Przetargi.pl
Program budowy i modernizacji boisk szkolnych - Moje boisko Orlik 2012 - budowa boisk na terenie Szkoły Podstawowej nr 77 przy ul. Orłowska 13 w Gdańsku

Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-126 Gdańsk, ul. Piekarnicza 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3205100 , fax. 058 3205105
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska
    ul. Piekarnicza 16 16
    80-126 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3205100, fax. 058 3205105
    REGON: 00016837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Program budowy i modernizacji boisk szkolnych - Moje boisko Orlik 2012 - budowa boisk na terenie Szkoły Podstawowej nr 77 przy ul. Orłowska 13 w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty rozbiórkowe i ziemne Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz STWiOR ( załącznik nr 6 do SIWZ). 2. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) Typ włókna: monofil 1. Skład chemiczny włókna; polietylen 2. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 3. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 4. Wypełnienie: piasek kwarcowy, granulat gumowy 5. Kolor nawierzchni: zielony 6. Linie segregacyjne: wklejone w nawierzchnię Nawierzchnia syntetyczna typu (sztuczna trawa) o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 7 do SIWZ) i STWiOR (załącznik nr 6 do SIWZ) - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 7 do SIWZ) i STWiOR (załącznik nr 6 do SIWZ) - Wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki - fundamenty do bramek 3.Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,10 x 28,10 m) -podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 7 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 2 do SIWZ) do i STWiOR ( załącznik nr 1 do SIWZ). Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 7 do SIWZ) i STWiOR (załącznik nr 6 do SIWZ) Technologie układania nawierzchni: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET. Dolna warstwa z granulatu SBR min 8 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 8 mm. Wyposażenie do piłki koszykowej obręcz do koszykówki uchylna i siatka do obręczy - 2 sztuki tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki fundamenty do koszów Wyposażenie do piłki siatkowej słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne ( badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki siatka do siatkówki - 1 sztuka fundamenty do słupków Wyposażenie do piłki ręcznej - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki - fundamenty do bramek 4. Ogrodzenie terenu - ogrodzenie boisk systemowe, ze zgrzewanych z drutu paneli ogrodzeniowych. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 7 do SIWZ) oraz STWiOR ( załącznik nr 6 do SIWZ). 5. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości 9 mb. Należy zastosować słupy oświetleniowe, drogowe, stalowe ocynkowane o wys. 9m z poprzeczką przeznaczonym do instalacji opraw oświetleniowych. Moc zainstalowaną projektowanego oświetlenia określono na 8,3 kW. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz STWiOR ( załącznik nr 6 do SIWZ). 6. Chodniki i ciągi komunikacyjne Ciąg pieszo-jezdny o szerokości 5,0 m, stanowiący komunikację boisko-zaplecze sanitarno-szatniowe oraz dojazd do boisk od granicy działki. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej o grubości 8 cm, na podbudowie ulepszonej z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, z obustronnym krawężnikiem drogowym, wpuszczonym, ustawianym na ławie betonowej z oporem. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz STWiOR ( zał. nr 6 do SIWZ). 7. Kanalizacja deszczowa i sieć drenarska Zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej z rur PVC kl.S? 0,20m odbierającą wody deszczowe z drenażu z rur ? 0,126m. Załamania przewodów wykonać należy poprzez zaprojektowane studzienki rewizyjne wykonane z kręgów betonowych ? 1200mm oraz ? 400mm PVC z osadnikami o h/osad/= 0,50m. Projektuje się drenaż wykonany z rur drenarskich z filtrem z włókna syntetycznego PVC-U, Dz 126mm, Dw 113mm, z otworami 2,5x5mm włączony do projektowanych studni ? 1200 oraz ? 400. Istniejący wyłączony z eksploatacji kanał ? 400mm na odc. Dist. 1 a Dist. 3 zalać betonem oraz zlikwidować studnię Dist. 2. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz STWiOR ( zał. nr 6 do SIWZ). 8. Elementy małej architektury i zieleń Brama wjazdowa - 2 kpl. Furtki - 2 kpl. Zieleń (wycinka i karczowanie drzewa owocowego, obsianie terenu- trawniki) Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz STWiOR ( zał. nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 45 000 zł. PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy . Zamawiający uzna ,że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca : a) osiągnął łącznie w ostatnich dwóch latach obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres obrót ogółem w wysokości co najmniej 3 mln. zł b) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane związane z budową i przebudową boiska o sztucznej nawierzchni ze sztucznej trawy i nawierzchni poliuretanowej o wartości jednostkowej równej lub większej od 1 mln zł c) posiada na koncie bankowym środki finansowe w wysokości co najmniej 10% ceny oferty lub zdolność kredytową do tej kwoty d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy e) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 390 000 zł. d) dysponuje lub posiada pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane branży drogowej. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dołączyć do oferty: 1. podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy oraz pozostałe oświadczenia zawarte w załączniku nr 1 do oferty . 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4,5,6,7,8 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. wykonawcy podlegający przepisom ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 poz.1661)- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 6. bilans, oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich dwóch lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 7. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej ,w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 8. wykaz wykonanych robót budowlanych związanych z budową i przebudową boiska o sztucznej nawierzchni ze sztucznej trawy i nawierzchni poliuretanowej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z pkt 6 b warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić zał. Nr 6 do wzoru oferty oraz dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością). Dokumenty powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego), lub generalnego wykonawcę. 7.9 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ( kierownik budowy) - w przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje takimi osobami 7.10. w odniesieniu do kierownika budowy: - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego , jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów oraz decyzja o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o posiadaniu uprawnień budowlanych właściwych dla przedmiotu zamówienia ( dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 01.01.1995r.) - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów oraz decyzja potwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych właściwych dla przedmiotu zamówienia ( dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 01.01.1995r. ) 7.11. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Uwaga : Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 7.2, 7.3 , 7.5 siwz : - składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) , b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert , - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) , Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/wym. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy podane wyżej stosuje się odpowiednio. 8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 1. Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). 2. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA - Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drmg.gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach