Przetargi.pl
Pranie i pasowanie oraz foliowanie odzieży ochronnej pracowników i studentów, pościeli, prześcieradeł, obrusów, firan, zasłon, ręczników, ściereczek, koców, kołder i poduszek bawełnianych wypełnionych kulką silikonową z jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
  • Data zamieszczenia: 2019-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    Wybrzeże L.Pasteura 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pranie i pasowanie oraz foliowanie odzieży ochronnej pracowników i studentów, pościeli, prześcieradeł, obrusów, firan, zasłon, ręczników, ściereczek, koców, kołder i poduszek bawełnianych wypełnionych kulką silikonową z jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Pranie i prasowanie oraz foliowanie odzieży ochronnej pracowników i studentów, pościeli, prześcieradeł, obrusów, firan, zasłon, ręczników, ściereczek, koców, kołder i poduszek bawełnianych wypełnionych kulką silikonową z jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Odbiór brudnego asortymentu będzie się odbywać w miejscach odbioru – lokalizacjach wyszczególnionych w Załączniku nr 3 do Siwz, w dni robocze w godzinach 9:00 – 15:00. 3. Dostarczanie wypranego asortymentu w terminie maksymalnie 5 dni roboczych, do miejsc, w których następował odbiór (nie dotyczy materaców, kołder i poduszek). 4. Wykonawca w ramach realizacji usługi zobowiązuje się do: a) wyniesienia brudnego towaru z poszczególnych jednostek Zamawiającego i załadowania go na przeznaczony do tego celu własny środek transportowy, b) prania z dezynfekcją termiczną lub chemiczną, zgodnie z wymogami Państwowej Inspekcji Sanitarnej – uzależnione od rodzaju asortymentu, c) maglowanie upranego asortymentu, d) zwrotnego dostarczenia do poszczególnych jednostek Zamawiającego własnym transportem upranego asortymentu wraz z jego wniesieniem, e) transport asortymentu z uwzględnieniem podziału na transport „czysty” i „brudny” , na podstawie art. 13 ust.2 ustawy z dnia 05.12.2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi ( Dz.U. Nr 234, poz. 1570 oraz z 2009 r. Nr 76, poz. 641) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27.05.2010 r. w sprawie zakresu, sposobu i częstotliwości prowadzenia kontroli wewnętrznej w obszarze realizacji działań zapobiegających szerzeniu się zakażeń i chorób wewnętrznych, f) zapewnienia czystości pranego asortymentu, dbałość o jego stan, ponoszenia pełnej odpowiedzialności za jakość stosowanych środków chemicznych, bezpieczny transport i opakowanie asortymentu odbieranego i dostarczanego do wyznaczonego miejsca, g) zapewnienia wszelkich środków i innych artykułów (np. folii, worków do pakowania asortymentu) niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi, h) zapewnienia dokumentacji zdawczo-odbiorczej brudnego i czystego asortymentu, i) dostarczania raz na miesiąc na swój koszt kopii badań mikrobiologicznych wykonanych w pralni Wykonawcy potwierdzonych przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, dokumentujących skuteczność prania i dezynfekcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania własnych wymazów czystościowych w chwili dostarczenia asortymentu w obecności pracownika Wykonawcy. 5. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do: a) świadczenia usługi codziennie od poniedziałku do piątku, b) odbierania brudnego asortymentu zgodnie z przedmiotem zamówienia według potrzeb Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od telefonicznego zawiadomienia, c) realizowania usługi w czasie do maksymalnie 5 dni roboczych liczonych od dnia odbioru, a w przypadku materaców, kołder i poduszek czas realizacji nie będzie przekraczał 7 dni roboczych, d) uzupełniania braków w przypadku zniszczenia asortymentu w terminie do 7 dni roboczych, e) świadczenia usług zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu oraz technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia, bezwzględnie przestrzegając Zarządzeń i Zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 02.02.2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej – w zakresie pełnej bariery higienicznej, automatycznego systemu dozowania oraz pozostałych wymagań dotyczących pralni, f) wydawanie i odbieranie asortymentu odbywać się będzie we wskazanych jednostkach Zamawiającego, w obecności przedstawiciela tej jednostki. Każdorazowo przy wydawaniu brudnego asortymentu pracownik Wykonawcy przy współudziale przedstawiciela jednostki Zamawiającego ma obowiązek wypełnić kartę zlecenia ilościowego i rodzajowego wysyłanego asortymentu (Załącznik Nr 4 do SIWZ). Karta musi być wypełniona czytelnie w dwóch egzemplarzach, podpisana przez zdającego oraz przyjmującego towar ze strony Wykonawcy. Przy odbiorze czystego asortymentu należy odebrać kartę zlecenia i sprawdzić ilość, jakość i rodzaj przekazanego asortymentu w obecności Wykonawcy i potwierdzić na karcie wraz z datą prawidłowość wykonania usługi. W przypadku stwierdzenia uchybień zostanie spisany protokół rozbieżności, a towar zostanie zareklamowany. g) Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania usługi. Reklamacje składane będą w formie pisemnej na nr faks wskazany przez Wykonawcę, natychmiast po stwierdzeniu nieprawidłowego wykonania usługi. Reklamacja będzie uwzględniała szczegółowy opis nieprawidłowości wraz z wskazaniem osoby ze strony Zamawiającego, która tą nieprawidłowość stwierdziła. h) Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego uwzględnienia uzasadnionych reklamacji, przy czym reklamacja musi być załatwiona w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych. i) W przypadku zaginięcia asortymentu Wykonawca będzie zobowiązany do jego odkupienia i dostarczenia do Jednostki w ciągu 14 dni roboczych. 6. Asortyment czysty przywożony do jednostek Zamawiającego musi być poskładany i zapakowany rodzajowo. 7. Wykonywanie usługi z należytą starannością przy zachowaniu ustalonych terminów. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość poszerzenia Załącznika nr 3 o inne lokalizacje oraz zwiększenie szacowanej ilości poszczególnego asortymentu, przy czym zmiany te nie będą miały wpływy na cenę i będą rozliczane zgodnie z cennikiem złożonym w ofercie. 9. Opis asortymentu został zawarty w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do Siwz). 10. Szczegółowe zasady, warunki i sposób świadczenia usługi określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do Siwz. 11. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – Załącznik nr 1 do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia. W podanej cenie zamówienia należy zawrzeć wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. 12. Wymagania dotyczące obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.), osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem czynności związanych z odbiorem i transportem odzieży ochronnej pracowników i studentów, pościeli, prześcieradeł, obrusów, firan, zasłon, ręczników, ściereczek, koców, kołder i poduszek bawełnianych wypełnionych kulką silikonową. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do Siwz. Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie w zakresie wskazanym w niniejszym punkcie – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98312000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (wzór – zał. 1 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Formularz asortymentowo-cenowy (wzór – zał. 2 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę 3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1 – 4 (wzór załącznik nr 5 do Siwz) – wypełnione przez Wykonawcę, 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną