Przetargi.pl
Produkcja treści multimedialnych typu branded content na potrzeby komunikacji udziału Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubai

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-025 Warszawa, Krucza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 887 834 788 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2022-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.
    Krucza 50
    00-025 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 887 834 788, fax. -
    REGON: 01297066900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Produkcja treści multimedialnych typu branded content na potrzeby komunikacji udziału Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubai
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest produkcja treści multimedialnych typu branded content na potrzeby komunikacji udziału Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubai.Celem zamówienia jest kompleksowa produkcja treści multimedialnych (materiałów filmowych) typu branded content, o charakterze dokumentalno-reportażowym. Treści będą miały charakter uniwersalny, ukazujący siłę polskiej gospodarki, a kontekstem prezentacji polskich sukcesów będzie udział Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju oraz proces przygotowania ekspozycji wewnętrznej w Pawilonie Polski. Celem produkcji materiałów jest budowa markinaszego kraju w środowisku międzynarodowym. Treści opracowane w ramach zamówienia będą wykorzystywane przez Zamawiającego podczas działań komunikacyjnych towarzyszących udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 w Dubaju (zarówno w kanałach własnych, jak i w komunikacji zewnętrznej w Polsce i zagranicą). Opracowane w ramach zamówienia treści multimedialne będą prezentować założenia udziału Polski w Expo 2020 w Dubaju oraz opowiadać o procesie przygotowania ekspozycji wewnętrznej w Pawilonie Polski jako procesie twórczym, będącym manifestacją hasła przewodniego projektu: Polska. Kreatywność inspirowana naturą. Materiały mają stanowić dokumentację procesu powstawania ekspozycji wewnętrznej (w tym materiałów multimedialnych w ramach ekspozycji), w który zaangażowanych jest wielu ludzi świata kultury, biznesu, a także partnerów merytorycznych udziału Polski w Expo 2020 w Dubaju. Przygotowane w ramach zamówienia treści będą miały charakter metatekstowy, który służyć będzie przedstawieniu procesu (wraz z jego kulisami) realizacji ekspozycji wewnętrznej („making of”). Treści powinny obejmować elementy reportażu, a jednocześnie rozszerzać wybrane wątki prezentowane w Pawilonie Polski. Każdy materiał powinien budować spójną, angażującą opowieść, zgodnie z prawidłami budowania przekazu narracyjnego („storytelling”). Wykonawca zrealizuje 30 materiałów filmowych, pokrywających zakres tematyczny zaprezentowany poniżej w podziale na dwie grupy: treści prezentujące założenia udziału Polski w Expo 2020 w Dubaju oraz treści prezentujące proces przygotowania ekspozycji wewnętrznej Pawilonu Polski
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32354000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach