Przetargi.pl
Produkty lecznicze i wyroby medyczne w podziale na 17 zadań

Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 01401 Warszawa, ul. Górczewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 211 470 , fax. 223 211 406
  • Data zamieszczenia: 2019-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
    ul. Górczewska 89
    01401 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 211 470, fax. 223 211 406
    REGON: 1644180300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.attis.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego art. 3 ust. 1 pkt 3 lit. a)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Produkty lecznicze i wyroby medyczne w podziale na 17 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych w podziale na 17 zadań do apteki szpitalnej w Centrum Leczniczo -Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy Attis Sp. z o. o. w Warszawie. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedemnaście oddzielnych zadań, jednocześnie jest to podział zamówienia na siedemnaście części: 1) zadanie nr 1 – poz. 1-477; 2) zadanie nr 2 - poz. 1-38; 3) zadanie nr 3 - poz. 1-13; 4) zadanie nr 4 - poz. 1-10; 5) zadanie nr 5 – poz. 1-24; 6) zadanie nr 6 – poz. 1-19; 7) zadanie nr 7 - poz. 1-5; 8) zadanie nr 8 – poz. 1-51; 9) zadanie nr 9 – poz. 1-17; 10) zadanie nr 10 – poz. 1-3; 11) zadanie nr 11 – poz. 1-9; 12) zadanie nr 12 – poz. 1-1; 13) zadanie nr 13 – poz. 1-1; 14) zadanie nr 14 – poz. 1-1; 15) zadanie nr 15 – poz. 1-19; 16) zadanie nr 16 - poz. 1-1; 17) zadanie nr 17 – poz. 1-2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach realizacji umowy musi być zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach niniejszej umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany. Przez stwierdzenie "fabrycznie nowy" należy rozumieć przedmiot umowy opakowany oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Przez "wadę fizyczną" należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takim samym zastosowaniu leku, jego dawki, postaci, drogi podawania itp. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Oferowane leki muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 2211 ze zm.), Jeżeli dany produkt leczniczy znajduje się w wykazie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych: Załącznik C – „Leki, stosowane w ramach chemioterapii w całym zakresie zarejestrowanych wskazań i przeznaczeń oraz we wskazaniu określonym stanem klinicznym”, Wykonawca zobowiązany jest zaoferować produkt objęty ww. wykazem. Wykonawca przy obliczeniu ceny musi wziąć pod uwagę zapisy art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych(tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1844 z późn. zm.)oraz aktualnego obwieszczenia Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. Dodatkowo należy uwzględnić limit finansowania leku oraz kod EAN. W przypadku zaoferowania leku, środka spożywczego specjalnego przeznaczenia żywieniowego lub wyrobu medycznego objętego refundacją, jego cena nie może być wyższa niż urzędowa cena zbytu określona w aktualnym obwieszczeniu Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. Ilość leku w opakowaniu jednostkowym może być inna niż podana w specyfikacji, ale w takim przypadku konieczne jest przeliczenie ilości opakowań z zaokrągleniem w górę. Nie dopuszcza się suplementów diety w zakresie zadań 1-9. Oferowane wyroby medyczne muszą posiadać ważne w terminach dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017, poz. 211 ze zm.). Termin ważności dostarczonego przedmiotu zamówienia: minimum 12 miesięcy od dnia dostawy potwierdzonego protokołem odbioru bez uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu złożenia oferty a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej: zadanie nr 1 – 4860,00 zł. (cztery tysiące osiemset sześćdziesiąt złotych), zadanie nr 2 – 110,00 zł. (sto dziesięć złotych), zadanie nr 3 – nie dotyczy, zadanie nr 4 – 600,00 zł (sześćset złotych), zadanie nr 5 – 770,00 zł (siedemset siedemdziesiąt złotych), zadanie nr 6 – nie dotyczy, zadanie nr 7 – 120,00 zł (sto dwadzieścia złotych), zadanie nr 8 – 550,00 zł (pięćset pięćdziesiąt złotych), zadanie nr 9 – 60,00 zł (sześćdziesiąt złotych), zadanie nr 10 – 600,00 zł (sześćset złotych), zadanie nr 11 – 1900,00 zł (jeden tysiąc dziewięćset złotych), zadanie nr 12 – nie dotyczy, zadanie nr 13 – 100,00 zł (sto złotych), zadanie nr 14 – nie dotyczy, zadanie nr 15 – 1100,00 zł (jeden tysiąc sto złotych), zadanie nr 16 – nie dotyczy, zadanie nr 17 - 150,00 zł (sto pięćdziesiąt złotych),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: 1) zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych (jeśli Wykonawca jest wytwórcą) lub prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi przeznaczonymi dla ludzi, o których mowa odpowiednio w art. 38 i art. 74 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2211z późn. zm.) [dotyczy produktów leczniczych zadania nr 1-17.] 2) zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi zgodnie z art. 74 ust. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2211z późn. zm.) w zw. z art. 40 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 1030)- dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na środki odurzające lub substancje psychotropowe na zadanie nr 1,3 i 8. lub inne równoważne dokumenty wydane przez właściwe organy państw członkowskich UE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla wybranego zadania złożony na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ uzupełnionym przez Wykonawcę o oferowany asortyment zgodnie z częścią zamówienia, której dotyczy oferta, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych), złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 4) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ, 5) dokument potwierdzający wniesienie wadium, 6) uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy), 7) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach