Powiat Gostyniński ogłasza przetarg
- Adres: 09-500 Gostynin, ul. Dmowskiego 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2357981 , fax. 024 2357985
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gostyniński
ul. Dmowskiego 13 13
09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
tel. 024 2357981, fax. 024 2357985
REGON: 61101531300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gostynin.powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Produkcja, dostawa - ok. 16.000 szt. tablic rejestracyjnych rocznie oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Produkcja, dostawa - ok. 16.000 szt. tablic rejestracyjnych rocznie oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 315232000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aby oferta była uznana za nie podlegającą odrzuceniu winna spełniać podane niżej warunki: - musi być złożona na piśmie w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej, - musi być podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, - musi spełniać wszystkie warunki określone w niniejszej dokumentacji przetargowej, - nie może naruszać zasad Ustawy Prawo zamówień publicznych i zasad specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - wszystkie strony oferty oraz wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę, - kserokopie winny być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, - winna być złożona w zamkniętej kopercie z wpisem - przetarg na produkcję, dostawę tablic rejestracyjnych oraz kasację tablic wycofanych z eksploatacji, - Zamawiający odrzuca ofertę w przypadkach wymienionych w art.89 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać ofertę przed terminem składania ofert. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona bez otwierania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą wypełniony formularz oferty wraz z n.w. załącznikami: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy. przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 3. Kserokopię zezwolenia Wojewody oraz certyfikat na produkcję tablic rejestracyjnych. 4. Referencje podobnych do przedmiotu zamówienia dostaw realizowanych w latach 2007 - 2009. 5.Oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych Dokumenty wymienione w pkt. 1, 2, 3, 4 winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y/ uprawnioną do podpisania/e/ oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gostynin.powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2016 r. do kwietnia 2018 r. - dla potrzeb Starostwa Powiatowego
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2015 r. do kwietnia 2016 r. - dla potrzeb Starostwa Powiatowego
Dodano: 2015-02-17 - DOSTAWĘ SPRZĘTU I MATERIAŁÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
Dodano: 2015-02-11 - Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów dla Starostwa Powiatowego w Radomiu
Dodano: 2014-10-07 - Produkcja, dostawa - ok. 8.300 szt. tablic rejestracyjnych rocznie oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji.
Dodano: 2014-01-22 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
Dodano: 2013-10-21 - Dostawę białej masy chemoutwardzalnej, mikrokulek szklanych i rozpuszczalnika
Dodano: 2013-10-04 - Masa chemoutwardzalna, mikrokule szklane, rozcieńczalnik i podkład gruntujący
Dodano: 2013-08-05 - Masa chemoutwardzalna, mikrokule szklane i rozcieńczalnik
Dodano: 2013-06-07 - Projektowanie, wykonanie, dostawa i montaż tablic informacyjnych do oznakowań pomieszczeń w komórkach organizacyjnych WIM, numer sprawy P/073/2013/SEN/WIM - 44/ZP/13
Dodano: 2013-05-16