowa placu zabaw z programu Radosna Szkoła przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 11 przy ul. Śląskiej 8 w Piekarach Śląskich - utworzenie placu zabaw.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2012-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84 84
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlano - wykonawczy oraz budowa placu zabaw z programu Radosna Szkoła przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 11 przy ul. Śląskiej 8 w Piekarach Śląskich - utworzenie placu zabaw.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt budowlano-wykonawczy oraz budowa placu zabaw z programu Radosna Szkoła przy Miejskiej Szkole Podstawowej Nr 11 przy ul.Śląskiej 8 - utworzenie placu zabaw. Zagospodarowanie przewiduje zorganizowanie placu zabaw na terenie o powierzchni ponad 500 m2 (duży plac zabaw) z ogrodzeniem. Plac zabaw powinien zostać wyposażony w pojedyncze elementy sprzętu rekreacyjnego lub zestawy sprzętu rekreacyjnego, pozwalające na prowadzenie z dziećmi różnych form zajęć ruchowych: 1. huśtawka wagowa ważka na sprężynie, 2. podwójna huśtawka ważka, 3. tunel na sprężynach, 4. wielofunkcyjny zestaw zabawowy składający się z: wieży z daszkiem czterospadowym,zjeżdżalni metalowej ze ślizgiem, drabinki wejściowej drewnianej, trapu łukowego z liną,kładki mostu linowego, elementu sprawnościowego pajęczyna linowa, 5. linowe urządzenie do wspinania min. o trzech bokach, 6. zestaw sprawnościowy, 7. ławka, 8. kosz na śmieci, 9. regulamin placu zabaw Radosna Szkoła Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania akceptacji Zamawiającego dla koncepcji projektu wraz z opisem wyposażenia. Sprzęt rekreacyjny powinien posiadać co najmniej trzyletni okres gwarancji, powinien być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinien być zgodny z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie oraz z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.Przy każdym urządzeniu zainstalowanym na szkolnym placu zabaw powinny być umieszczone czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia. Sposób zagospodarowania terenu szkolnego placu zabaw powinien uwzględniać w szczególności pokrycie powierzchni szkolnego placu zabaw: nawierzchnią, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny, amortyzującej upadek dziecka zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie, gumową, w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE:152 C, RAL: 2011 - Tieforange zgodną z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie, nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa jednolita, w kolorze niebieskim w odcieniu zbliżonym do PANTONE: 540 C, RAL: 5003 - Saphirblau, zgodną z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie, oraz naturalną zielenią przy czym: w przypadku szkolnego placu zabaw o powierzchni około 500 m2 (duży plac zabaw) - nawierzchnia, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny powinna wynosić około 240 m2, około 50 m2 powinno być pokryte nawierzchnią syntetyczną poliuretanową jednolitą, a około 210 m2 powierzchni powinno być pokryte naturalną zielenią. Należy uwzględnić wykonanie i zainstalowanie na terenie placu zabaw tablicy zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz napis o treści : Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA. Projekt powinien być wykonany zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku do uchwały nr 1122009 Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009r - Rządowy program wspierania w latach 2009-2014 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia - Radosna szkoła, Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 4 października 2010r zmieniające rozporządzenie w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I-III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych Istopnia. Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. Z 2006r Nr 156, poz.1118, ze zm.). Dokumentację należy opracować zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 Dz.U.Nr 202 poz. 2072 z dnia 16.09.2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r Dz.U.Nr 130 poz. 1389 z dnia 16.09.2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Opracowanie projektowe powinno obejmować: 1) aktualizację mapy do celów projektowych, 2) uzgodnienia branżowe dokonane przez wszystkich gestorów sieci występujących w granicach opracowania, 3) projekt architektoniczno-budowlany i wykonawczy wraz z projektem zagospodarowania terenu, 4) odwodnienie, 5) ogrodzenie terenu, 6) zbiorcze zestawienie kosztów, 7) szczegółowe przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, 8) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wykonawca w ramach otrzymanego zlecenia zobowiązany jest do: - uzyskania decyzji zezwalającej na wycinkę drzew jeżeli wystąpi kolizja z projektowaną inwestycją, - dokonania innych uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów prawa, - wykonania innych wymaganych opracowań lub działań nieprzewidzianych niniejszym zakresem, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, - na bieżąco informowanie Zamawiającego o przebiegu wykonywanych prac projektowych i informowanie o spotkaniach uzgadniających z branżowcami, - przedłożenia do akceptacji do Wydziału Inwestycji i Remontów opracowanej dokumentacji przed złożeniem projektu w Zespole Uzgadniania Dokumentacji w Piekarach Śląskich, - przedłożenia pełnej dokumentacji do Wydziału Architektury i Urbanistyki celem uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia do rozpoczęcia robót, - wykonania placu zabaw po akceptacji przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie niezbędne przepisy prawne, konieczne do właściwego zaprojektowania placów zabaw i zagospodarowania terenu oraz budowy placu zabaw. Wykonawca ma przewidzieć materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie z określeniem podstawowych parametrów, jakie muszą spełniać zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie, które przedstawi Zamawiającemu w 3 trzech egzemplarzach w powykonawczej dokumentacji odbiorowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach