Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg
- Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
- Data zamieszczenia: 2010-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
ul. Lubelska 84 84
23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
REGON: 00052410500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Produkcja i emisja telewizyjnych programów promocyjno-informacyjnych oraz planszy informacyjnych Urzędu Miasta Kraśnik w roku 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: produkcja i emisja telewizyjnych programów promocyjno-informacyjnych oraz plansz informujących o działalności Urzędu Miasta i miejskich instytucji samorządowych oraz o okolicznościowych wydarzeniach lokalnych emitowanych przez stacje telewizyjne dostępne dla mieszkańców Kraśnika bez dodatkowych urządzeń dekodujących 2. Przewidywany zakres zamówienia programów telewizyjnych: łączny czas emisji wszystkich programów - 250 minut, średni orientacyjny czas trwania jednego programu - od 5 do 20 minut; pora emisji programu - między godz. 16:00 a 20:00 (w terminie uzgodnionym między Zamawiającym a Wykonawcą) 3. Przewidywany zakres zamówienia planszy informacyjnych: liczba plansz - 120 szt. emisja zamówionej planszy - 1 raz dziennie przez 7 kolejnych dni w godz. między 16:00 a 20:00, termin pierwszej emisji - każdorazowo do uzgodnienia między Zamawiającym a Wykonawcą, czas wyświetlania jednej planszy - min. 15 sek. 4. Tematyka programu i planszy, czas trwania oraz termin emisji każdorazowo będzie określana przez Zamawiającego. 5. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawa autorskie związane z przedmiotem zamówienia. 6. Wykonawca w ramach tego zamówienia przygotuje do każdego wyprodukowanego programu promocyjno-informacyjnego krótki materiał (2-3 min.) w formacie umożliwiającym zamieszczenie go na stronie internetowej Zamawiającego. 7. Zamówione materiały będą każdorazowo archiwizowane przez Wykonawcę na nośnikach cyfrowych (płyty DVD) w celu ich późniejszego wykorzystania. 8. Jakość programu nie może odbiegać od standardów określonych dla tego typu programów. Zamawiający zainteresowany jest dotarciem do maksymalnej liczby odbiorców na terenie Miasta Kraśnika. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 921112004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych dotyczące.: 1. posiadania uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia 3. dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. zapewnią emisję programów i plansz w stacji telewizyjnej dostępnej dla mieszkańców Miasta Kraśnik bez dodatkowych urządzeń dekodujących. 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków: Ad. 1 Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 2 Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ) Ad. 3 Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz potencjałem technicznym należy złożyć oświadczenie stanowiące zał. Nr 2 do SIWZ. Ad. 4 Ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia (1 - 0) i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymienione w rozdz. VII SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg określonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ). Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 5. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz potencjałem technicznym należy złożyć oświadczenie stanowiące zał. Nr 2 do SIWZ. 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku nie dysponowania takimi osobami przez Wykonawcę. 10. Oświadczenie braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. 11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, a jeżeli Wykonawca występuje również jako podmiot zbiorowy również aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu), spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty należy przedstawić pisemnie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej zapisanej stronie z wyjątkiem oświadczeń i pełnomocnictw, które należy składać w formie oryginału. Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa polegająca na realizacji działań promocyjnych w projektach unijnych realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie, nr sprawy UM-ZP-262-67/15
Dodano: 2015-09-24 - promocja projektu: KONSERWACJA NAJCENNIEJSZYCH ZABYTKÓW LUBLINA - KAPLICY TRÓJCY ŚWIĘTEJ I ZABUDOWY WZGÓRZA ZAMKOWEGO ORAZ BRAMY KRAKOWSKIEJ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 - Oś Priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki - II części.
Dodano: 2010-10-22