Przetargi.pl
PROFESJONALNA OBSŁUGA SEKRETARIATU

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kapitulna 24
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 234 00 89 , fax. 054 231 07 82
  • Data zamieszczenia: 2011-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Kapitulna 24 24
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 234 00 89, fax. 054 231 07 82
    REGON: 91093310900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupwloclawek.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROFESJONALNA OBSŁUGA SEKRETARIATU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie dotyczy realizacji szkolenia osób bezrobotnych, które obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne, przygotowujące do pracy w charakterze sekretarki - asystentki. Szkolenie składa się z kilku modułów, w tym z zajęć z zakresu obsługi komputera i urządzeń biurowych. Ponadto program szkolenia obejmuje zajęcia z zakresu wizażu, które pomogą osobą bezrobotnym zmienić własny wizerunek i zbudować właściwe relacje interpersonalne, w celu zwiększenia szans na znalezienie zatrudnienia. 2. Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włocławku, które zostaną skierowane na kurs po przeprowadzeniu naboru i kwalifikacji. 3. Liczba uczestników: 1 grupa 15 osobowa 4. Wymagana liczba godzin zegarowych szkolenia dla każdego uczestnika: 190 plus egzamin końcowy do 3 godzin. 5. Termin realizacji zamówienia: Termin rozpoczęcia szkolenia (zajęć) I grupy: 18-07-2011r. 6. Program szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: 6.1 MODUŁ I - OBSŁUGA SEKRETARIATU - 60 godzin a) zarządzanie korespondencją w sekretariacie (w tym m.in. pojęcie instrukcji kancelaryjnej, zasady przyjmowania, rejestracji, znakowania, rozdzielania i archiwizacji korespondencji), b) zarządzanie własnym czasem i miejscem pracy (w tym m.in. organizacja miejsca pracy, ustalanie celów, planowanie zadań), c) organizacja spotkań służbowych (w tym m.in. aranżacja i przygotowanie sali konferencyjnej: powitanie i obsługa gości), d) obsługa urządzeń sekretariatu: faks, kserokopiarka, itp. 6.2. MODUŁ II - UMIEJĘTNOŚĆ INTERPERSONALNE I AUTOPREZENTACYJNE - 30 godz. a) umiejętność rozmowy z szefem, radzenie sobie ze stresem, zasady asertywności, b) prowadzenie rozmów z klientami, w tym rozmowy telefonicznej (udzielanie informacji, pozyskiwanie informacji, zasady prawidłowego kontaktu interpersonalnego, radzenie sobie z trudnymi rozmówcami), c) dbanie o własny wizerunek - sztuka wizażu. 6.3. MODUŁ III - WYKORZYSTANIE KOMPUTERA W SEKRETARIACIE - 100 godz. a) obsługa komputera: z uwzględnieniem programówMS WORD, MS EXCEL, MS POWERPOINT, MS ACCESS, b) wykorzystanie Internetu w pracy biurowej oraz korzystanie z poczty elektronicznej, c) obsługa urządzeń peryferyjnych tj. skanera oraz drukarki, itp. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajdyje się w Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Pomoce dydaktyczne i certyfikaty jakości usług
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwloclawek.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach