Przetargi.pl
Produkty do badań i diagnostyki laboratoryjnej - 4/ZP/2009

Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-118 Kielce, ul. W. Szczepaniaka 23
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2786476, 2786475 , fax. 041 2786472
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kielcach
    ul. W. Szczepaniaka 23 23
    25-118 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2786476, 2786475, fax. 041 2786472
    REGON: 29101137000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Produkty do badań i diagnostyki laboratoryjnej - 4/ZP/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Produkty do badań i diagnostyki laboratoryjnej - wielkość i zakres podane w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384371101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy łącznie spełniają następujące warunki : spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy spełniają zapisy ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. Zmianami Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca. wykonawca powinien zapoznać się z całością siwz, której integralną część stanowią załączniki wypełnienie formularza cenowego zaakceptowany wzór umowy oświadczenie, że akceptuje termin płatności 30 dni Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. V SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Złożenie dokumentów dopuszczających do stosowania na terenie RP zgodnie z wymogami określonymi w ustawie 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U z 2004 r. nr 93, poz 896 z pozn. zm) , certyfikaty CE i deklaracje zgodności. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22, 24 , 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych oferowane produkty muszą bezwzględnie spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004(Dz .U z 2004 r. nr 93 poz 896 z póz. zm) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie(deklaracja zgodności CE, zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania; foldery, prospekty, ulotki informacyjne dotyczące oferowanego asortymentu-w j. polskim Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w ppkt. a , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! Powyższe dokumenty składające się na ofertę należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (na każdej kserokopii należy wprowadzić zapis : za zgodność z oryginałem, datę potwierdzenia kopii i podpis wykonawcy wraz z imienną pieczęcią). Osoby uprawnione mogą powierzyć wykonanie tych czynności innej osobie na podstawie pełnomocnictwa. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza Wszystkie wymagane przez Zamawiającego informacje należy złożyć na załączonych do specyfikacji formularzach. Zamawiający dopuszcza możliwość przepisania przez Wykonawcę załączonych formularzy i druków z obowiązkiem zachowania ich układu i elementów. W przypadku skorzystania przez Wykonawcę z uprawnienia wynikającego z art 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy powinni złożyć nie później niż w terminie składania ofert pisemne oświadczenie, które informacje zawarte w ofercie składanej w trakcie postępowania stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Dokumenty objęte tajemnicą muszą być wydzielone z całości oferty i opisane nie udostępniać innym uczestnikom postępowania Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach