Przetargi.pl
Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i w wersji elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2021 roku

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, Słonimska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2020-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    Słonimska 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 869 62 49, , fax. 85 869 62 65
    REGON: 05065864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i w wersji elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I – obejmuje dostawę prasy w wersji papierowej, tytuły i ilości poszczególnych czasopism określone są w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ (stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy). Wymagania Zamawiającego: 1. Dostawa prenumeraty gazet i czasopism ma się odbywać we wszystkie dni robocze do godz. 06:30, regularnie z częstotliwością ukazywania się tytułów. Dostawa czasopism (dzienników) sobotnio - niedzielnych będzie odbywała się w poniedziałek. 2. Wykonawca dostarczy gazety i czasopisma własnym transportem na koszt i ryzyko własne i jest zobowiązany do zabezpieczenia prasy przed niekorzystnym wpływem czynników atmosferycznych i uszkodzeniem. 3. Miejscem dostawy prasy jest hol przy wejściu głównym w siedzibie Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1. Część II – obejmuje prenumeratę prasy w wersji elektronicznej, tytuły i ilości poszczególnych czasopism określone są w załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ (stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy). Wymagania Zamawiającego: 1. Usługa ma polegać na udostępnieniu użytkownikom Zamawiającego pobierania i odczytania prasy w poniższy sposób: a) z serwera dostawcy za pomocą przydzielonych przez Wykonawcę loginów i haseł, b) poprzez zainstalowanie na stacjach roboczych Zamawiającego oprogramowania aplikacyjnego. 2. Wykonawca zapewni rozwiązanie umożliwiające wydzielenie kont dostępowych dla użytkowników Zamawiającego, którzy będą korzystali z aplikacji prasy elektronicznej. Przekazanie loginów i haseł odbędzie się w dniu poprzedzającym rozpoczęcie „prenumeraty”. 3. Wykaz tytułów prasy w wersji elektronicznej wraz z liczbą dostępów w załączniku. 4. Przez liczbę dostępów rozumie się taką liczbę loginów użytkowników Zamawiającego, która pozwala na równoczesne pobranie i odczytanie danego tytułu. 5. Wykonawca dostarczy i zapewni dostęp do ww. tytułów nie później niż do godziny 8.00 w dniu wydania gazety. 6. Wykonawca zapewni w elektronicznym dostępie do prasy z poziomu użytkownika zakres obsługi obejmujący: 1) listę tytułów oraz kalendarz umożliwiający nawigację między wydaniami; 2) nawigację pomiędzy działami w danym wydaniu; 3) przeglądanie stron przy pomocy przycisków klawiatury służących do przewijania stron, strzałek kierunkowych lub myszki; 4) spis treści umożliwiający dostanie się do żądanego miejsca w danym wydaniu; 5) powrót do ostatnio oglądanej strony wydania; 6) zmianę oryginalnej wielkości stron do żądanej wartości procentowej w zakresie od 25% do co najmniej 400 %; 7) drukowanie całej strony lub zaznaczonego fragmentu oraz posiadanie funkcji podglądu wydruku i ustawień drukowania; 8) opcję wyszukiwania w obrębie czytanego wydania wraz z zaznaczeniem wyszukiwanych fraz oraz opcję wyszukiwania zaawansowanego przeszukującego wszystkie posiadane wydania – wyniki mają umożliwić przeskoczenie do określonej strony zawierającej wyszukiwaną frazę; 9) opcję zapamiętywania hasła; 10) instrukcję obsługi programu. 7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oprogramowanie aplikacyjne służące do czytania prasy w wersji elektronicznej oraz przeszkoli na swój koszt wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika z zakresu instalacji i obsługi aplikacji świadczącej dostęp do wydań elektronicznych. Wykonawca będzie dostarczał na bieżąco potrzebne aktualizacje użytkowanej aplikacji. Wykonawca wdroży w siedzibie Zamawiającego oprogramowanie aplikacyjne do pobierania i odczytywania prasy, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 8. Pobieranie zamówionych tytułów (tzn. pobranie całej objętości danego elektronicznego wydania) będzie się odbywać poprzez bezpieczny, dedykowany kanał łączności wykorzystujący istniejące łącze internetowe. 9. W przypadku awarii po stronie Zamawiającego, Wykonawca udzieli niezbędnych konsultacji potrzebnych do ponownego uruchomienia usługi – w terminie do 4 godzin od zgłoszenia awarii w dniu roboczym oraz 8 godzin w dni wolne od pracy przekazując niezbędne instrukcje Zamawiającemu. Ww. usługa będzie świadczona w ramach wynagrodzenia określonego w umowie. 10. W przypadku awarii po stronie Wykonawcy, Wykonawca usunie ją w ciągu 3 godzin w dzień roboczy oraz w ciągu 6 godzin w dni wolne od pracy – czas będzie liczony od momentu zgłoszenia awarii na adres poczty elektronicznej Wykonawcy. W przypadku awarii po stronie Wykonawcy, dłuższej niż jedną dobę, Wykonawca dostarczy na prośbę Zamawiającego na adres poczty elektronicznej wszystkie prenumerowane przez Zamawiającego tytuły wydane od dnia wystąpienia awarii. Awaria skutkująca niedostarczeniem zamówionych tytułów będzie zgłaszana przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany przez Wykonawcę. 11. Powyższe terminy w technicznie uzasadnionych przypadkach mogą zostać wydłużone za zgodą Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na wniosek Zamawiającego, nie częściej niż raz w miesiącu, raport wykorzystania dostępów dziennych poszczególnych tytułów objętych przedmiotem zamówienia. 13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu, na okres obowiązywania umowy oraz w ramach wynagrodzenia określonego w umowie, licencji na korzystanie z oprogramowania komputerowego służącego pobieraniu i odczytywaniu elektronicznych wydań prasy. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia zgodnie z zakresem określonym w załącznikach nr 1 i 1A, które stanowią jednocześnie załączniki do umowy. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania lub zwiększania podanych w załączniku nr 1 i 1A do SIWZ ilości zamawianych tytułów, w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ogólnej wartości umowy w każdej z części zamówienia. 16. Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej prasy papierowej odbywać się będzie drogą elektroniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22200000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ). 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 3 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg. załącznika nr 6 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia zgodnie ze wzorem – Załącznik nr 5 do SIWZ, może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach