Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jarosławiu ogłasza przetarg
- Adres: 37-500 Jarosław, Morawska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. +48(16)3071212, +48784500998 , fax. +48(16)3071221
- Data zamieszczenia: 2019-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jarosławiu
Morawska 2
37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
tel. +48(16)3071212, +48784500998, fax. +48(16)3071221
REGON: 650903150 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kppspjaroslaw.itl.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Komenda Poiwatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jarosławiu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Program robót remontowych zaplecza użytkowego w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jarosławiu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z projektem pn. „Program robót remontowych zaplecza użytkowego w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jarosławiu”, w formie zaprojektuj i wybuduj, który uwzględnia wykonanie izolacji poziomej wewnątrz budynku metodą iniekcji opartą na kremie iniekcyjnym według odpowiedniej technologii, remont i wyposażanie pomieszczenia Stanowiska Kierowania w nowoczesny sprzęt ICT oraz meble, w pomieszczeniach uwzględnionych remontem zmianę podłóg oraz malowanie ścian, wymianę stolarki okiennej z drewnianej na plastikową a także wymianę oświetlenia (LED), modernizację sieci wodociągowej i elektrycznej. W jednym z pomieszczeń zaaranżowanym na sanitariat należy dodatkowo wykonać sufit podwieszany z kasetonów, w drugim natomiast należy przygotować miejsce na profesjonalną pralnicę (w celu dezynfekcji i impregnacji odzieży specjalnej). 1. Remont i wyposażenie Pomieszczenia Stanowiska Kierowania, 2. Zmianę podłóg oraz malowanie ścian, 3. Wykonanie izolacji poziomej, 4. Modernizację instalacji sanitarnej oraz elektrycznej, 5. Wymianę stolarki okienno – drzwiowej. Zamówienie należy wykonać zgodnie z zaleceniami i wytycznymi Programu Funkcjonalno – Użytkowego stanowiącego integralną część SIWZ oraz umowy a także preferencjami Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2018r. poz. 110). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nr 22 1500 1634 1216 3003 0150 0000 Bank Zachodni WBK S.A. tytułem: Wadium: „Program robót remontowych zaplecza użytkowego w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jarosławiu”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Dane przelewu powinny identyfikować ofertę, którą zabezpiecza wniesione wadium. Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) lub oryginał innej formy wniesienia wadium załączony do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy załączyć do składanej oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: Oświadczenie oraz dokumenty wymagane w pkt 6 SIWZ (wg Załącznika Nr 2 SIWZ); 1. Ofertę sporządzoną wg wzoru (Załącznika Nr 1 SIWZ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg Załącznika Nr 3 SIWZ) – w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp) zawierająca: a) określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (podatek VAT); b) jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej (pkt 13.H4 lit. a) proszę wskazać nazwy (rodzaj) towaru/ usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podać ich wartości bez kwoty podatku (VAT). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest: 1. przedłożyć w dniu podpisania umowy dowód osobisty – w przypadku gdy Wykonawcą jest osoba fizyczna; 2. przedłożyć w dniu podpisania umowy oświadczenie, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt 3.3.B są zatrudnione przez Wykonawcę bądź podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, wraz z podaniem imion i nazwisk tych osób oraz wskazaniem podmiotu, który je zatrudnia – wg załącznika nr 7 do SWIZ, 3. w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt. 5A.3 - na cały okres realizacji umowy – do odbioru końcowego zamówienia, 4. w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem: • uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, • uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, • uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych • zaświadczeń o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dotyczące osoby skierowanej do realizacji zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa modernizacja sanitariatów na III p. budynku WDK z poszerzeniem przestrzeni o pokój 310.
Dodano: 2024-07-22 - Budowa ogrodzonego zbiornika retencyjnego w m. Wola Żyrakowska
Dodano: 2024-07-19 - Rozbudowa budynku Domu Ludowego w Świerchowej o garaż dla samochodu strażackiego – etap II
Dodano: 2024-07-15 - Kaplica Matki Bożej Śnieżnej – prace służące zachowaniu i zabezpieczeniu substancji tego zabytku
Dodano: 2024-07-15 - Prace konserwatorskie i roboty budowlane przy elewacji frontowej budynku dawnej synagogi w Lesku
Dodano: 2024-07-15 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Ostrowie w Gminie Gać
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa budynku w miejscowości Kębłów i zmiana sposobu użytkowania na przedszkole i żłobek
Dodano: 2024-07-12 - „Poprawa infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Świlcza”
Dodano: 2024-07-12 - BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 861 BOJANÓW-KOPKI W MIEJSCOWOŚCI CISÓW LAS
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja obiektów sportowych na terenie Gminy Nowa Sarzyna
Dodano: 2024-07-12