Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kapitulna 24
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 234 00 89 , fax. 054 231 07 82
- Data zamieszczenia: 2011-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Kapitulna 24 24
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 234 00 89, fax. 054 231 07 82
REGON: 91093310900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupwloclawek.samorzady.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PROFESJONALNA OBSŁUGA SEKRETARIATU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie dotyczy realizacji szkolenia osób bezrobotnych, które obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne, przygotowujące do pracy w charakterze sekretarki - asystentki. Szkolenie składa się z kilku modułów, w tym z zajęć z zakresu obsługi komputera i urządzeń biurowych. Ponadto program szkolenia obejmuje zajęcia z zakresu wizażu, które pomogą osobą bezrobotnym zmienić własny wizerunek i zbudować właściwe relacje interpersonalne, w celu zwiększenia szans na znalezienie zatrudnienia. 2. Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włocławku, które zostaną skierowane na kurs po przeprowadzeniu naboru i kwalifikacji. 3. Liczba uczestników: 1 grupa 15 osobowa 4. Wymagana liczba godzin zegarowych szkolenia dla każdego uczestnika: 190 plus egzamin końcowy do 3 godzin. 5. Termin realizacji zamówienia: Termin rozpoczęcia szkolenia (zajęć) I grupy: 18-07-2011r. 6. Program szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: 6.1 MODUŁ I - OBSŁUGA SEKRETARIATU - 60 godzin a) zarządzanie korespondencją w sekretariacie (w tym m.in. pojęcie instrukcji kancelaryjnej, zasady przyjmowania, rejestracji, znakowania, rozdzielania i archiwizacji korespondencji), b) zarządzanie własnym czasem i miejscem pracy (w tym m.in. organizacja miejsca pracy, ustalanie celów, planowanie zadań), c) organizacja spotkań służbowych (w tym m.in. aranżacja i przygotowanie sali konferencyjnej: powitanie i obsługa gości), d) obsługa urządzeń sekretariatu: faks, kserokopiarka, itp. 6.2. MODUŁ II - UMIEJĘTNOŚĆ INTERPERSONALNE I AUTOPREZENTACYJNE - 30 godz. a) umiejętność rozmowy z szefem, radzenie sobie ze stresem, zasady asertywności, b) prowadzenie rozmów z klientami, w tym rozmowy telefonicznej (udzielanie informacji, pozyskiwanie informacji, zasady prawidłowego kontaktu interpersonalnego, radzenie sobie z trudnymi rozmówcami), c) dbanie o własny wizerunek - sztuka wizażu. 6.3. MODUŁ III - WYKORZYSTANIE KOMPUTERA W SEKRETARIACIE - 100 godz. a) obsługa komputera: z uwzględnieniem programówMS WORD, MS EXCEL, MS POWERPOINT, MS ACCESS, b) wykorzystanie Internetu w pracy biurowej oraz korzystanie z poczty elektronicznej, c) obsługa urządzeń peryferyjnych tj. skanera oraz drukarki, itp. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajdyje się w Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Pomoce dydaktyczne i certyfikaty jakości usług
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwloclawek.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie cyklu szkoleń - przeprowadzenie zajęć w każdej miejscowości przez instruktora zdrowego żywienia w ramach projektu pn.: Kompleksowe działania z zakresu promocji zdrowia i profilaktyki chorób nowotworowych z zapewnieniem wysokiego stopnia zgłaszalności na badania w Powiecie Wąbrzeskim finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz budżetu państwa w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu, realizowanego przez Powiat Wąbrzeski
Dodano: 2015-06-23 - Świadczenie usług w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy cz. 1
Dodano: 2015-05-20 - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Dodano: 2015-04-15 - Szkolenie osób bezrobotnych
Dodano: 2015-02-24 - POZYSKIWANIE FUNDUSZY UNIJNYCH
Dodano: 2014-10-22 - SEKRETARKA - ASYSTENTKA
Dodano: 2014-09-22 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą: Stanowisko doradcy zawodowego w projekcie Lepszy start absolwentów kierunków technicznych, matematycznych i przyrodniczych.
Dodano: 2014-09-10 - Wykonanie usług związanych z aktywną integracją osób niepełnosprawnych oraz wychowanków Domu Dziecka, realizowaną przez PCPR we Włocławku w ramach projektu -Podróż do samodzielności-, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2014-05-29 - zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn. Czas na start ku lepszej przyszłości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Dodano: 2014-04-18 - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Dodano: 2014-01-27