Przetargi.pl
PRENUMERATA CZASOPISM POLSKICH w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r.

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 592 048, , fax. 323 592 048
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    Bankowa 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 323 592 048, , fax. 323 592 048
    REGON: 000001347
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wyższa Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRENUMERATA CZASOPISM POLSKICH w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest prenumerata i dostawa do Zamawiającego zaprenumerowanych czasopism w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do: a) dostarczania na własny koszt i ryzyko czasopism zgodnie z zamówieniem, w sposób ciągły, systematyczny i zapewniający kompletność rocznika, w terminach ustalonych przez Zamawiającego, a w przypadku prasy codziennej – każdego dnia, w godzinach rannych (do godz. 08:00); b) udzielania bezpłatnej informacji bibliograficznej oraz przesyłania prospektów i wydawnictw reklamowych; c) dostarczania informacji o opóźnieniach w planach wydawniczych, zmianach i zawieszonych tytułach oraz informacji o nowych tytułach; d) zapewniania szkolenia pracowników Jednostek Zamawiającego w zakresie istniejących u Wykonawcy nowych technik komunikowania się np. poprzez połączenia on- line; e) wystawiania codzienne specyfikacje dostaw; f) sporządzania kwartalnych sumarycznych zestawień zakupów dla każdej z jednostek; g) udostępniania Zamawiającemu, na jego żądanie, kopii dokumentacji księgowej dotyczącej przebiegu rozliczenia zamówienia, h) zapewnienia bezpłatnego dostępu on-line do czasopism posiadających taką wersję, przysługującą Zamawiającemu z tytułu prenumeraty drukowanej, poprzez przekazanie kodów dostępu od 1 stycznia roku prenumeraty na adres uzgodniony z Zamawiającym. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z: a) prenumeraty poszczególnych tytułów przed rozpoczęciem realizacji dostawy kwartalnego zamówienia, b) realizacji przedmiotu umowy w całości za rok 2021. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia mający postać alfabetycznego wykazu zamawianych czasopism stanowi załącznik 2A (dotyczy części A postępowania) i 2B (dotyczy części B postępowania) do SIWZ (Formularz cenowy). 5) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: a) Część A – czasopisma polskie, wymienione w załączniku nr 2A do SIWZ; b) Część B – czasopisma polskie, wymienione w załączniku nr 2B do SIWZ. 6) Umowa realizowana będzie w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r. Ostateczny termin dostawy zaprenumerowanych czasopism – do 6 miesięcy od daty 31.12.2021 r. 7) Termin realizacji reklamacji wynosi maksymalnie do 21 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji od Zamawiającego. Szczegóły zawiera rozdział XI SIWZ oraz wzór umowy. 8) Termin dostawy czasopism zgodnie z zamówieniem (pod wskazany adres) w dzień roboczy wynosi maksymalnie do godziny 08:00. Szczegóły zawiera rozdział XI SIWZ oraz wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22200000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Część A postępowania – 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych, 00/100), 2) Część B postępowania – 200,00 zł (słownie: dwieście złotych, 00/100), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub 3) w gwarancjach bankowych lub 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j . Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego –Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (t.j. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert). 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: 1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy: a) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 lub 3a ustawy – Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy); d) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego), 3) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ. 6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 3 SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy Pzp albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy Pzp (w trakcie toczącego się postępowania odwoławczego). 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek Zamawiającego zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kopię dowodu dokonania przelewu. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w miejscu składania ofert w osobnej kopercie natomiast kopię tego dokumentu, poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, należy dołączyć do oferty. 9. Kopertę z wadium wniesionym w formie niepieniężnej należy opisać w następujący sposób: Nazwa i adres Wykonawcy Przetarg nieograniczony - DZP.381.094.2019.DW „PRENUMERATA CZASOPISM POLSKICH w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r.” Wadium w formie niepieniężnej 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa przepis art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22ust. 1b pkt 1) ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność przez Wykonawcę. 3) Dotyczy wyłącznie części A postępowania. W przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca powinien przedłożyć stosowne zobowiązanie tegoż podmiotu lub inny dowód na udostępnienie potencjału wraz z ofertą w formie oryginału. 4) Do oferty należy dołączyć również Formularz cenowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, (zgodnie z treścią załącznika nr 2A/2B do SIWZ) zawierający informacje na temat: oferowanych czasopism, oferowanych ilości egzemplarzy, cen jednostkowych brutto, wartości brutto – zgodnie z załącznikiem nr 2A/2B do SIWZ. Identyfikacja czasopism będzie dokonana w oparciu o numer ISSN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach