Przetargi.pl
Program unieszkodliwiania odpadów azbestowo-cementowych na terenie działania Związku Gmin Regionu Płockiego

Związek Gmin Regionu Płockiego ogłasza przetarg

  • Adres: 09-411 Płock, ul. Zglenickiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 366 03 00 , fax. 24 366 03 00
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Regionu Płockiego
    ul. Zglenickiego 42
    09-411 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 366 03 00, fax. 24 366 03 00
    REGON: 61021677100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgrp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Program unieszkodliwiania odpadów azbestowo-cementowych na terenie działania Związku Gmin Regionu Płockiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Program unieszkodliwiania odpadów azbestowo-cementowych na terenie działania Związku Gmin Regionu Płockiego” Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych dla jednej, dwóch lub wszystkich części zamówienia: a. Część I: realizacja programu unieszkodliwiania odpadów azbestowo-cementowych na terenie gmin: Stara Biała, Słupno; b. Część II: realizacja programu unieszkodliwiania odpadów azbestowo-cementowych na terenie gmin: Brudzeń Duży, Wyszogród, Łąck, Gąbin; c. Część III: realizacja programu unieszkodliwiania odpadów azbestowo-cementowych na terenie gmin: Czerwińsk nad Wisłą, Drobin, Nowy Duninów, Pacyna, Gostynin. 2. Każda z w/w części przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres czynności: a. Demontaż, odbiór pokryć dachowych oraz płyt azbestowo - cementowych stanowiących osłonę balkonów zawierających azbest na wskazanych przez Zamawiającego budynkach zabudowy indywidualnej (oraz inwentarskich) i budynkach należących do wspólnot mieszkaniowych zlokalizowanych na terenie Gmin członków ZGRP. Przez demontaż należy rozumieć usunięcie pokryć dachowych z płyt azbestowych ze wskazanych, przez Zamawiającego, obiektów budowlanych. b. Odbiór pokryć dachowych oraz płyt azbestowo - cementowych stanowiących osłonę balkonów zawierających azbest na wskazanych przez Zamawiającego budynkach zabudowy indywidualnej (oraz inwentarskich) i budynkach należących do wspólnot mieszkaniowych zlokalizowanych na terenie Gmin członków ZGRP. Przez odbiór należy rozumieć usunięcie, odpowiednio zabezpieczonych wyrobów i odpadów azbestowych z posesji wskazanych przez Zamawiającego. c. Załadunek na oznakowane, specjalistyczne środki transportu. d. Transport zebranych odpadów zawierających azbest do miejsc ich unieszkodliwienia wskazanych przez Wykonawcę. Odbiorcy odpadów wskazani przez Wykonawcę powinni posiadać stosowne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest i umowę zawartą z Wykonawcą. e. Zdeponowanie na składowisku odpadów przetransportowanych odpadów zawierających azbest. f. Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 701, 730, 1403) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. g. Przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określono w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy „PZP” wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495). Zakres prac osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia, określono w § 9 projektu umowy, stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90650000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a. 3 200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100) dla I części zamówienia; b. 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złoty 00/100) dla II części zamówienia; c. 4 800,00 zł (słonie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100) dla III części zamówienia. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wartość wysokości wadium musi odpowiadać łącznym wartościom poszczególnych części zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a. zezwolenie na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701, 730, 1403) wydane przez właściwy organ administracji publicznej; b. zezwolenie na prowadzenie przetwarzania odpadów, o którym mowa w art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701, 730, 1403) wydane przez właściwy organ administracji publicznej; c. zezwolenie na transport odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych, o którym mowa w art. 233 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701, 730, 1403) wydany przez właściwy do tego organ administracji publicznej, zgodnie z ustawą. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia na każdym etapie realizacji usługi lub przed zawarciem umowy z Wykonawcą czy posiada on uprawnienia, o których mowa powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach