Wójt Gminy Obrowo ogłasza przetarg
- Adres: 87-126 Obrowo, Obrowo 54
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6786022 , fax. 056 6786022 w. 35
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Obrowo
Obrowo 54 54
87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6786022, fax. 056 6786022 w. 35
REGON: 00053438000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Profilowanie dróg gminnych równiarką samojezdną na terenie całej gminy Obrowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest profilowanie dróg gminnych równiarką samojezdną na nawierzchniach nieulepszonych (gruntowych, żwirowych, żużlowych i tłuczniowych) na terenie całej gminy Obrowo w ilości ok. 700 godzin pracy równiarki. 2. Profil - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienie wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W tym celu wykonawca składa stosowne oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do jego reprezentowania na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. b) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Z treści dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. 2. Wykonawcy muszą wykazać, że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat podobne zamówienie (min. 2 usługi) oraz udokumentują, że w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali zamówienia, o wartości co najmniej przedłożonej oferty, podając nazwy, adresy zamawiających.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca powinien przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, c) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 2 do SIWZ, d) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz usług (min. 2) wykonanych i zakończonych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom objętym zamówieniem z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy usługi te zostały wykonane należycie (min. 2 szt. referencji) - wykaz sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, e) podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i opatrzone datą. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi sprzętowo - transportowe wraz z obsługą operatorską przy bieżącym utrzymaniu i remontach dróg na terenie gminy Łabiszyn w 2016r.
Dodano: 2016-02-25 - USŁUGI SPRZĘTOWO - TRANSPORTOWE WRAZ Z OBSŁUGĄ OPERATORSKĄ PRZY BIEŻĄCYM UTRZYMANIU I REMONTACH DRÓG NA TERENIE GMINY ŁABISZYN W 2016r.
Dodano: 2016-02-05 - Wynajem maszyn wraz z obsługą operatorską do robót na terenie gminy Więcbork
Dodano: 2015-03-05 - Usługi sprzętowo - transportowe wraz z obsługą operatorską przy bieżącym utrzymaniu i remontach dróg na terenie gminy Łabiszyn w 2015r.
Dodano: 2014-12-11 - USŁUGI SPRZĘTOWO - TRANSPORTOWE WRAZ Z OBSŁUGĄ OPERATORSKĄ PRZY BIEŻĄCYM UTRZYMANIU I REMONTACH DRÓG NA TERENIE GMINY ŁABISZYN W 2014r.
Dodano: 2013-11-29 - Usługa ładowarką o pojemności łyżki do 1 m3 na rzecz Gminy Więcbork w ilości 300 godzin
Dodano: 2013-07-12 - Usługi transportowe przy pracach organizowanych przez Urząd Gminy Unisław
Dodano: 2013-06-25 - Wykonanie usługi równiarką i walcem na drogach gminnych w 2013 roku
Dodano: 2013-03-04 - Świadczenie usług równiarką drogową i walcem na drogach gminnych w gminie Kamień Krajeński.
Dodano: 2013-03-01 - Utrzymanie nawierzchni gruntowych, tłuczniowych i bitumicznych dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Dąbrowa Chełmińska w 2013 roku
Dodano: 2013-02-04