Przetargi.pl
Profesjonalna e-Administracja

Wójt Gminy Żyrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 24-103 Żyrzyn, ul. Powstania Styczniowego 10
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8814226, 8814269 , fax. 081 8814226
  • Data zamieszczenia: 2014-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Żyrzyn
    ul. Powstania Styczniowego 10 10
    24-103 Żyrzyn, woj. lubelskie
    tel. 081 8814226, 8814269, fax. 081 8814226
    REGON: 00055094700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Profesjonalna e-Administracja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń, dostawa licencji i wdrożenie systemów informatycznych zintegrowanych z platformą ePUAP wraz z uruchomieniem eUsług na platformie ePUAP oraz realizacja doradztwa w zakresie opracowanie dokumentów, regulaminów, formularzy mających na celu wzmocnienie potencjału administracji samorządowej w ramach realizacji projektu pn. Profesjonalna e-Administracja współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej dla 6 jednostek samorządu terytorialnego. W projekcie bierze udział 6 jednostek samorządu terytorialnego z województwa Lubelskiego: Gmina Żyrzyn w roli Lidera Projektu, Gmina Baranów, Gmina Kurów, Gmina Opole Lubelskie, Gmina Poniatowa, Gmina Wąwolnica w roli Partnerów Projektu. Obszary merytoryczne przedmiotu zamówienia: I. W ramach obszaru Promocja eUsług wśród obywateli przedmiot zamówienia obej-muje: a. Przeprowadzenie szkolenia dla trenerów wewnętrznych prowadzących semina-ria informacyjne - train the trainer (24 godz. x 1 gr. x 6 os./gr. = 24 godz.). b. Przygotowanie projektu regulaminu funkcjonowania Internetowego Centrum Promocji eUsług dla Lidera i Partnerów. c. Zakup systemu ICP dla Lidera i Partnerów. d. Wdrożenie systemu ICP dla Lidera i Partnerów. e. Przeprowadzenie szkolenia z aplikacji specjalistycznych - ICP (16 godz. x 1 gr. x 12 os./gr. = 16 godz.). f. Opracowanie zgłoszeniowego formularza do ICP na ePUAP dla Lidera i Part-nerów. II. W ramach obszaru Szkolenia dla pracowników samorządowych w zakresie IT przedmiot zamówienia obejmuje: a. Przeprowadzenie szkolenia - Techniki informacyjne i komunikacyjne w admi-nistracji publicznej (16 godz. x 9 gr. x 10 os./gr. = 144 godz.). b. Przeprowadzenie szkolenia - Zarządzanie dokumentami elektronicznymi zgodnie z wymogami nałożonymi przez KPA i nową instrukcję kancelaryjną (16 godz. x 9 gr. x 10 os./gr. = 144 godz.). c. Przeprowadzenie szkolenia - Zasady bezpieczeństwa ICT (24 godz. x 9 gr. x 10 os./gr. = 216 godz.). d. Przeprowadzenie szkolenia - Ochrona danych osobowych i jej funkcjonowanie w systemach informatycznych (16 godz. x 9 gr. x 10 os./gr. = 144 godz.). e. Przeprowadzenie szkolenia - eURZĘDNIK w certyfikacji ECDL (32 godz. x 9 gr. x 10 os./gr. = 288 godz.). III. W ramach obszaru Pakiet 30 eUsług samorządowych przedmiot zamówienia obej-muje: a. Przeprowadzenie analizy obecnie istniejących procedur i dokumentów doty-czących elektronizowanych usług dla Lidera i Partnerów. b. Przygotowanie ustandaryzowanych projektów dokumentów niezbędnych przy świadczeniu usług dla Lidera i Partnerów. c. Przygotowanie projektów dokumentacji zgłoszeniowej wszystkich eUsług dla Lidera i Partnerów. d. Dostosowanie formularzy eUsług pobranych z repozytorium dokumentów ePUAP dla Lidera i Partnerów. e. Zakup licencji systemu elektronicznego obiegu dokumentów zintegrowanego z ePUAP (dla 1 JST). f. Przeprowadzenie szkolenia w zakresie systemu elektronicznego obiegu doku-mentów (24 godz. x 2 gr. x 9 os./gr. = 48 godz.). g. Przeprowadzenie szkolenia informacyjne dla osób zaangażowanych w realiza-cję eUsług (3 godz. x 2 gr. x 9 os./gr. = 6 godz.). h. Zakup licencji systemu geodezyjnego wspierającego świadczenie eUsługi (dla 3 JST). i. Wdrożenie systemu geodezyjnego wspierającego świadczenie eUsługi (dla 3 JST). IV. W ramach obszaru Uruchomienie punktu potwierdzania profili zaufanych przedmiot zamówienia obejmuje: a. Stworzenie projektów aktualizacji procedur ochrony danych osobowych dla Lidera i Partnerów. b. Stworzenie projektów aktualizacji instrukcji zarządzania systemem informa-tycznym dla Lidera i Partnerów. c. Przeprowadzenie szkolenia administratorów platformy ePUAP (16 godz. x 1 gr. x 6 os./gr. = 16 godz.). d. Przeprowadzenie szkolenia osób wydających profil zaufany 16 godz. x 2 gr. x 10 os./gr. = 32 godz.). V. W ramach obszaru Automatyzacja eUsług dla konsultacji społecznych przedmiot zamówienia obejmuje: a. Opracowanie projektów dokumentów określających proces konsultacji drogą elektroniczną dla Lidera i Partnerów. b. Opracowanie formularzy dla systemu konsultacji społecznych wykorzystywa-nych przez ePUAP dla Lidera i Partnerów. c. Zakup systemu dziedzinowego - portalu konsultacji społecznych zintegrowa-nego z ePUAP dla Lidera i Partnerów. d. Wdrożenie systemu dziedzinowego - portalu konsultacji społecznych u Lidera i Partnerów. Minimalny zakres prac, programów szkoleniowych oraz wymagań minimalnych dla systemów informatycznych zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723220008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach