Przetargi.pl
Produkcja wraz z dostarczeniem materiałów promocyjno-edukacyjnych dla zadania Wspólna marka Geopark Łuk Mużakowa drogą do UNESCO

Nadleśnictwo Lipinki ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, ul. Budowlanych 21
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 3626258 , fax. 0-68 3626254
  • Data zamieszczenia: 2012-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lipinki
    ul. Budowlanych 21 21
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 0-68 3626258, fax. 0-68 3626254
    REGON: 97004015500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Produkcja wraz z dostarczeniem materiałów promocyjno-edukacyjnych dla zadania Wspólna marka Geopark Łuk Mużakowa drogą do UNESCO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjno-edukacyjnych budowanej przez Zamawiającego ścieżki turystycznej pomiędzy miejscowościami Nowe Czaple i Łęknica (geościeżki) oraz zorganizowanie konferencji i szkolenia wg poniższego zestawienia: 1. Wydruk 14 dwustronnych plansz na geościeżkę (tekst po polsku i niemiecku) - Format 86x126 cm - 14 sztuk dwustronnych, po jednej stronie tekst po polsku, po drugiej stronie tekst po niemiecku, - Blacha podwójnie ocynkowana, - Oklejona zadrukowaną w technice UV HD folią monomeryczną, - Pokryta folią zabezpieczającą antyspray, - Zabezpieczona do transportu i przechowywania folią stretch 2. Opracowanie i wydanie kalendarza tematycznego o walorach Łuku Mużakowa na 2013 rok (tekst po polsku i niemiecku) - Format B3 (336x480 netto), - 1000 sztuk, - Kreda 200 g, silk, - 12 stronicowy, - Spiralowany, - Zabezpieczenie tyłu - kartonowe, - Pełnokolorowy druk - Dodanie kalendarium 3. Opracowanie i wydanie mapy geościeżki z tekstem po polsku i niemiecku - Format A2 (594x420 netto), - 25 000 sztuk, - Papier mapowy G-Print, 150-170 g/m2 - 4+4 kolory, - Falcowanie, - Konfekcja w kartonach do 4 kg (paczka) - Skład mapy przekazany w kompletnej wersji edycyjnej i gotowej do druku - elektronicznie 4. Opracowanie i wydanie folderu o walorach geościeżki (tekst po polsku i niemiecku) - Format A5 - Nakład 10 000 sztuk, - 80 stron + okładka - Okładka - karton biały dwustronny 250 g, kolory 4+0, folia mat jednostronnie, - Środek 135 g, kreda silk, kolory 4+4, - Oprawa szyta, - Skład folderu przekazany w kompletnej wersji edycyjnej i gotowej do druku - elektronicznie 5. Założenie strony internetowej (wersja językowa polska i niemiecka) - Strona w technologii HTML 5, - System zarządzania treścią, oparty na Open Source (dostępnych ogólnie, typowych systemach edycji i zarządzania stronami), - Możliwość łatwej publikacji treści, dodawania stron, podstron, zakładek w menu, tekstów, zdjęć, galerii zdjęć (multiupload, cropping), załączników w różnych formatach (PDF, doc, xls, dwg, itp.), - Walidacja W3C, - Optymalizacja ładowania i indeksowania wg standardów Microsoft i Google, - Hosting - czas na serwerze dedykowanym (udokumentowane) do końca 2014 r. - Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym, przeszkoli pracownika (pracowników) Zamawiającego w zakresie obsługi strony internetowej w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 6. Wykonanie gadżetów - Produkt indywidualny, nie chodzi tylko o znakowanie gotowego gadżetu, - 1000 sztuk, - wykonany techniką laserową brelok do kluczy - kształt uwzględniający formę logotypu, - grawerowany laserowo z obu stron, - zawierający logotyp Programu, logotyp Geoparku, logotyp Lasów Państwowych, adres strony www, - otwór na mocowanie do np. kluczyków, 1) Opcja 1: materiał - lakierowana bezbarwnie sklejka 3-4 mm (materiał kojarzy się z lasem, naturą): 500 sztuk, 2) Opcja 2: materiał - plexiglas - materiał o ekskluzywnym wyglądzie: 500 sztuk. 7. Oznakowanie dojazdu i dojścia do geościeżki przy drogach - 3 tablice ze stelażami. Treść do zamieszczenia na tablicach w języku polskim i niemieckim: 1) Do geościeżki Wejście 1 2) Do geościeżki Wejście 2 3) Do geościeżki Wejście 3 - 3 sztuki, - Konstrukcja z przekroju zamkniętego (rura o przekroju kwadratowym, bok przekroju 7-8 cm), - Ocynkowana, malowana proszkowo, - Spawy wygładzone przed malowaniem, - Format tablicy 70x100 cm - Blacha podwójnie ocynkowana, - Oklejona zadrukowaną w technice UV HD folią monomeryczną, - Pokryta folią zabezpieczającą antyspray, - Montaż w gruncie - fundament betonowy 8. Opracowanie i wydanie słownika w wersji językowej polskiej i niemieckiej - Format A5 - Nakład 50 sztuk, - Objętość 21 stron + okładka - Okładka - karton biały dwustronny 250 g, kolory 4+0, folia mat jednostronnie, - Środek 135 g, kreda silk, kolory 4+4, - Oprawa szyta, - Skład słownika przekazany w kompletnej wersji edycyjnej i gotowej do druku - elektronicznie 9. Konferencja Wykonawca zorganizuje jednodniową konferencję terenową oraz kameralną do 100 osób w terminie określonym przez Zamawiającego. Część terenową Wykonawca zorganizuje na terenie geościeżki (Leśnictwo Nowe Czaple). Część kameralną Wykonawca zorganizuje w: 1) ATK TROP s.c. A. Wiśniowski, I. Kowalczuk, ul. Cmentarna 5A, 68-212 Trzebiel lub 2) Oranżerii znajdującej się w Parku Mużakowskim w Bad Muskau. Wykonawca opracuje projekt zaproszenia na konferencję wraz z tekstem w języku polskim i niemieckim, a następnie, po akceptacji przez Zamawiającego, dostarczy gotowe zaproszenia Zamawiającemu. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób, które będą zaproszone na konferencję. Wykonawca zapewni pełną obsługę konferencji (sala, sprzęt, tłumaczenie symultaniczne, materiały konferencyjne, catering itp.). Przewóz sprzętu zapewnia Wykonawca. Wykonawca sporządzi protokół oraz wykona zdjęcia z odbytej konferencji, a następnie całość materiału dostarczy zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej w terminie 7 dni od dnia zakończenia konferencji. W powyższym terminie Wykonawca przekaże Zamawiającemu materiały konferencyjne (prezentacje, teksty wystąpień itp.) wykorzystane w czasie konferencji. 10. Szkolenie Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi dwudniowe szkolenie dla przewodników geościeżki na 20 osób z wykorzystaniem słownika w terminie określonym przez zamawiającego. Szkolenie będzie się składało z dwóch części: stacjonarnej (teoretycznej), którą Wykonawca zorganizuje w Ośrodku Kultury, Sportu i Rekreacji w Łęknicy, ul. Wojska Polskiego 2, 68-208 Łęknica i terenowej (praktycznej), którą Wykonawca zorganizuje na terenie geościeżki (Leśnictwo Nowe Czaple). Wykonawca opracuje projekt zaproszenia na szkolenie wraz z tekstem w języku polskim i niemieckim, a następnie, po akceptacji przez Zamawiającego, dostarczy gotowe zaproszenia Zamawiającemu. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę adresatów szkolenia. Wykonawca zapewni pełną obsługę szkolenia (sala, sprzęt, tłumaczenie symultaniczne, materiały szkoleniowe, catering itp.). Wykonawca sporządzi listę osób obecnych na szkoleniu i protokół oraz wykona zdjęcia z odbytego szkolenia, a następnie całość materiału dostarczy zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej w terminie 7 dni od dnia zakończenia szkolenia. W powyższym terminie Wykonawca przekaże Zamawiającemu materiały szkoleniowe (prezentacje, teksty wystąpień itp.) wykorzystane w czasie szkolenia. II. Projekty (materiały merytoryczne) stworzone są w formie otwartej w programach: Adobe Indesign i Adobe Illustrator. III. Wykonawca dostarczy wykonane materiały promocyjne na własny koszt i własnym transportem wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym do siedziby Zamawiającego: Nadleśnictwo Lipinki, ul. Budowlanych 21, 68-200 Żary. Montaż elementów wymagających zamontowania wykonawca wykona na własny koszt. IV. Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca wykorzysta materiały/treści merytoryczne przekazane przez zamawiającego. V. Uwaga! Wszelkie materiały będące przedmiotem zamówienia oraz materiały wykorzystywane na potrzeby konferencji i szkolenia, a także dokumenty (protokoły, raporty itp.) związane z realizacją zamówienia muszą zawierać logo i nazwę programu, z którego zadanie jest finansowane tj.: 1) Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego: Inwestujemy w waszą przyszłość, 2) Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Polska Saksonia 2007-2013, a także logo: 3) Lasów Państwowych 4) Geopark Muskauer Faltenbogen Łuk Mużakowa. VI. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania z zamawiającym poszczególnych etapów realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności do przedstawiania propozycji projektów graficznych oraz próbnych egzemplarzy poszczególnych materiałów, stanowiących przedmiot zamówienia. VII. Zamówienie musi uwzględniać Księgę Identyfikacji Wizualnej oraz zasady identyfikacji Lasów Państwowych - załącznik nr 11 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta, że na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, wypłaci zamawiającemu pełną kwotę wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5. Zgodnie z art. 45 ust. 3 i 7 Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, a wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP SA Żary 43 1020 5460 0000 5102 0042 1834 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Materiały promocyjne. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed upływem terminu składania ofert, gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) powoduje, że zamawiający będzie w posiadaniu wadium. 7. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium nastąpi po upływie terminu składania ofert - podlega wykluczeniu z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp), a oferta takiego wykonawcy zostanie odrzucona (art. 24 ust. 4 Pzp). 8. W przypadku ustanowienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu odpowiednio wcześnie tak, aby rachunek zamawiającego został uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 9. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, stwierdzenie, czy wadium zostało wniesione przed upływem terminu składania ofert, nastąpi na podstawie informacji uzyskanej z banku. 10. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 11. Zwrot wadium i zatrzymanie wadium (art. 46 Pzp): a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. e) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_lipinki/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach