Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum ogłasza przetarg
- Adres: 31008 Kraków, ul. Św. Anny
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 398 37 01
- Data zamieszczenia: 2017-01-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
ul. Św. Anny 12
31008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 433 27 29, fax. 12 398 37 01
REGON: 127000040 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prenumerata czasopism zagranicznych na rok 2017 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie prenumeraty czasopism zagranicznych na rok 2017 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część 1: czasopisma w wersji elektronicznej (online) (32 tytuły) Część 2: czasopisma w wersji drukowanej (print) / drukowanej (print)+ online (20 tytułów) 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki A i B, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 4. W przypadku czasopism zamawianych w wersji drukowanej zamówienie obejmuje również wersję online, o ile wydawca oferuje ją w ramach ceny wersji papierowej. Miejscem dostawy czasopism drukowanych jest Biblioteka Medyczna Kraków ul. Grzegórzecka 20. 5. Dostęp do czasopism w wersji elektronicznej przysługuje maksymalnej liczbie jednoczesnych użytkowników, jaką określa wydawca ze wszystkich komputerów działających w sieci Uniwersytetu Jagiellońskiego. FTE UJ wynosi 45 000 pracowników naukowych i studentów studiów stacjonarnych. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu dostaw lub zmiany tytułów w przypadku dokonania ich zmiany przez wydawców. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy polegających na zmianie lub zamianie tytułów czasopism o wartości nie większej niż 20% liczby tytułów lub wartości łącznego wynagrodzenia umownego brutto. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu, a wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione w odniesieniu do tytułów objętych zmianą. 8. Przedmiot zamówienia w zakresie części 1 obejmuje w szczególności dostęp do 32 czasopism zagranicznych w wersji elektronicznej, szczegółowy wykaz tytułów zawiera Załącznik A do Formularza oferty. 9. Przedmiot zamówienia w zakresie części 2 obejmuje w szczególności dostęp do 20 czasopism zagranicznych w wersji drukowanej i drukowanej oraz elektronicznej, o ile wydawca oferuje ją w ramach ceny wersji drukowanej. Szczegółowy wykaz tytułów zawiera Załącznik B do Formularza oferty. 10. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w załącznikach A i B, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 11. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 14. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 79980000-7 Usługi prenumeraty 72320000-4 Usługi bazy danych 15. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 16. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl. 17. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a p.z.p. dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 17.1 Zamawiający wymaga, aby nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca zatrudnił na czas trwania realizacji przedmiotu umowy osobę pełniącą czynności w zakresie koordynowania zamówienia na podstawie umowy o pracę, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia. 17.2 Opis zadań osoby ds. koordynowania zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części przedmiotu zamówienia: 1) koordynacja wszystkich czynności podejmowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, 2) koordynacja pracy osób delegowanych lub wyznaczonych do realizacji zamówienia, 3) zapewnienie sprawnej komunikacji oraz wysokiej jakości i staranności przy realizacji zamówienia, 4) bieżąca i ścisła współpraca z Zamawiającym, informowanie o postępach prac oraz o wszelkich sytuacjach mogących mieć istotny wpływ na realizację zamówienia. 17.3 Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 17.1 (np. oświadczenia, zanonimizowane umowy lub inne dokumenty). 17.4 Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany przez osobę będą pracownikiem, o której mowa w pkt. 17. 1. 17.5 W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy osoby, o której mowa w pkt. 17.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie osoby wskazanej w pkt. 17.1 na umowę o prace w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w projekcie umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79980000-7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi prenumeraty i dostawy zagranicznych czasopism wraz z odprawą celną w roku 2023, dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (bez UJCM)
Dodano: 2022-11-09 - Dostawa zagranicznych czasopism drukowanych i elektronicznych dla Biblioteki oraz jednostek Politechniki Krakowskiej w formie prenumeraty na 2021 rok
Dodano: 2021-02-15 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie prenumeraty i dostawy czterdziestu jeden tytułów czasopism zagranicznych, w tym czterdzieści tytułów w wersji elektronicznej (online) i jeden tytuł w wersji drukowanej (print + online) wraz z odprawą celną na rok 2021 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzydziestu sześciu części przedmiotu zamówienia, przy czym jeden tytuł odpowiada jednej części zamówienia, za wyjątkiem pakietu czasopism JAMA (JAMA Internal Medicine + JAMA Neurology + JAMA Ophthalmology + JAMA Surgery) oraz pakietu Cancer Research + Clinical Cancer Research.
Dodano: 2020-12-11 - Świadczenie usługi prenumeraty czasopism zagranicznych wydawanych w 2021 roku w wersji online dla Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk w Krakowie przy ul. Smętnej 12
Dodano: 2020-11-30 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usług prenumeraty i dostawy gazet codziennych, dzienników i czasopism polskich w 2021 roku, dla 49 jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Dodano: 2020-11-18 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie prenumeraty i dostawy sześćdziesięciu dwóch czasopism zagranicznych wraz z odprawą celną na rok 2020 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześćdziesięciu dwóch części przedmiotu zamówienia, przy czym jeden tytuł odpowiada jednej części zamówienia.
Dodano: 2019-12-19 - Świadczenie usługi prenumeraty czasopism zagranicznych wydawanych w 2020 roku w wersji online dla Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk w Krakowie przy ul. Smętnej 12
Dodano: 2019-11-28 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usług prenumeraty i dostawy gazet codziennych, dzienników i czasopism polskich w 2020 roku, dla 55 jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Dodano: 2019-11-05 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usług prenumeraty i dostawy gazet codziennych, dzienników i czasopism polskich w 2019 roku, dla 55 jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Dodano: 2018-11-05 - Świadczenie usługi prenumeraty czasopism zagranicznych wydawanych w 2019 roku w wersji online dla Instytutu Farmakologii Polskiej Akademii Nauk w Krakowie przy ul. Smętnej 12
Dodano: 2018-10-01