Przetargi.pl
Projekt budowlano - wykonawczy na przebudowę ulicy Częstochowskiej na odcinku od ul. Teatralnej do ul. Nowy Świat w Kaliszu.

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Piskorzewska 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5049709 , fax. 062 5049701
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Piskorzewska 17 17
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5049709, fax. 062 5049701
    REGON: 25102624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlano - wykonawczy na przebudowę ulicy Częstochowskiej na odcinku od ul. Teatralnej do ul. Nowy Świat w Kaliszu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotowego opracowania obejmuje w szczególności: 4.2.1. dane wyjściowe do projektowania, spisane w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy 4.2.2. geotechniczne warunki posadowienia obiektu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 4.2.3. projekt drogowy, który należy skoordynować z opracowanym równolegle przez inna jednostkę projektem przebudowy mostu w ciągu ul. Częstochowskiej na kanale Rypinkowskim oraz nawiązać do opracowanego w ramach budowy II etapu Trasy Bursztynowej projektu przebudowy odcinka ul. Częstochowskiej (połączenie na wysokości posesji Częstochowska 22), 4.2.4. projekt uzupełnienia odwodnienia zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez PWiK w Kaliszu (załącznik do siwz) 4.2.5. projekt usunięcia ewentualnych kolizji (w załączeniu warunki techniczne usunięcia kolizji z siecią energetyczną Energa Operator), 4.2.6. informację do planu BIOZ, 4.2.7. kolorową planszę uzbrojenia podziemnego, 4.2.8. projekt w zakresie stałej organizacji ruchu wraz z planem sytuacyjnym określającym projektowaną geometrię ulicy, które wymagają na etape opracowywania akceptacji Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu, 4.2.9. przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej, 4.2.10 . kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów, 4.2.11 wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe 4.2.12 uzgodnienie projektu budowlanego w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatura w Kaliszu oraz uzyskanie pozwolenia na prowadzenie prac budowlanych na terenie wpisanym do rejestru zabytków, 4.2.13 opinię Zespołu Uzganiania Dokumentacji Projektowych; do wniosku o opinie ZUDP należy dołączyć sporządzoną przez projektanta notatkę zaakceptowaną przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu, informującą o nie wymaganiu pozwolenia na budowę, 4.2.14 przygotowanie załączników niezbędnych do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, 4.2.15 szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, 4.2.16.opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (format PDF - inne do uzgodnienia z Zamawiającym) 4.3.Podkład geodezyjny niezbędny do opracowania zabezpiecza Wykonawca 4.4.Wykonawa jest zobowiązany do przekazania podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym opracowaniem 4.5.Dokumentacja projektowa winna zostać zweryfikowana przez innego projektanta z odpowiednimi uprawnieniami. Koszt weryfikacji wykonawca pokryje we własnym zakresie. 4.6.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium. Każda oferta musi być zabepieczona wadium w wysokości: 1.500,00 zł Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych. -Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr. 109 poz. 1158,z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno być w dniu otwarcia ofert na rachunku Zamawiającego. Nr konta: 48 1160 2202 0000 0000 4218 2912. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w siwz, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a , Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który: 1/ wycofał ofertę przed terminem składania ofert, 2/ został wykluczony z postępowania, 3/ którego oferta została odrzucona. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.2 pkt. 2 i 3, jeżeli w toku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a/ Wykonawcy muszą posiadać stosowne uprawnienia do projektowania bez ograniczeń oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Dotyczy projektantów wszystkich branż b/ wykażą, należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 projekty na przebudowę lub budowę ulicy o długości min. 300 mb i klasy min. L. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a/ wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5/ zaakceptują termin opracowania: do dnia 30.11.2009r. 6/ zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur 6.2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w pkt 6.1. SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia. 6.3. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 6.1.1, 6.1.3a/, 6.1.4/ SIWZ. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt.6 mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór stanowi załącznik do SIWZ 7.2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.3. wykazu osób, spełniających warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.1.2 a/ - wzór stanowi załącznik do SIWZ, 7.4. dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, o których mowa w pkt 6.1.a/ SIWZ uprawnień budowlanych wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zaświadczenia potwierdzającego członkowstwo (przynajmniej na dzień składania ofert) ww. osób we właściwych izbach samorządu zawodowego, 7.5. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie opracowań, spełniających warunki, o których mowa w pkt 6.1.2.b) - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ (Doświadczenie zawodowe), 7.6. dokumentów potwierdzających, że wykonane opracowania wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.2b. SIWZ zostały wykonane należycie. Wykonane opracowania wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 7.5. SIWZ, a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert, 7.7. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (przynajmniej na dzień składania ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach