Przetargi.pl
Produkcja, dostawa - ok. 16.000 szt. tablic rejestracyjnych rocznie oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji

Powiat Gostyniński ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Dmowskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2357981 , fax. 024 2357985
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gostyniński
    ul. Dmowskiego 13 13
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2357981, fax. 024 2357985
    REGON: 61101531300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gostynin.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Produkcja, dostawa - ok. 16.000 szt. tablic rejestracyjnych rocznie oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Produkcja, dostawa - ok. 16.000 szt. tablic rejestracyjnych rocznie oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315232000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aby oferta była uznana za nie podlegającą odrzuceniu winna spełniać podane niżej warunki: - musi być złożona na piśmie w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej, - musi być podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, - musi spełniać wszystkie warunki określone w niniejszej dokumentacji przetargowej, - nie może naruszać zasad Ustawy Prawo zamówień publicznych i zasad specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - wszystkie strony oferty oraz wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę, - kserokopie winny być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, - winna być złożona w zamkniętej kopercie z wpisem - przetarg na produkcję, dostawę tablic rejestracyjnych oraz kasację tablic wycofanych z eksploatacji, - Zamawiający odrzuca ofertę w przypadkach wymienionych w art.89 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać ofertę przed terminem składania ofert. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona bez otwierania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą wypełniony formularz oferty wraz z n.w. załącznikami: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy. przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 3. Kserokopię zezwolenia Wojewody oraz certyfikat na produkcję tablic rejestracyjnych. 4. Referencje podobnych do przedmiotu zamówienia dostaw realizowanych w latach 2007 - 2009. 5.Oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych Dokumenty wymienione w pkt. 1, 2, 3, 4 winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y/ uprawnioną do podpisania/e/ oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gostynin.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach