Przetargi.pl
Projekt budowlano - wykonawczy na budowę mostu drogowego oraz kładki dla pieszych i rowerzystów wraz z oświetleniem nad rzeką Swędrnią w ciągu ulicy Łódzkiej w Kaliszu , stanowiacej ciąg drogi krajowej nar 12.

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Piskorzewska 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5049709 , fax. 062 5049701
  • Data zamieszczenia: 2009-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Piskorzewska 17 17
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5049709, fax. 062 5049701
    REGON: 25102624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt budowlano - wykonawczy na budowę mostu drogowego oraz kładki dla pieszych i rowerzystów wraz z oświetleniem nad rzeką Swędrnią w ciągu ulicy Łódzkiej w Kaliszu , stanowiacej ciąg drogi krajowej nar 12.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotowego opracowania obejmuje w szczególności: 1/ Projekt budowlany i wykonawczy nowego obiektu mostowego, kładki dla pieszych i rowerzystów wg załączonej koncepcji, projekt budowy oświetlenia oraz projekt rozbiórki istniejącego obiektu 2/ obiekt winien być zaprojektowany na klasę obciążenia A wg PN-85/S-10030 - Obiekty mostowe-obciążenia oraz klasę 150 wg STNAG 2021. 3/ kładka winna być zaprojektowana na klasę obciążenia min. C. (na czas rozbiórki istniejącego obiektu i budowy nowego, kładka ma stanowić objazd dla ruchu lokalnego wraz z komunikacja zbiorową - ruch wahadłowy.) 4/ obliczenie światła mostu (długość odcinków regulacyjnych koryta rzeki Swędrni należy uzgodnić z Wielkopolskim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, Rejonowy Oddział w Ostrowie Wlkp. 5/ badania geologiczne w zakresie niezbędnym dla opracowania 6/ zabezpieczenie obsuwającej się skarpy nasypu po prawej stronie drogi od mostu w kierunku Łodzi na odcinku ok. 100 m 7/ projekt organizacji ruchu (wraz z niezbędnymi uzgodnieniami) na czas prowadzonych robót budowlanych. Projekt ten powinien uwzględniać następujące etapy robót: a) Etap I - budowa kładki dla pieszych i rowerzystów b) Etap II - rozbiórka istniejącego i budowa nowego obiektu mostowego. W etapie tym należy uwzględnić utrzymanie ciągłości lokalnego ruchu drogowego oraz komunikacji zbiorowej. Ruch ten powinien odbywać się wahadłowo po wcześniej wybudowanej kładce. Przejazd pojazdów o charakterze tranzytowym na drodze krajowej nr 12, należy zaprojektować z wyłączeniem odc. ul. Łódzkiej, na którym będą prowadzone roboty budowlane. 8/ projekt stałej organizacji ruchu (wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, po wybudowaniu obiektu mostowego na kładce należy uwzględnić ciąg pieszo - rowerowy) 9/ projekt połączenia projektowanego obiektu z istniejącą drogą (zakres ok. 100 m przed obiektem w kierunku centrum i 100 m za obiektem w kierunku Łodzi) 10/ wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe 11/ projekty usunięcia kolizji z istniejąca infrastrukturą 12/ opinię Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowych 13/ informację BIOZ 14/ przedmiar robót, kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej 15/ kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (wersja papierowa oraz elektroniczna - format ath.). Należy sporządzić oddzielne kosztorysy dotyczące rozbiórki istniejącego obiektu mostowego, budowy nowego obiektu mostowego i budowy kładki dla pieszych i rowerzystów oraz oświetlenia. 16/ uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji 17/ uzgodnienie projektu z Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie pozwolenia na prowadzenie prac budowlanych przy zabytku. 18/ uzyskanie pozwoleń wodno - prawnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wodnego 19/ przygotowanie wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej z uwzględnieniem rozbiórki istniejącego obiektu oraz budowy nowego obiektu mostowego, kładki dla pieszych i rowerzystów oraz oświetlenia. Ewentualne podziały terenu zapewni Inwestor. 20/ pełnienie nadzoru autorskiego 21/ specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 22/ projekt zagospodarowania placu budowy 4.3. Podkład geodezyjny niezbędny do opracowania zapewnia Wykonawca we własnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium. Każda oferta musi być zabepieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych. -Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr. 109 poz. 1158,z późn. zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno być w dniu otwarcia ofert na rachunku Zamawiającego. Nr konta: 48 1160 2202 0000 0000 4218 2912. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w siwz, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a , Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który: 1/ wycofał ofertę przed terminem składania ofert, 2/ został wykluczony z postępowania, 3/ którego oferta została odrzucona. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.2 pkt. 2 i 3, jeżeli w toku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnitw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a/ posiadają stosowne uprawnienia do projektowania bez ograniczeń oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Dotyczy projektantów wszystkich branż. b/ wykażą, należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej - 2 opracowań dotyczących budowy lub przebudowy obiektów mostowych o podobnej złożoności i długości min. 30 mb. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a/ wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5/ zaakceptują termin opracowania: do dnia 10.12.2009r. 6/ zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur 6.2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w pkt 6.1. SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia. 6.3. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 6.1.1, 6.1.3a/, 6.1.4/ SIWZ. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt.6 mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór stanowi załącznik do SIWZ 7.2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.3. wykazu osób, spełniających warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.1.2 a/ - wzór stanowi załącznik do SIWZ, 7.4. dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, o których mowa w pkt 6.1.a/ SIWZ uprawnień budowlanych wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane oraz zaświadczenia potwierdzającego członkowstwo (przynajmniej na dzień składania ofert) ww. osób we właściwych izbach samorządu zawodowego, 7.5. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie projektów, spełniających warunki, o których mowa w pkt 6.1.2.b) - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ (Doświadczenie zawodowe), 7.6. dokumentów potwierdzających, że wykonane projekty wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.2b. SIWZ zostały wykonane należycie. Wykonane roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 7.5. SIWZ, a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert, 7.7. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (przynajmniej na dzień składania ofert)*.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach