Przetargi.pl
Profilowanie oraz umocnienie dróg gminnych gruntowych na terenie Gminy Oborniki.

Gmina Oborniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6559100 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki
    Piłsudskiego 76
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6559100, fax. 061 6559101
    REGON: 63125880400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: /www.oborniki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Profilowanie oraz umocnienie dróg gminnych gruntowych na terenie Gminy Oborniki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest profilowanie oraz umocnienie dróg gminnych gruntowych na terenie Gminy Oborniki. 2. Projektowana inwestycja ma na celu naprawę istniejących gruntowych dróg gminnych poprzez ich profilowanie oraz umocnienie warstwą kruszywa bądź gruzu betonowego sortowanego. 3. Roboty obejmują: a) 328.155,00 m2 – profilowanie dróg gruntowych, b) 1.155,00 m2 – umocnienie kruszywem łamanym nawierzchni twardych ulepszonych, c) 1.850,00 m2 – umocnienie gruzem betonowym nawierzchni gruntowych. 4. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie: a) profilowania dróg gruntowych, b) wzmocnienia nawierzchni twardej nieulepszonej warstwą kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm; c) nowej nawierzchni twardej nieulepszonej z gruzu betonowego o frakcji 0/63 mm (kruszywo z recyklingu). 5. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie następujących prac: a) profilowanie dróg gruntowych przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej z jednoczesną likwidacją ubytków, zaniżeń i kolein oraz niezwłocznym uwałowaniem nawierzchni walcem wibracyjnym, samojezdnym (min. 12 ton) do stanu gwarantującego utrzymanie jej stabilności przez okres gwarancji wraz ze ścięciem, uporządkowaniem i wyrównaniem poboczy mechanicznie i ręcznie, b) zakup, dostawę oraz wbudowanie i zagęszczenie kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu. c) zakup, dostawę oraz wbudowanie i zagęszczenie betonowego kruszywa sortowanego (kruszywo z recyklingu) o frakcji 0/63 mm grubości 15 cm po zagęszczeniu 6. Ilość kruszywa do wbudowania w podziale na poszczególne sołectwa: 1. BĄBLIN - 160 ton 2. BĄBLINIEC - 90 ton 3. BĄBLINEK - 90 ton 4. DĄBRÓWKA LEŚNA - 130 ton 5. KISZEWKO - 35 ton 6. ŁUKOWO - 90 ton 7. OSOWO - 65 ton 8. PRZECIWNICA - 220 ton 9. SŁAWIENKO - 15 ton 10. SYCYN - 145 ton 11. WYCHOWANIEC - 80 ton 12. ŻERNIKI - 160 ton Ilość dróg gminnych na terenie miasta i Gminy Oborniki przewidzianych do profilowania: L.p. Lokalizacja drogi Długość drogi (m) Szerokość (m) Powierzchnia w m² 1. Bąblin 3.500,00 4,00 14.000,00 2. Bąbliniec 1.100,00 4,00 4.400,00 3. Bąblinek 1.000,00 4,00 4.000,00 4. Bogdanowo 3.000,00 4,00 12.000,00 5. Chrustowo 1.000,00 4,00 4.000,00 6. Lipka – Bębnikąt Bębnikąt (od dr. Wojewódzkiej) – Rożnowo Leśniczówka, 2.300,00 2.260,00 4,00 4,00 9.200,00 9.040,00 Dąbrówka Leśna 7. ul. Ogrodowa 650,00 4,00 2.600,00 8. ul. Szkolna 1.000,00 4,00 4.000,00 9. ul. Pogodna 400,00 4,00 1.600,00 10. Gołaszyn 1.850,00 4,00 7.400,00 11. Gołębowo 1.000,00 4,00 4.000,00 12. Górka 500,00 4,00 2.000,00 13. Kiszewo 1.000,00 4,00 4.000,00 14. Kiszewko 2.500,00 4,00 10.000,00 15. Kowalewko 1.500,00 4,00 6.000,00 16. Kowanowo 1.000,00 4,00 4.000,00 Kowanówko 17. ul. Grzybowa 100,00 4,00 400,00 18. ul. Sosnowa 300,00 4,00 1.200,00 19. od ul. Sanatoryjnej dojazd do posesji nr 22a 150,00 4,00 600,00 20. od ul. Sanatoryjnej – tzw. kacze dołki 500,00 4,00 2.000,00 21. Lulin 2.000,00 4,00 8.000,00 22. Łukowo 3.000,00 4,00 12.000,00 23. Maniewo 500,00 4,00 2.000,00 24. Nieczajna 800,00 4,00 3.200,00 25. Niemieczkowo 2.500,00 4,00 10.000,00 26. Nowołoskoniec 880,00 4,00 3.520,00 27. Objezierze 1.000,00 4,00 4.000,00 28. Ocieszyn 1.500,00 4,00 6.000,00 29. Osowo 2.900,00 4,00 11.600,00 30. Pacholewo 1.600,00 4,00 6.400,00 31. Przeciwnica 5.000,00 4,00 20.000,00 Rożnowo 32. ul. Boczna 250,00 4,00 1.000,00 33. ul. Nad Strugą 1.200,00 4,00 4.800,00 34. ul. Krzyżanowskiego 400,00 4,00 1.600,00 35. ul. Brzozowa, ul. Dębowa 350,00 4,00 1.400,00 36. ul. Żernicka 2.000,00 4,00 12.000,00 37. ul. Powstańców Wlkp. 1.500,00 4,00 6.000,00 38. ul. Tęczowa 500,00 4,00 2.000,00 39. ul. Wjazdowa 160,00 4,00 640,00 40. ul. Szymanowskiego 900,00 4,00 3.600,00 41. ul. Spokojna 130,00 4,00 520,00 42. ul. Przylesie 400,00 4,00 1.600,00 43. Marszewiec 1.300,00 4,00 5.200,00 44. Sławienko 1.500,00 4,00 6.000,00 45. Słonawy 1.000,00 4,00 4.000,00 46. Stobnica 1.500,00 4,00 6.000,00 47. Sycyn 5.000,00 4,00 20.000,00 48. Ślepuchowo 1.500,00 4,00 6.000,00 49. Urbanie 1.000,00 4,00 4.000,00 50. Uścikowo, Uścikowo Folwark 3.400,00 4,00 13.600,00 51. Uścikówiec 2.700,00 4,00 10.800,00 52. Wychowaniec 400,00 4,00 1.600,00 53. Żerniki 3.000,00 4,00 12.000,00 54. Żukowo 1.000,00 4,00 4.000,00 Oborniki 55. ul. Pułaskiego 195,00 4,00 585,00 56. ul. Nad Wełną 400,00 4,00 1.200,00 57. ul. Roweckiego + ul. Kościuszki 150,00 4,00 450,00 58. ul. Poprzeczna 110,00 4,00 330,00 59. ul. Skłodowskiej – Curie 400,00 4,00 1.600,00 60. ul. Altera 130,00 4,00 390,00 61. ul. Kleeberga 50,00 4,00 150,00 62. ul. Taczaka 50,00 4,00 150,00 63. ul. Staszica (dojazd do bud. Komunalnych) 220,00 4,00 880,00 64. ul. Paderewskiego 100,00 4,00 400,00 65. ul. Owocowa 150,00 4,00 600,00 66. ul. Konopnickiej, Zapolskiej, Modrzejewskiej, Czarny – Stefańskiej, Orzeszkowej, Sendlerowej, Plater 250,00 4,00 1.000,00 67. dojazd do garaży przy ul. Kowanowskiej 200,00 4,00 800,00 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i STWiORB. UWAGA DO DOKUMENTACJI PROJEKTOWEI I STWiORB: zamawiający we wszystkich przypadkach, w których opisu przedmiotu zamówienia dokonano poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dokonuje wykreślenia ww. odniesień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2)Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. Tabela kosztorysu ofertowego winna odpowiadać tabeli przedmiaru robót tj. powinna zawierać wszystkie pozycje przedmiarowe (bez możliwości ich pomijania). Dla każdej pozycji kosztorysu należy podać m.in. nazwę/opis pozycji, jednostkę miary, ilość jednostek miary, cenę jednostkową, wartość pozycji. Ceny jednostkowe winny być ustalane wg kalkulacji własnej wykonawcy i obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót, przy czym podstawą tej kalkulacji nie muszą być jednostkowe nakłady rzeczowe określone w katalogach w przedmiarze robót. W przypadku braku kompletności opisu danej pozycji kosztorysu ofertowego zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje wykonanie danej pozycji zgodnie z opisem zawartym w przedmiarze robót (w tym w przypadku braku zapisu w opisie pozycji dot. krotności, zamawiający przyjmie, że krotność ta została uwzględniona w cenie jednostkowej pozycji). Jeżeli w wyniku dokonanej przez wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4)(jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 2. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1)Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach