Przetargi.pl
PROFESJONALNA OCHRONA OBIEKTÓW MIEJSKIEGO ZARZĄDU DRÓG I KOMUNIKACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Belzacka 176
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7339252 , fax. 044 7329253
  • Data zamieszczenia: 2011-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
    ul. Belzacka 176 176
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7339252, fax. 044 7329253
    REGON: 59227611400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROFESJONALNA OCHRONA OBIEKTÓW MIEJSKIEGO ZARZĄDU DRÓG I KOMUNIKACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Profesjonalna ochrona obiektów Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Piotrkowie Trybunalskim. 2. W ramach ochrony obiektów i mienia należy ochraniać n/w obiekty: a) przy ul. Belzackiej 176 - budynek biurowy o powierzchni 380,5 m2, b) przy ul. Kasztanowej 31 - budynek biurowy o powierzchni 935m2, 3. W ramach ochrony obiektów i mienia należy dozorować obiekty: a) przy ul. Kasztanowej 31 - budynek gospodarczy o powierzchni 96,5 m2, wpisany do rejestru zabytków, b) przy ul. Dworskiej 11 - budynek magazynowo - składowy o powierzchni 118 m2, c) przy ul. Dworskiej 11A - wiata magazynowa znajdująca się ok. 100 m od budynku biurowego przy ul. Belzackiej 176, d) parking (ogrodzony), na którym pozostawione są samochody służbowe. 4. W ramach ochrony należy również: a) wspomagać agentów ochrony w czasie dyżuru przez grupę szybkiego reagowania dyżurującą całodobowo (maksymalny czas reakcji 10 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia), b) wykonywać prace gospodarcze w sposób niekolidujący ze ścisłą ochroną obiektów, tj. utrzymywanie we właściwym stanie terenu przy dojściu i wejściu do budynków biurowych, c) przestrzegać zakazu przebywania na terenie budynków po ich zamknięciu po godzinach urzędowania osób postronnych, d) prowadzenie książki wejść i wyjść wszystkich pracowników przebywających w budynkach przy ul. Belzackiej 176 i ul. Kasztanowej 31, po godzinie 15.00, e) współdziałać z jednostkami ochrony przeciwpożarowej w przypadku zagrożenia pożarowego, f) współdziałać z właściwą terytorialnie jednostką policji w zakresie bezpieczeństwa obiektów i ochrony mienia, g) prowadzenie przez Wykonawcę książki wpisów określającej czas wykonywanej pracy potwierdzony przez Zamawiającego. 5. Wszystkie usługi objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca będzie realizował z wykorzystaniem własnych pracowników, środków i sprzętu 6. Wykonawca nie później niż 3 dni przed zakończeniem każdego miesiąca kalendarzowego będzie dostarczał Zamawiającemu zestawienie (grafik) pracowników, którzy będą wykonywali czynności określone w przedmiocie zamówienia, w następnym miesiącu kalendarzowym. 7. Ochrona przedmiotowych obiektów odbywać się będzie w dni powszednie od godz. 15.00 do godz. 7.00 dnia następnego, w dni wolne od pracy, niedziele, święta - całodobowo, przez minimum dwóch nielicencjonowanych pracowników ochrony osób i mienia - jeden pracownik w budynku biurowym przy ul. Belzackiej 176 i drugi pracownik w budynku biurowym przy ul. Kasztanowej 31. Przydział ochrony pozostałych obiektów (wiata magazynowa przy ul. Dworskiej 11A oraz parking dla samochodów służbowych) należy do Wykonawcy usługi. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany, w zależności od bieżących potrzeb jednostki: a) ilości godzin świadczenia usługi ochrony i dozoru, b) wyłączenia z ochrony lub dozoru wybranego obiektu lub obiektów wymienionych w § 1 ust. 2 umowy. Wyłączenie takie wymaga zawiadomienia w formie pisemnej i będzie obowiązywało od pierwszego miesiąca następującego po miesiącu w którym nastąpiło zawiadomienie. 9. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi przez Wykonawcę, Strony wspólnie dokonają oględzin strzeżonego mienia, określając jego stan techniczny oraz zabezpieczenia przed kradzieżą, uszkodzeniem lub zniszczeniem. Sporządzą protokół zdawczo - odbiorczy w terminie uzgodnionym przez obie Strony, nie później jednak, niż w ciągu miesiąca od zawarcia umowy. W protokole zdawczo-odbiorczym należy określić w szczególności stan przekazywanych pomieszczeń, ilość pomieszczeń wraz z wykazem mienia znajdującego się w strzeżonych obiektach. 10. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać na terenie budynków objętych ochroną całkowitego zakazu palenia tytoniu przez pracowników wykonujących usługę. 11. Odpowiedzialność Wykonawcy za powierzone obiekty i mienie rozpoczyna sie od chwili faktycznego rozpoczęcia ochrony i dozoru mienia przez pracownika Wykonawcy. Faktyczny czas rozpoczęcia ochrony i dozoru odnotowuje pracownik Wykonawcy w prowadzonej książce wpisów czasu wykonywanej pracy. Od tej daty zaczynają biec wzajemne prawa i obowiązki Stron, wynikające z niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadiumWykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2.100,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy trzysta złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w następujących formach :- pieniądzu;- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)UWAGA - Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej - oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty).Uwaga ! W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, mają być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i mają zawierać następujące elementy:1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji / poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), 3. kwotę gwarancji (poręczenia), 4. termin ważności gwarancji (poręczenia),5. zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca którego ofertę wybrano:- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, nie udowadniając, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.Uwaga! Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:BGŻ o/Piotrków Trybunalski  Nr  r-ku: 90203000451110000000584850Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.UWAGA: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na: PROFESJONALNA OCHRONA OBIEKTÓW MIEJSKIEGO ZARZĄDU DRÓG I KOMUNIKACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczona z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zm.).Zwrot i zatrzymanie wadium dokonany zostanie zgodnie zapisami art. 46 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zm.).  tj:1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a.1a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach