Przetargi.pl
Program funkcjonalno - użytkowy przebudowy budynku PCUZ ZOZ

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, ul. Mała 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 817 47 20 , fax. 76 817 47 30
  • Data zamieszczenia: 2012-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach
    ul. Mała 1 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 817 47 20, fax. 76 817 47 30
    REGON: 02065202300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmikm.polkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Program funkcjonalno - użytkowy przebudowy budynku PCUZ ZOZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego przebudowy i remontu użytkowanego [czynnego] budynku służby zdrowia przy ul. Kardynała B. Kominka 7 w Polkowicach na działce 73/4, będącego własnością Gminy Polkowice, użytkowanego przez Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych Zakład Opieki Zdrowotnej S.A.. Przedmiot zamówienia powinien uwzględniać konieczność wykonania robót budowlanych w zakresie: 1) ogólnobudowlanym; 2) instalacyjnym branży sanitarnej [w tym instalacje wod.-kan., ogrzewcze, wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, technologicznej m.in. gazów medycznych, sprężonego powietrza, ppoż.]; 3) instalacyjnym branży elektrycznej [w tym instalacje oświetlenia, gniazd, siły, sygnalizacji alarmowej ppoż., teletechnicznej, logicznej]. Opracowanie będące przedmiotem zamówienia ma na celu ustalenie zakresu działań oraz planowanych kosztów prac projektowych, planowanych robót budowlanych, a także dostaw - związanych z wykonywaniem robót budowlanych, wynikających z konieczności: 1) przywrócenia właściwego poziomu niezawodności urządzeń i instalacji obiektu; 2) dostosowania do obecnych wymagań sanitarnych i technicznych; 3) poprawy standardów opieki zdrowotnej; 4) przebudowy układu funkcjonalnego obiektu ze zmianą przeznaczenia części pomieszczeń obiektu w związku z planowanym rozszerzeniem zakresu świadczeń usług zdrowotnych; poprzez analizę techniczno - ekonomiczną i wskazanie optymalnego wariantu niezbędnych działań organizacyjnych i budowlanych z uwzględnieniem oczekiwań i planów Zamawiającego ujętych w załączniku nr 1 do umowy - pn. Założenia do utworzenia Programu Funkcjonalno - Użytkowego budynku Przychodni PCUZ - ZOZ S.A.. Dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia ma również na celu taki opis [poprzez przedstawienie wymagań technicznych, ekonomicznych, architektonicznych, materiałowych i funkcjonalnych] i wycenę planowanego zadania budowlanego przebudowy budynku PCUZ ZOZ, który umożliwi przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 jt. ze zm.) - gdy przedmiotem zamówienia będzie zaprojektowanie i wykonanie ww. robót budowlanych. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać swym zakresem warunkom określonym w: 1) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym [Dz.U.2004.130.1389], a także 2) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego [Dz.U.2004.202.2072]. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Etap I - przygotowanie co najmniej dwóch wariantów koncepcji do programu funkcjonalno-użytkowego wraz z opisami i analizą finansową i uzyskanie pozytywnej akceptacji Zamawiającego; 2) Etap II - przygotowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji, złożenie dokumentacji w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza do wbudowania materiały, urządzenia i technologie pod warunkiem osiągnięcia wysokich standardów technicznych i jakościowych odpowiednich dla obiektów służby zdrowia. Materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji technicznej obciążają wykonawcę zamówienia, a zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Cena ofertowa odpowiadać powinna zakresowi wymogów formalnych i oczekiwań zamawiającego ujętych w założeniach do utworzenia Programu i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu niewłaściwego oszacowania kosztów. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ofercie. Na wykonane prace Wykonawca udziela gwarancji, której bieg zakończy się z upływem terminu zakończenia realizacji robót wykonywanych na podstawie opracowania będącego przedmiotem niniejszej umowy. W każdym czasie trwania gwarancji i rękojmi w przypadku stwierdzenia ewentualnych wad i usterek Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, przystąpi do ich usunięcia niezwłocznie [lecz nie później niż w ciągu 14 dni od zgłoszenia] i usunie je nieodpłatnie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, sposoby płatności itp. określone zostały w projekcie Umowy i Załączniku nr 1 do Umowy załączonym do niniejszej specyfikacji tj.: Założeniach do utworzenia Programu Funkcjonalno - Użytkowego budynku Przychodni PCUZ - ZOZ S.A..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert tj. do dnia 24.09.2012 r. do godz. 09.00 wadium w wysokości 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnosić przelewem na rachunek bankowy Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach: nr: 44 1020 3017 0000 2702 0194 9627, z podaniem co najmniej numeru postępowania, którego dotyczy wpłacone wadium (numer postępowania przetargowego - DZP.231.15.2012). Wadium wnoszone w innej formie należy składać do depozytu w siedzibie Zamawiającego tj. w Przedsiębiorstwie Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, ul. Mała 1, 59-100 Polkowice, w Sekretariacie na parterze, w godz. 8.00- 15.00 (lecz nie później niż do godz. 09.00 w dniu 24.09.2012 r.). Kopię lub kserokopię (podpisaną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela) dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub przedłożyć Komisji Przetargowej przeprowadzającemu postępowanie, przy otwarciu ofert. Uwaga! 1.Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy pzp, wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Niedopuszczalne jest wpłacanie wadium gotówką w Kasie Zamawiającego lub też gotówką w banku zapewniającym bankową obsługę Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach tj. Bank Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. (wpłata gotówkowa nie spełnia wymogu ustawy Prawo zamówień publicznych - art. 45 ust. 7). 2.Przy dokonywaniu przelewu należy wliczyć czas trwania operacji bankowych, ponieważ ofertę wtedy uważa się za zabezpieczoną wadium, gdy wpłacone pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego do dnia 24.09.2012 r. do godz. 09.00. 3.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami także w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać co najmniej następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c)kwotę gwarancji/poręczenia, d)termin ważności gwarancji/poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie beneficjenta (Zamawiającego), o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie uzupełnił oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że dający zlecenie (Wykonawca) udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; f)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego Ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; g)gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; h)gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; i)wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego; j)jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgmikm.polkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach