Powiat Legionowski ogłasza przetarg
- Adres: 05119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
- Data zamieszczenia: 2017-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
05119 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
REGON: 1326985800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
profilowanie dróg gruntowych Powiatu Legionowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Całoroczne profilowanie dróg gruntowych na terenie Powiatu Legionowskiego: 1) profilowanie drogi gruntowej z wałowaniem – tj. wyrównanie na całej szerokości drogi zaistniałych nierówności i zadołowań, zachowując odpowiednie spadki poprzeczne nawierzchni na drogach gruntowych – przewidywana ilość 60 000,00 m2, 2) żwirowanie drogi gruntowej z wałowaniem - w miejscach, gdzie zachodzi konieczność uzupełnienia ubytków - przewidywana ilość 6 000,00 m2, 3) profilowanie poboczy gruntowych z wałowaniem – tj. wyrównanie na całej szerokości poboczy zaistniałych nierówności i zadołowań, zachowując odpowiednie spadki poprzeczne nawierzchni na drogach gruntowych – przewidywana ilość 4 000,00 m2, 4) żwirowanie poboczy gruntowych z wałowaniem - w miejscach, gdzie zachodzi konieczność uzupełnienia ubytków - przewidywana ilość 2 000,00 m2, 5) ścięcie zawyżonych poboczy przy grubości ścinania od 5 do 15 cm średnia szerokość ścinki 1,5 m, spadek 5%. – przewidywana ilość 1 000,00 m2. Roboty muszą być wykonane zgodnie z załączonymi specyfikacjami wykonania i odbioru robót do SIWZ. 2. Zaproponowanie w ofercie podjęcie prac w czasie krótszym niż 5 dni robocze będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XV SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. 3. Podjęcie prac w czasie dłuższym niż 5 dni roboczych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. 4. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę dwóch osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) związane z zamówieniem na stanowiskach: - kierowca samochodów ciężarowych oraz dostawczych, - operator równiarki drogowej, - operator walca drogowego, - operator ścinarki drogowej. 5. W ciągu 5 dni od zawarcia umowy z Zamawiającym, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie pisemne o zatrudnieniu dwóch osób na umowę o pracę wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu sposób zatrudnienia ww. osób przez cały okres wykonywania zamówienia. 6. Brak wymaganego oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy w wyznaczonym terminie spowoduje naliczanie kary w wysokości 250 zł za każdy dzień opóźnienia w przekazaniu oświadczenia i braku odpowiedzi na pisemne żądanie Zamawiającego. 7. W przypadku dwukrotnego niewywiązania się z obowiązku wskazanego w ust. 5 lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.628,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset dwadzieścia osiem złotych) przed upływem terminu składania. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu i godziny składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie i godzinie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w Wydziale Finansowo Księgowym na V piętrze pokój 510, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych i destruktowych na terenie gminy Stare Babice (2024)
Dodano: 2024-07-17 - Remont drogi gminnej ul. Królewicza Jakuba w miejscowości Wierzbin
Dodano: 2024-07-17 - Remont drogi wojewódzkiej nr 695 na odcinku od km 6+920 do km 8+040 w m. Kosów Lacki, powiat sokołowski, województwo mazowieckie – nr postępowania 108/24
Dodano: 2024-07-10 - Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 80+324 (75+020) do km 82+489 (77+185)– nr postępowania 146/24
Dodano: 2024-07-04 - „Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej”
Dodano: 2024-07-01 - Remont drogi wojewódzkiej nr 733 w km 52+470 do km 53+030 gmina Tczów, powiat zwoleński, województwo mazowieckie – nr postępowania 106/24
Dodano: 2024-06-27 - „Remont nawierzchni dróg destruktem asfaltowym z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem na podbudowie z tłucznia betonowego na terenie Miasta Żyrardowa”
Dodano: 2024-06-27 - Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 46+940 do km 48+320, powiat łosicki, województwo mazowieckie – nr postępowania 136/24
Dodano: 2024-06-21 - Remont DW nr 732 w km 0+320 do km 1+460 gmina Stara Błotnica, powiat białobrzeski oraz od km 8+040 do km 13+100, gmina Przytyk, powiat radomski, województwo mazowieckie – nr postępowania 073/24
Dodano: 2024-06-19 - Remont DW nr 627 na odcinku od km 41+830 (41+861) (skrzyż. ul. 3-go Maja z ul. Pocztową) do km 43+739 (43+770) (skrzyż. z ul. Bursztynową) w m. Ostrów Mazowiecka, powiat ostrowski, woj. mazowieckie
Dodano: 2024-06-17