Przetargi.pl
Profilowanie dróg i ulic gruntowych wraz z utwardzeniem na terenie Gminy Rogoźno w 2017 roku”

Gmina Rogoźno ogłasza przetarg

  • Adres: 64610 Rogoźno, ul. Nowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 84 400 , fax. 67 26 18 075
  • Data zamieszczenia: 2017-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogoźno
    ul. Nowa 2
    64610 Rogoźno, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 84 400, fax. 67 26 18 075
    REGON: 57079142500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Profilowanie dróg i ulic gruntowych wraz z utwardzeniem na terenie Gminy Rogoźno w 2017 roku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 Przedmiot zamówienia obejmuje profilowanie ulic i dróg gruntowych położonych na terenie gminy Rogoźno w 2017 roku. Prace należy wykonać, aby utrzymać i odbudować profil podłużny i poprzeczny profilowanej drogi, w celu zapewnienia szybkiego odpływu wód opadowych z jezdni i korony drogi. Profilowanie równiarką dróg i ulic gruntowych należy wykonać z zagęszczaniem walcem. Profilowanie należy przeprowadzić w taki sposób, aby nawierzchnia drogi/ulicy posiadała stosunkowo równą powierzchnię, bez lokalnych zagłębień i wybrzuszeń, a w przekroju poprzecznym odpowiedni spadek zapewniający jej prawidłowe odwodnienie. W celu wykonania robót polegających na profilowaniu dróg i ulic gruntowych należy przewidzieć powierzchniowe zerwane materiału, w celu uzyskania odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych oraz w celu uzyskania odpowiednich zagęszczeń. Każdorazowo Zamawiający określi Wykonawcy zakres robót do wykonania danym zleceniem oraz termin realizacji wskazanych prac. Potwierdzenie wykonania usług następować będzie przez podpisanie protokołu odbioru robót wskazanego odcinka dróg/ulic przez pracowników Zamawiającego inspektora nadzoru przy udziale Wykonawcy. W razie stwierdzenia nieprawidłowości w wykonaniu profilowania dróg/ulic gruntowych Wykonawca poprawi na swój koszt wskazane w protokole nieprawidłowości. Protokół zawierać będzie również obmiar wykonanych robót. Zamawiający informuje, że w 2015 roku na terenie Gminy Rogoźno wykonano naprawy dróg i ulic gruntowych o łącznej powierzchni 328 880,50 m2. Zamawiający informuje, że w 2016 roku na terenie Gminy Rogoźno wykonano naprawy dróg i ulic gruntowych o łącznej powierzchni 398 232,50 m2. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość prac wskazanych w SIWZ jest ilością szacunkową, służącą jedynie do skalkulowania ceny jednostkowej oferty. W 2017 Zamawiający planuje wyprofilowanie ok. 300 000 m2. Faktyczna ilość prac wynikać będzie z bieżących potrzeb oraz możliwości finansowych, Zamawiającego. Termin realizacji zadania od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2017 roku. Zadanie 2 Zadanie obejmuje zakup, dostawa oraz wbudowanie rozgarnięcie, profilowanie i zagęszczanie) betonowego kruszywa łamanego o frakcji:- 0 – 31,5 mm, +31,5-63 Kruszywo przeznaczone zostanie na wykonanie remontów dróg gruntowych położonych na terenie Gminy Rogoźno. Kruszywo powinno spełniać obowiązujące normy, nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska wynikających z ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2013 r. 21 ze zm.), (np. azbest, popioły, szkło itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.). Kruszywo powinno być dostarczone odpowiednim środkiem transportu, wyładowane i wbudowane w miejsce wskazane przez Zamawiającego położoną na terenie Gminy Rogoźno. Dostawy mogą odbywać się przy użyciu dowolnego zestawu z tylnym/ bocznym wysypem. Jednocześnie informujemy, że w 2015 roku zakupiono 1 990,51 ton kruszywa betonowego, w 2016 roku zakupiono 526,47 ton kruszywa. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość kruszywa wskazana w SIWZ jest ilością szacunkową, służącą jedynie do skalkulowania ceny jednostkowej oferty. W 2017 Zamawiający planuje zakup ok. 1 500 ton. Faktyczna ilość prac wynikać będzie z bieżących potrzeb oraz możliwości finansowych, Zamawiającego. Termin realizacji zadania od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2017 roku. Zadanie 3 Zadanie obejmuje zakup, dostawę wraz z rozgarnięciem, profilowaniem oraz zagęszczeniem walcem naturalnego kruszywa łamanego drogowego (melafir, granit) o frakcji: a. 0 – 31,5 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu oraz b. 31,5 – 60 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu. Kruszywo powinno spełniać obowiązujące normy, nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska wynikających z ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2013 r. 21 ze zm.), (np. azbest, popioły, szkło itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.). Kruszywo powinno być dostarczone odpowiednim środkiem transportu i wyładowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego położonym na terenie Gminy Rogoźno. Wykonanie warstw konstrukcyjnych z kruszywa powinno zapewnić naprawianej drodze/ulicy odpowiedni profil podłużny i przekrój poprzeczny umożliwiający swobodny odpływ wód opadowych i roztopowych. Profilowanie warstw konstrukcyjnych należy przeprowadzić w taki sposób, aby nawierzchnia drogi/ulicy posiadała stosunkowo równą powierzchnię, bez lokalnych zagłębień i wybrzuszeń. Każdorazowo Zamawiający określi Wykonawcy zakres prac do wykonania danym zleceniem oraz termin realizacji wskazanych prac. Potwierdzenie wykonania usług następować będzie przez podpisanie protokołu odbioru robót wskazanego odcinka dróg/ulic przez pracowników Zamawiającego, inspektora nadzoru i przy udziale Wykonawcy. W razie stwierdzenia nieprawidłowości w wykonaniu naprawy dróg/ulic gruntowych Wykonawca poprawi na swój koszt wskazane w protokole nieprawidłowości. Protokół zawierać będzie również obmiar wykonanych robót. Zamawiający informuje, że w 2016 roku zakupił 2 323,91 ton kruszywa. W 2017 Zamawiający planuje zakupić ok. 2 100 ton Faktyczna ilość prac wynikać będzie z bieżących potrzeb oraz możliwości finansowych, Zamawiającego. Termin realizacji zadania od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2017 roku. Zadanie 4 Zadanie obejmuje wykonanie korytowania dróg i ulic gruntowych w celu przygotowania jej pod wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Wykonawca wykona korytowanie drogi/ulicy gruntowej na głębokość 20 cm. Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu urobku powstałego podczas korytowania w miejsce wskazane przez Zamawiającego położone na terenie Gminy Rogoźno na własny koszt. Wywóz urobku odbywać się będzie tylko w przypadku braku możliwości wbudowania powstałego urobku w miejscu wykonywania robót. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania koryta na większą głębokość Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę wynikającą z wielokrotności głębokości oraz ceny jednostkowej podanej przez Wykonawcę w złożonej przez siebie ofercie. Roboty będą odbywać się na drogach i ulicach położonych na terenie miasta i gminy Rogoźno wskazanych przez Zamawiającego. Każdorazowo Zamawiający określi Wykonawcy zakres robót do wykonania danym zleceniem oraz termin realizacji wskazanych prac. Potwierdzenie wykonania prac następować będzie przez podpisanie protokołu odbioru robót wskazanego odcinka dróg/ulic przez pracowników Zamawiającego, inspektora nadzoru przy udziale Wykonawcy. W razie stwierdzenia nieprawidłowości w wykonaniu naprawy dróg/ulic gruntowych Wykonawca poprawi na swój koszt wskazane w protokole nieprawidłowości. Protokół zawierać będzie również obmiar wykonanych robót. Zamawiający informuje, że w 2016 roku na terenie Gminy Rogoźno wykonano 4 400,40 m2 korytowania dróg i ulic. W 2017 Zamawiający planuje korytowanie ok. 5 000 m2 Faktyczna ilość prac wynikać będzie z bieżących potrzeb oraz możliwości finansowych, Zamawiającego. Termin realizacji zadania od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2017 roku. Zadanie 5 Zadanie obejmuje wykonanie w przygotowanym korycie drogi podsypki piaskowej grubości 10 cm po zagęszczeniu walcem wraz z tym zagęszczeniem. Roboty będą odbywać się na drogach i ulicach położonych na terenie miasta i gminy Rogoźno wskazanych przez Zamawiającego. Każdorazowo Zamawiający określi Wykonawcy zakres robót do wykonania danym zleceniem oraz termin realizacji wskazanych robót. Potwierdzenie wykonania robót następować będzie przez podpisanie protokołu odbioru robót wskazanego odcinka dróg/ulic przez pracowników Zamawiającego przy udziale Wykonawcy. W razie stwierdzenia nieprawidłowości w wykonaniu naprawy dróg/ulic gruntowych Wykonawca poprawi na swój koszt wskazane w protokole nieprawidłowości. Protokół zawierać będzie również obmiar wykonanych robót. Zamawiający informuje, że w 2016 roku na terenie Gminy Rogoźno wykonano 4 400,44 m2 podsypki piaskowej. W 2017 Zamawiający planuje wykonanie ok. 4 500 m2 podsypki piaskowej. Faktyczna ilość prac wynikać będzie z bieżących potrzeb oraz możliwości finansowych, Zamawiającego. Termin realizacji zadania od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2017 roku. Zadanie 6 Zadanie obejmuje zakup i dostawę piasku we wskazane miejsce położone na terenie Gminy Rogoźno. Każdorazowo Zamawiający określi Wykonawcy zakres dostawy do wykonania danym zleceniem oraz termin realizacji wskazanych robót. Potwierdzenie wykonania dostawy następować będzie przez dostarczenie dokumentu potwierdzającego ilość i jakość dostarczonego materiału oraz potwierdzonego przez pracownika Zamawiającego ww. dostawy. Zamawiający informuje, że w 2015 roku na terenie Gminy Rogoźno zakupił 100 ton piasku. W 2017 Zamawiający planuje zakup ok. 300 ton. Faktyczna ilość prac wynikać będzie z bieżących potrzeb oraz możliwości finansowych, Zamawiającego. Termin realizacji zadania od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2017 roku. Zadanie 7 Zadanie obejmuje wykonanie ścinania, regulacji zawyżonego pobocza zalegającej w pasie drogowy i uniemożliwiającej swobodny spływ wody opadowej i roztopowej z powierzchni drogi do przydrożnych rowów lub na tereny zielone. Zadanie obejmuje również wykonanie odwozu gruntu w miejsce odkładu będące w gestii Wykonawcy. Średnia grubość ścinki 5 – 25 cm, szacunkowa długość odcinka ścinanego 1 000,00 m wykonane w 2016r. W 2017 Zamawiający planuje wykonanie odcinka o długości ok. 500 m. Faktyczna ilość prac wynikać będzie z bieżących potrzeb oraz możliwości finansowych, Zamawiającego. Termin realizacji zadania od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2017 roku. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość prac wskazanych w SIWZ jest ilością szacunkową, służącą jedynie do skalkulowania ceny jednostkowej oferty. Wszystkie podane w SIWZ zadania będą realizowane w ramach bieżących potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Zadania wynikające z niniejszej SIWZ muszą zostać wykonane zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik do SIWZ. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót i podpisania umowy, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 (słownie: trzy tysiące zł 00/100) w formach przewidzianych w ustawie z dni 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 45. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Gminy Rogoźno, ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno (załączając do oferty potwierdzenie wykonania operacji). Bank: BS Czarnków, o/Rogoźno, Nr konta 56 8951 0009 3900 0114 2000 0020

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach