Przetargi.pl
Profilowanie nawierzchni żwirowych i gruntowych równiarką w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Monieckiego w 2015 r.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 19-100 Mońki, ul. Słowackiego 5a
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 727 88 00 , fax. 85 727 88 30
  • Data zamieszczenia: 2015-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Słowackiego 5a 5a
    19-100 Mońki, woj. podlaskie
    tel. 85 727 88 00, fax. 85 727 88 30
    REGON: 05066665100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.monki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Profilowanie nawierzchni żwirowych i gruntowych równiarką w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Monieckiego w 2015 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje : - profilowanie i równanie nawierzchni dróg żwirowych i gruntowych równiarką; - ścinanie poboczy równiarką . Zakres zamówienia związany jest z wynajmem równiarki drogowej wraz z operatorem do równania i profilowania nawierzchni oraz ścinania poboczy na drogach powiatowych, na terenie powiatu monieckiego. Profilowanie drogi polega na poprawieniu przekroju drogi i wyrównaniu jej nierówności w celu lepszego odwodnienia drogi. Profilowanie drogi należy wykonywać równiarką samojezdną. Szerokość nawierzchni profilowania od 4,0 m - 7,0 m. Ze względu na różny stopień zniszczenia nawierzchni, rodzaj gruntu i sposób profilowania, liczbę przejazdów równiarką należy dostosować do uzyskania należytego profilu drogi. W czasie profilowania równiarka powinna wyrównywać wyboje ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów w czasie suchej pogody oraz z nierównomiernego zagęszczenia jezdni. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia kamieni z jezdni wyciągniętych w wyniku profilowania i złożenia na poboczu drogi. Ścinanie poboczy będzie polegać na zebraniu gruntu z zawyżonych w stosunku do jezdni poboczy. Ścinanie należy przeprowadzić od krawędzi pobocza do krawędzi nawierzchni z zachowaniem spadków. Szerokość ścinania poboczy 1,0 - 1,5 m. Wykonawca określi cenę jednostkową za 1 km profilowania oraz ceną jednostkową za 1 godz. ścinania poboczy. Cena jednostkowa musi zawierać koszt przejazdów do miejsca realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu wykonywanych robót i do utrzymania ruchu publicznego w ich obrębie zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia bezpieczeństwa ruchu zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo ruchu pojazdów i pieszych. Koszt zabezpieczenia terenu nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenę ofertową. Zabezpieczenie terenu budowy obowiązuje w okresie realizacji robót. Wykonawca zapewni wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Wykonawca zapewni Zamawiającemu co najmniej 1 równiarkę na realizację zamówienia obsługiwaną przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia. Przewidywana ilość pracy w okresie realizacji zamówienia: - profilowanie dróg żwirowych do 350 km, - inne prace (ścinanie poboczy) do 80 godz. Podane powyżej wielkości zapotrzebowania na prace wykonywane równiarką są wielkościami szacunkowymi służącymi do określenia szacunkowej wartości zamówienia i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od realnych potrzeb zamawiającego. Wynagrodzenie wykonawcy będzie stanowić cenę jednostkową pomnożoną przez ilość faktycznie wykonanych przez wykonawcę i odebranych przez zamawiającego robót. Zakres robót będzie ustalany sukcesywnie według potrzeb zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić podstawienie sprzętu na każde wezwanie zamawiającego w ciągu 12 godz. od chwili powiadomienia (telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną). 2.Odbiór robót. W przypadku nienależytego wykonania robót zamawiający przerwie czynności odbioru i ustali nowy termin odbioru oraz termin wykonania robót poprawkowych . Odbioru robót dokonuje się w odniesieniu do ustalonego zakresu . Odbiór polega na ocenie jakości wykonanych robót z uwzględnieniem zakresu wykonanych robót. 3. Regulacje dotyczące podwykonawstwa: a) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Informację taką należy zamieścić w załączniku Nr 5 do SIWZ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, b)Wykonawca może: - powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, pomimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom; - wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie; - wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni w ofercie; - zrezygnować z podwykonawstwa. c) w przypadku gdy zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wskazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; d) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom może nastąpić wyłącznie na podstawie umowy o podwykonawstwo; e) umowa o podwykonawstwo musi być zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności; f) do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą wymagana jest zgoda zamawiającego i wykonawcy; g) zawarta umowa o podwykonawstwo musi być zgodna z treścią zaakceptowanego przez zamawiającego projektu umowy; h) termin zapłaty wynagrodzenia nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzającego wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; i) wykonawca jest zobowiązany przedkładać zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, z zastrzeżeniem art. 143 b ust. 8 ustawy Pzp; 3.4. Miejsce wykonywania robót: teren Powiatu Monieckiego. Zamawiający dołącza do SIWZ mapę sieci dróg powiatowych w Powiecie Monieckim z zaznaczeniem dróg o nawierzchni żwirowej i gruntowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.monki.pl zakładka przetargi, odnośnik SIWZ
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach