Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 00-977 Warszawa, Al. Niepodległości 77/85
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 22 6459384 , fax. +48 22 6453957
- Data zamieszczenia: 2012-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych
Al. Niepodległości 77/85 77/85
00-977 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48 22 6459384, fax. +48 22 6453957
REGON: 01042059100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Produkcja i dostawa kubków ceramicznych z logo Polskiego Radia S.A. (znak sprawy: BZ/SZP-33/12) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kubków i filiżanek promocyjnych z logo Polskiego Radia S.A. zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 63 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 4.600 zł (słownie: cztery tysiące sześćset złotych). Wadium wpłaca się/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. w Warszawie PEKAO SA, nr 47 1240 5918 1111 0010 3740 7871 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż wymienionej w pkt. 14.2.1) SIWZ, koniecznym jest zdeponowanie oryginału dowodu wniesienia wadium w kasie PR S.A., nowy budynek, parter (kasa czynna jest w dni robocze w godzinach 11:00 - 13:00, tel. 022 645 92 22).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- produkcja toreb /Teraz czytam/
Dodano: 2016-07-27 - Promocja polskich szkół leśnych Ministra Środowiska w ramach współpracy międzynarodowej 2016 - dostawa materiałów promocyjnych
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie materiałów reklamowych z logo MSWiA
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa artykułów reklamowych (gadżetów) z logotypami w dwóch częściach
Dodano: 2016-07-20 - usługa korekty i redakcji tekstów w trzech częściach
Dodano: 2016-07-20 - Zakup materiałów promocyjno - biurowych w ramach 4 zadań, nr 157/BF/16/RŁ
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie, druk i dostawa materiałów promocyjnych, w ramach działań informacyjno-promocyjnych VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury PO IiŚ 2014-2020 oraz Programu Promowanie różnorodności kulturowej i artystycznej w ramach europejskiego dziedzictwa kulturowego MF EOG na lata 2009-2014 oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach MF EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa artykułów reklamowych z logotypami w 3 częściach
Dodano: 2016-06-16 - Druk materiałów promocyjnych Kultury Dostępnej i Platformy Kultury
Dodano: 2016-06-03 - Usługa w postaci wykonania wraz z dostawą materiałów reklamowych opatrzonych logo
Dodano: 2016-05-13