Przetargi.pl
Profilowanie oraz umocnienie dróg gminnych gruntowych na terenie Gminy Oborniki.

Gmina Oborniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, Marszałka Józefa Piłsudskiego 76
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki
    Marszałka Józefa Piłsudskiego 76
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    REGON: 631258804
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.oborniki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Profilowanie oraz umocnienie dróg gminnych gruntowych na terenie Gminy Oborniki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: profilowanie oraz umocnienie dróg gminnych gruntowych na terenie Gminy Oborniki.2. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie:Zadanie 1: profilowania dróg gruntowych;Zadanie 2: wzmocnienia nawierzchni twardej nieulepszonej warstwą kruszywa łamanego (kamiennego) o frakcji 0/31,5 mm;Zadanie 3: nowej nawierzchni twardej nieulepszonej z gruzu betonowego o frakcji 0/63 mm (kruszywo z recyklingu).3. Powierzchnia dróg obejmują:Zadanie 1: 331 625 m2 – profilowanie dróg gruntowych,Zadanie 2: 4 450 m2 – umocnienie kruszywem łamanym nawierzchni twardych ulepszonych,Zadanie 3: 1 860 m2 – umocnienie gruzem betonowym nawierzchni gruntowych.4. Projektowana inwestycja ma na celu głównie naprawę istniejących gruntowych dróg gminnychpoprzez ich profilowanie oraz umocnienie warstwą kruszywa bądź gruzu betonowego sortowanego.Rozwiązania zaproponowane w niniejszym opracowaniu nie zmieniają geometrii dróg, nie przewidują wyburzeń i zajęcia dodatkowego pasa drogowego.5. Poszczególne zadania obejmują:ZADANIE 1Przewidziano profilowanie dróg gruntowych przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej z jednoczesną likwidacją ubytków, zaniżeń i kolein oraz niezwłocznym uwałowaniem nawierzchni walcem wibracyjnym, samojezdnym (min. 12 ton) do stanu gwarantującego utrzymanie jej stabilności przez okres gwarancji wraz ze ścięciem, uporządkowaniem i wyrównaniem poboczy mechanicznie i ręcznie.ZADANIE 2Zadanie obejmuje zakup, dostawę oraz wbudowanie i zagęszczenie kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu.W ramach powyższego przewiduje się wykonanie poniższych prac: przygotowanie istniejącego podłoża – dogęszczenie (walcem wibracyjnym) i wyprofilowanie nawierzchni twardej nieulepszonej z gruzu betonowego do przyjętego przekroju poprzecznego (przekrój daszkowym z pochyleniem 3%), z przerzuceniem materiału poprzeczniew przylegające obustronnie do jezdni pobocza, uzupełnienie ewentualnych ubytków (większych dziur) kruszywem, wbudowanie warstwy kruszywa łamanego na szerokości 4,0 m i grubości 10 cm, zagęszczenie powyższej warstwy walcem stalowym wibracyjnym, reprofilację istniejących poboczy gruntowych (uzupełnienie opaski gruntowej o szerokości 60 cm materiałem uzyskanym w trakcie profilowania podłoża do spadków).ZADANIE 3Zadanie obejmuje zakup, dostawę oraz wbudowanie i zagęszczenie betonowego kruszywa sortowanego (kruszywo z recyklingu) o frakcji 0/63 mm grubości 15 cm po zagęszczeniu.W ramach powyższego przewiduje się wykonanie poniższych prac: przygotowanie istniejącego podłoża – dogęszczenie (walcem statycznym) i wyprofilowanie podłoża gruntowego do przyjętego przekroju poprzecznego (przekrój daszkowym z pochyleniem 3%), z przerzuceniem materiału poprzecznie w przylegające obustronnie do jezdni pobocza, uzupełnienie ewentualnych ubytków (większych dziur) gruzem betonowym, wbudowanie warstwy kruszywa (gruzu betonowego) na szerokości 4,0 m i grubości 15 cm, zagęszczenie powyższej warstwy walcem stalowym wibracyjnym, reprofilację istniejących poboczy gruntowych (uzupełnienie opaski gruntowej o szerokości 67 cm materiałem uzyskanym w trakcie profilowania podłoża do spadków).6. Szacunkowa ilość kruszywa (naturalnego/sztucznego) do wbudowania w podziale na poszczególne sołectwa w roku 2023:SOŁECTWO ILOŚĆ TONBĄBLIN 160BĄBLINIEC 90BĄBLINEK 90DĄBRÓWKA LEŚNA 130KISZEWKO 35ŁUKOWO 90OSOWO 65PRZECIWNICA 220SŁAWIENKO 15SYCYN 145WYCHOWANIEC 80ŻERNIKI 160Łącznie około 1280 ton, pozostała ilość wg potrzeb w zależności od stanu dróg.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,4) zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli wykaże, że:a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie, które obejmowało umocnienie/remont/odtworzenie dróg gruntowych poprzez m.in. wbudowanie warstwy kruszywa, o wartości zamówienia co najmniej 100.000,00 zł brutto,b) dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym:- równiarka drogowa, samojezdna – 2 szt.- walec wibracyjny 12 t – 2 szt.- samochód o ładowności min. 15 t (wywrotka) – 2 szt.Uwagi:- za jedno zamówienie uznaje się realizację robót budowlanych na podstawie jednej umowy,- w przypadku oferty wspólnej zamawiający wymaga, aby warunek opisany w pkt 4 był spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot, który będzie miał obowiązek uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykazywanego doświadczenia,- jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji zamówienia wykonywanego wspólnie z innymi wykonawcami np. w ramach konsorcjum, wykazywanie takiego doświadczenia jest ograniczone do tej jego części, w której wykonawca bezpośrednio uczestniczył (którą rzeczywiście wykonywał). Jeżeli wykonawca chciałby powołać się na doświadczenie grupy wykonawców to powinien skorzystać ze wsparcia pozostałych jego członków w trybie art. 118 ustawy Pzp i opisanych w niniejszym Dziale ustęp 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach