Przetargi.pl
Produkcja filmu promocyjnego i spotu reklamowego dla Projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski - sieć portów turystycznych Pomorza Zachodniego, oraz emisja spotu w telewizji.

Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna ogłasza przetarg

  • Adres: 70-222 Szczecin, ul. Partyzantów 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4334126 , fax. 091 4894830
  • Data zamieszczenia: 2014-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorska Regionalna Organizacja Turystyczna
    ul. Partyzantów 1 1
    70-222 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4334126, fax. 091 4894830
    REGON: 81237824700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrot.pl/szlak
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: związek stowarzyszeń

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Produkcja filmu promocyjnego i spotu reklamowego dla Projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski - sieć portów turystycznych Pomorza Zachodniego, oraz emisja spotu w telewizji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest produkcja filmu promocyjnego i spotu reklamowego dla Projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski - sieć portów turystycznych Pomorza Zachodniego oraz emisja spotu w telewizji, w ramach Projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski - sieć portów turystycznych Pomorza Zachodniego realizowanego przy dofinansowaniu z budżetu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 -2013 działania 6.4. Inwestycje w produkty turystyczne o znaczeniu ponadregionalnym. W ramach zamówienia zostanie wyprodukowany film promocyjny oraz spot reklamowy dla projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski - sieć ponadregionalnym. W ramach zamówienia zostanie wyprodukowany film promocyjny oraz spot reklamowy dla projektu Zachodniopomorski Szlak Żeglarski - sieć portów turystycznych Pomorza Zachodniego. Celem obu produkcji jest promocja Projektu, który swoim zakresem obejmuje budowę infrastruktury sieci portów i przystani jachtowych w Szczecinie, w otoczeniu Zalewu Szczecińskiego oraz na wybrzeżu Bałtyku. Głównym celem przekazu filmowego jest ukazanie rezultatów inwestycji dokonanych w ramach Projektu. Cele szczegółowe przekazu filmowego to ukazanie: unikatowości Zachodniopomorskiego Szlaku Żeglarskiego jako ponadregionalnego produktu turystycznego, zmian jakie zaszły w otoczeniu marin, zdjęć z budowy poszczególnych obiektów - nowych i modernizowanych portów i przystani jachtowych. Zarówno film jaki i spot będą pokazywały radość z uprawiania sportów wodnych i motorowodnych, z naciskiem na żeglarstwo. Lista lokalizacji portów i przystani objętych Projektem: 1. Szczecin, przystań SEJK Pogoń, ul. Przestrzenna 3 2. Szczecin, przystań JK AZS, ul. Przestrzenna 9 3. Szczecin, Wyspa Grodzka 4. Kamień Pomorski, port jachtowy przy ul. Lipowej 5. Wolin, basen jachtowy 6. Wapnica, Gmina Międzyzdroje 7. Dziwnów, przystań sezonowa przy Wybrzeżu Kościuszkowskim oraz port jachtowy 8. Kołobrzeg, Marina Solna 9. Darłowo, przystań w Basenie Rybackim 10. Gmina Nowe Warpno, przystań jachtowa przy ul. Słonecznej w Nowym Warpnie 11. C entralny Ośrodek Żeglarstwa im. A. Benesza w Trzebieży W filmie zostaną zawarte (przy pomocy grafiki komputerowej) podstawowe dane ilustrujące skalę ww. inwestycji, zdjęcia ukazujące krajobraz przed rozpoczęciem inwestycji, w trakcie oraz po ich ukończeniu (w przypadku inwestycji zakończonych, w przypadku inwestycji realizowanych Wykonawcy wykorzysta w miarę możliwości materiały wizualizacji portów będących przedmiotem danej inwestycji - Wyspa Grodzka, Gmina Miasto Szczecin, wizualizacja zostanie udostępniona przez Pełnomocnika Zamawiających). Dodatkowo film będzie wzbogacony o komentarz lektorski zawierający podstawowe informacje dotyczące Projektu, w tym informacje o dofinansowaniu Projektu w ramach działania 6.4. Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, informacje o Szlaku jako kluczowym produkcie turystycznym województwa zachodniopomorskiego, a także o odpowiednio dobraną muzykę. W filmie zostaną wykorzystane ujęcia podkreślające atrakcyjność marin na szlaku, żeglarstwa, w tym ujęcia lotnicze i piękno krajobrazu w ich otoczeniu. W ramach zamówienia powstanie również spot reklamowy, który w sposób przejrzysty, atrakcyjny i dynamiczny ukaże walory Zachodniopomorskiego Szlaku Żeglarskiego, dzięki inwestycjom zrealizowanym w ramach Projektu. Spot będzie także wzbogacony o odpowiednio dobraną muzykę oraz głos lektora informujący o nazwie projektu oraz o jego dofinansowaniu z Działania 6.4. w ramach POIG 2007-2013. Wykonawca musi sporządzić scenariusz zarówno filmu jak i spotu. Film i spot reklamowy muszą mieć trzy wersje językowe polską, angielską i niemiecką. Dotyczy to zarówno ścieżki dźwiękowej lektora jak i opisów wykresów itp. jeśli się pojawią. Czas trwania filmu promocyjnego wyniesie max. 20 minut, ale nie mniej niż 16 minut. Czas trwania spotu reklamowego wyniesie 30 sek. Możliwe maks. 18% odstępstwa po uzgodnieniu i zaakceptowaniu przez Pełnomocnika Zamawiających. Wykonawca zapewni emisję spotu w telewizji o zasięgu ogólnopolskim o charakterze informacyjnym, informacyjno-biznesowym, w kanałach nadawanych naziemnie lub satelitarnie, dostępnych na większości obszaru Polski, również tych dostępnych na platformach cyfrowych czy w sieciach kablowych. Wykonawca poniesie wszelkie koszty z tym związane oraz dopełni wszelkich formalności. Wykonawca zapewni emisję spotów musi trwać przez 30 dni, spot musi ukazywać się cztery razy na dobę w tym co najmniej dwa razy w godzinach 18.00-22.00, oraz po jednym razie w paśmie porannym rozumianym jako pomiędzy 6.00 a 12.00 i popołudniowym rozumianym jako pomiędzy razy w godzinach 18.00-22.00, oraz po jednym razie w paśmie porannym rozumianym jako pomiędzy 6.00 a 12.00 i popołudniowym rozumianym jako pomiędzy godziną 12.00-18.00 Wykonawca przedstawi Pełnomocnikowi Zamawiających propozycję przynajmniej 3 stacji telewizyjnych, z których Pełnomocnik Zamawiających wybierze jedną, w której spot będzie się ukazywać. Wykonawca umieści zarówno film promocyjny jak i spot reklamowy na dwóch popularnych serwisach internetowych, które umożliwiają bezpłatne umieszczanie i odtwarzanie filmów. Wykonawca musi uzyskać prawa do dysponowania filmem i spotem na wszelkich znanych polach eksploatacji i przenieść je na Zamawiających. Wykonawca przygotuje raport z emisji spotów w telewizji. Raport będzie dostarczony Pełnomocnikowi: w 2 egzemplarzach w postaci podpisanego wydruku oraz w 9 egzemplarzach w wersji elektronicznej zapisanych na płytach CD. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi Rozdział II SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 105 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymagają wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrot.pl/szlak
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach