Przetargi.pl
Produkty lecznicze i wyroby medyczne w podziale na 13 zadań

Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 01-401 Warszawa, ul. Górczewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 211 470 , fax. 223 211 406
  • Data zamieszczenia: 2020-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
    ul. Górczewska 89
    01-401 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 211 470, fax. 223 211 406
    REGON: 16441803000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.attis.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego art. 3 ust. 1 pkt 3 lit. a)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Produkty lecznicze i wyroby medyczne w podziale na 13 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie sukcesywnych dostaw produktów leczniczych i wyrobów medycznych w podziale na 13 zadań, do Apteki szpitalnej w Centrum Leczniczo - Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o. w Warszawie. Przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego podzielony na trzynaście oddzielnych części (zadania), tj.: 1) zadanie nr 1 – poz. 1-462, 2) zadanie nr 2 – poz. 1-31, 3) zadanie nr 3 - poz. 1-13, 4) zadanie nr 4 – poz. 1-10, 5) zadanie nr 5 – poz. 1-38, 6) zadanie nr 6 – poz. 1-5, 7) zadanie nr 7 - poz. 1-73, 8) zadanie nr 8 – poz. 1-13, 9) zadanie nr 9 – poz. 1-18, 10) zadanie nr 10 – poz. 1-4, 11) zadanie nr 11 - poz. 1-9, 12) zadanie nr 12 – poz. 1-1, 13) zadanie nr 13 – poz. 1-2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. wykaz asortymentu, jego parametry oraz wymaganą ilość zawiera formularz asortymentowo - cenowe dla zadań nr 1-13, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ..Jeżeli dany produkt leczniczy znajduje się w wykazie refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych: Załącznik C – „Leki, stosowane w ramach chemioterapii w całym zakresie zarejestrowanych wskazań i przeznaczeń oraz we wskazaniu określonym stanem klinicznym”, Wykonawca zobowiązany jest zaoferować produkt objęty ww. wykazem. Wykonawca przy obliczeniu ceny musi wziąć pod uwagę zapisy art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 784 ze zm.) oraz aktualnego na dzień składania oferty obwieszczenia Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. Dodatkowo należy uwzględnić limit finansowania leku oraz kod EAN – dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 7. W odniesieniu do wszystkich leków Zamawiający wymaga podania w ofercie kodu EAN. W przypadku zaoferowania leku, środka spożywczego specjalnego przeznaczenia żywieniowego lub wyrobu medycznego objętego refundacją, jego cena nie może być wyższa niż urzędowa cena zbytu określona w aktualnym na dzień składania oferty obwieszczeniu Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych; 1) w przypadku Wykonawcy prowadzącego obrót hurtowy (w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne) oferowana cena nie będzie wyższa niż urzędowa cena zbytu produktu stanowiącego podstawę limitu powiększona o marżę nie wyższą niż urzędowa marża hurtowa, 2) w przypadku Wykonawcy nie prowadzącego obrotu hurtowego cena produktu nie będzie wyższa niż urzędowa cena zbytu produktu stanowiącego podstawę limitu. W przypadku wykreślenia leku z katalogu w trakcie trwania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy o ile hurtownia nie zaproponuje odpowiednika w cenie wskazanej w ofercie, lecz nie większej niż limit finansowania, znajdującego się w katalogu leków refundowanych. Leki muszą posiadać polską kartę charakterystyki. Nie dopuszcza się suplementów diety. Ilość leku w opakowaniu jednostkowym może być inna niż podana w specyfikacji, ale w takim przypadku konieczne jest przeliczenie ilości opakowań z zaokrągleniem w górę. Nazewnictwo asortymentu na wystawionej fakturze musi być zgodne z nazewnictwem asortymentu określonym w umowie. Termin dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego wynosi do 24 godzin do apteki szpitalnej, a w przypadku zamówień „cito” w ciągu 6 godzin do apteki szpitalnej lub bezpośrednio na oddział szpitala od momentu złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy, to nastąpi ona w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Termin ważności przedmiotu zamówienia: min. 12 miesięcy od dnia dostarczenia do Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia był produktem dopuszczonym do obrotu na terenie RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami. W zakresie zadania nr 13 oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019, poz. 175 ze zm.) i muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu. Zamawiający dopuszcza oferowanie leków generycznych, zastępczych i równoważnych. Za ofertę równoważną uważa się ofertę zawierającą identyczną dawkę substancji czynnej, postać farmaceutyczną, takie samo działanie farmakologiczne, takie samo dopuszczenie (wskazania) do stosowania. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - określonym w Załącznikach - znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent, norma czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Wszelkie postanowienia SIWZ dotyczą wszystkich zadań zamówienia, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, najpóźniej w dniu złożenia oferty a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej: zadanie nr 1 – 5 640,00 zł. (pięć tysięcy sześćset czterdzieści złotych), zadanie nr 2 – nie dotyczy, zadanie nr 3 – nie dotyczy, zadanie nr 4 – 400,00 zł. (czterysta złotych), zadanie nr 5 – 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych), zadanie nr 6 – nie dotyczy, zadanie nr 7 – 860,00 zł. (osiemset sześćdziesiąt złotych), zadanie nr 8 – nie dotyczy, zadanie nr 9 – 1 270,00 zł. (jeden tysiąc dwieście siedemdziesiąt złotych), zadanie nr 10 – 600,00 zł (sześćset złotych), zadanie nr 11 – 2 360,00 zł. (dwa tysiące trzysta sześćdziesiąt złotych), zadanie nr 12 – nie dotyczy, zadanie nr 13 – nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: a) zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych (jeśli Wykonawca jest wytwórcą) lub prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi przeznaczonymi dla ludzi, o których mowa odpowiednio w art. 38 i art. 74 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 499 ze zm.) - dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na produkty lecznicze w zakresie zadań nr 1-13, b) zezwolenie na prowadzenie obrotu hurtowego środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi zgodnie z art. 74 ust. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 499 ze zm.) - dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na produkty lecznicze w zakresie zadań nr 1,3 i 7
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla wybranego zadania złożony na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ uzupełniony przez Wykonawcę o oferowany asortyment zgodnie z częścią zamówienia, której dotyczy oferta, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych), złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 4) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ, uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy), 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 60 ze zm.), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7) Pozostałe dokumenty - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG), zezwolenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność dokumentu KRS/CEIDG, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument. 8) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach