Przetargi.pl
Program funkcjonalno-użytkowy zadania Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie

Opera na Zamku ogłasza przetarg

  • Adres: 70-540 Szczecin, ul. Korsarzy 34
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4348102, 4348135 , fax. 091 4345557
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opera na Zamku
    ul. Korsarzy 34 34
    70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4348102, 4348135, fax. 091 4345557
    REGON: 00028047100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Program funkcjonalno-użytkowy zadania Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania Programu funkcjonalno-użytkowego zadania Przebudowa Opery na Zamku w Szczecinie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 740000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 1000 zł na zasadach określonych w rozdziale XI siwz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w ostatnich 3 latach usługę o wartości i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, co potwierdzą pozytywnymi referencjami od poprzednich Zamawiających. a.1) Za usługę o złożoności porównywalnej Zamawiający uzna wykonanie Programu funkcjonalno-użytkowego, co najmniej jednej kompleksowej przebudowy, rozbudowy, modernizacji w dziedzinie: sal widowiskowych, centrów kulturalnych (kina, teatry, opery, sale koncertowe), sal kongresowych lub centrów handlowych wielofunkcyjnych. a.2) Za usługę o wartości porównywalnej z przedmiotem zamówienia Zamawiający uzna wykonanie Programu funkcjonalno-użytkowego inwestycji o wartości co najmniej 10.000.000 zł netto, b) dysponują co najmniej dwoma osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w opracowaniu programów funkcjonalno-użytkowych, w tym: b1) jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej, która w ostatnich 3 latach brała udział w opracowaniu co najmniej jednego programu funkcjonalno-użytkowego, b2) jedna osoba posiadająca doświadczenie w zakresie sporządzania kalkulacji kosztów, która w ostatnich 3 latach opracowała co najmniej 6 opracowań kosztorysowych dla obiektów kubaturowych i brała udział w opracowaniu co najmniej jednego programu funkcjonalno-użytkowego. Wszystkie osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przeciwnym wypadku Wykonawca udostępni wystarczającą liczbę kompetentnych tłumaczy wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: -Formularz Oferty wypełniony/przepisany zgodnie z zasadami podanymi w Rozdziale XIV punkt 2 i 3. -Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. -Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. -Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych (na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji). W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. -Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji - POTENCJAŁ KADROWY). -Informacja o wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata) usługach o wartości i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE). -Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia, (jeżeli Wykonawca przewiduje korzystanie podwykonawców) - na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 5 do Specyfikacji - PODWYKONAWCY. -Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000 zł -Referencje lub inne dokumenty od poprzednich kontrahentów zamówień publicznych potwierdzające, że usługi, wykazane w załączniku Nr 4 do Specyfikacji, zostały wykonane z należytą starannością.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach