Przetargi.pl
Produkcja filmów na potrzeby kampanii informacyjno-edukacyjnej "Pracuję legalnie"

Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 02315 Warszawa, ul. Barska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 918 205 , fax. 223 918 206
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy
    ul. Barska
    02315 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 918 205, fax. 223 918 206
    REGON: 702151900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Nadzór nad warunkami pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Produkcja filmów na potrzeby kampanii informacyjno-edukacyjnej "Pracuję legalnie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest produkcja 5 filmów stanowiących świadectwa pracowników, w tym obywateli Ukrainy i świadectwa pracodawców, dotyczących legalności zatrudnienia, o długości 1,5−2 minut każdy wraz ze skrótami montażowymi o długości 20-40 sekund każdy. Filmy będą zrealizowane w oparciu o 5 scenariuszy, których wstępne wersje przygotowane przez Zamawiającego zostaną przekazane Wykonawcy. Filmy wykorzystane zostaną, jako narzędzie promujące treści kampanii informacyjno-edukacyjnej „Pracuję legalnie” (T412), wspomagające szkolenia dla pracodawców i pracowników, jako materiał multimedialny na stronie internetowej kampanii www.prawawpracy.pl, www.pip.gov.pl, w wybranych internetowych mediach społecznościowych oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92111200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 1 700 zł (słownie jeden tysiąc siedemset złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść na konto Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy z siedzibą w Warszawie przy ulicy Barskiej 28/30 zlokalizowane w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy w Warszawie na numer konta 16101010100083541391200000. UWAGA: Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, gdy w chwili upływu terminu składania ofert wadium zostanie zarachowane na rachunku bankowym Zamawiającego. 2. W przypadku wniesienia wadium w innych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp dokumenty potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać następujące informacje: 1) dokładna nazwa przetargu; 2) numer postępowania nadany przez Zamawiającego (znajduje się na pierwszej stronie siwz); 3) pełna nazwa i adres podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie; 4) nazwa i adres beneficjanta gwarancji; 5) pełna nazwa i dokładny adres Wykonawcy, na rzecz, którego wystawiana jest gwarancja/poręczenie; 6) określenie kwoty gwarancji/poręczenia – musi ona odpowiadać kwocie wadium wskazanego przez Zamawiającego; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich; 7) gwarancja/poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego, w przypadku gdy zaistnieją okoliczności określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp – pod groźbą wykluczenia Wykonawcy z postępowania; 8) termin ważności gwarancji/poręczenia – okres ten nie może być krótszy niż 30 dni. 3. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Zamawiającego, w Kancelarii na parterze.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zobowiązanie innego podmiotu, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp w formie oryginału – jeśli dotyczy, 2. pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie – jeżeli oferta podpisywana jest na podstawie pełnomocnictwa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach