Urząd Gminy Szczytno ogłasza przetarg
- Adres: 12-100 Szczytno, ul. Sienkiewicza 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6232580, 6232584 , fax. 089 6232592
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Szczytno
ul. Sienkiewicza 1 1
12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6232580, 6232584, fax. 089 6232592
REGON: 00054376900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.szczytno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Profilowanie dróg gruntowych i żwirowych na terenie gminy Szczytno w 2010 roku równarką mechaniczną samojezdną - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Profilowanie dróg gruntowych i żwirowych na terenie gminy Szczytno równarką mechaniczną samojezdną.Zakres zamówienia obejmuje profilowanie do 900 km dróg gruntowych i żwirowych o średniej szerokości do 5 m. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy ci występujący wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 2.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia, 2.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi równiarki samojezdnej lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na profilowaniu dróg gruntowych i żwirowych, o wartości nie mniejszej niż 30 tysięcy złotych każda. 2.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy poprzez nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć do formularza oferty następujące dokumenty: a/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c/aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d/aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz. U. z 2002r. nr 197 poz. 1661). Nie dotyczy wykonawców będących osobami fizycznymi w tym Spółek Cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, e/wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi równiarki samojezdnej. f/pisemne zobowiązanie (jeżeli dotyczy) innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia. Potwierdzeniem kwalifikacji podmiotu udostępniającego potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania przedmiotu zamówienia będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej danego podmiotu. g/Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na profilowaniu dróg gruntowych i żwirowych, o wartości nie mniejszej niż 30 tysięcy złotych każda Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek. h/polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza niż 30 000 zł i czas nie krótszy niż termin wykonania przedmiotu zamówien. 2.W przypadku składania oferty przez Spółkę Cywilną i nie podpisania jej przez wszystkich wspólników spółki, oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 1 do oferty należy dołączyć kserokopię umowy Spółki Cywilnej oraz pełnomocnictwo do podpisania oferty. 3.W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum oprócz dokumentów wymienionych w pkt.1 do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.szczytno.pl - zakładka BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Borki w roku 2016
Dodano: 2016-07-07 - Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Olecko w roku 2016
Dodano: 2016-04-22 - ROBOTY W ZAKRESIE SUKCESYWNEGO WYKONYWANIA BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA ORAZ REMONTÓW DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY MRĄGOWO W LATACH 2016-2017.
Dodano: 2016-04-01 - Bieżące naprawy nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych w Giżycku
Dodano: 2016-03-30 - ROBOTY W ZAKRESIE SUKCESYWNEGO WYKONYWANIA BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA ORAZ REMONTÓW DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY MRĄGOWO W LATACH 2016-2017
Dodano: 2016-03-17 - Bieżące naprawy nawierzchni dróg i chodników w Giżycku
Dodano: 2016-03-09 - Część 1 - Bieżące utrzymanie jezdni na terenie miasta Elbląga Część 2 - Bieżące utrzymanie chodników na terenie miasta Elbląga
Dodano: 2016-02-10 - Naprawy, remonty oraz bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie gminy Barczewo w 2016 roku
Dodano: 2016-01-14 - Regulacja poboczy gruntowych na drogach krajowych nr 58, 63 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Ełku.
Dodano: 2015-10-08 - Roboty konserwacyjne i interwencyjne w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych Nr 7, 15, 16 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Ostródzie
Dodano: 2015-10-07