Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-104 Gdańsk, ul. Kartuska 4/6
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3098284 , fax. 058 3021782
- Data zamieszczenia: 2010-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Gdańsku
ul. Kartuska 4/6 4/6
80-104 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3098284, fax. 058 3021782
REGON: 19030601300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pranie i dezynfekcja bielizny szpitalnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych obejmujących: pranie bielizny pościelowej, bielizny operacyjnej (bawełnianej i barierowej), odzieży ochronnej i roboczej pracowników (bawełnianej i barierowej), koców, materacy, poduszek, kołder, pokrowców na materace, mopów, piżam, ręczników, ścierek i innych materiałów wg potrzeb Zamawiającego oraz dezynfekcję, suszenie, prasowanie, maglowanie powierzonego asortymentu zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania oraz technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach ochrony zdrowia. 2. Szacunkowa ilość zabrudzonego materiału podlegającego usłudze w skali roku wynosi około 32.000 kg (trzydzieści dwa tysiące kilogramów), w tym bielizna ok. 80%, pozostałe tj. fartuchy, koce, materace ok. 20%. 3. Kompleksowa usługa pralnicza obejmuje w szczególności: a) dezynfekcje, pranie wstępne i zasadnicze, odplamianie, płukanie przy użyciu płynu antystatycznego w zależności od potrzeb, utwardzanie (krochmalenie), suszenie, maglowanie, prasowanie, segregację i pakowanie bielizny w worki foliowe; worki zapewnia oferent; b) znakowanie asortymentu Zamawiającego w sposób zapewniający trwałość znaku; c) odznaczanie każdego kolejnego cyklu prania na wszywkach bielizny barierowej (na każdej sztuce bielizny oddzielnie) w sposób określony przez Zamawiającego; d) odbiór brudnej bielizny min. 3 razy w tygodniu (obowiązkowo - poniedziałek, środa, piątek); e) dostawę czystej bielizny w pierwszym, najbliższym dniu odbioru bielizny brudnej na zasadzie wymiany; f) odbiór i dostawa bielizny w godzinach od 800 do 1500. g) pakowanie czystej i całkowicie suchej bielizny w worki foliowe w sposób zabezpieczający przed zabrudzeniem; worki muszą być zamykane termicznie (zgrzewane); h) Zamawiający wymaga, aby poszwy były pakowane po 10 sztuk, prześcieradła po 20 sztuk, powłoczki po 20 sztuk; i) oddzielenie rzeczy uszkodzonych i oddanie ich do naprawy Zamawiającemu; j) dostarczanie Zamawiającemu czystej odzieży roboczej fasowanej (bluzy, spodnie, spódnice, fartuchy itp.) opakowanej dla każdego użytkownika indywidualnie w przeźroczysty worek foliowy w sposób zabezpieczający przed zabrudzeniem, utratą walorów estetycznych, użytkowych; Zamawiający wymaga, aby czas wykonania usługi pralniczej dla odzieży roboczej pracowników nie był dłuższy niż 7 dni od dnia odbioru od Zamawiającego bielizny brudnej do momentu przekazania do magazynu bielizny czystej. 4. Wykonawca jest zobowiązany jest do odbierania brudnej bielizny, dostarczania czystej bielizny oraz realizacji transportu z zapewnieniem odpowiednich warunków sanitarnych, zgodnych z wymaganiami Państwowej Inspekcji Sanitarnej: a) środek transportu zamknięty, przestrzeń ładunkowa wyłożona materiałem nienasiąkliwym możliwym do mycia i dezynfekcji; b) przestrzeń ładunkowa przedzielona przegrodą o właściwościach j.w., szczelnie oddzielającą część czystą od brudnej; c) pojazd wyposażony w środki dezynfekcyjne do rąk i powierzchni oraz jednorazową odzież ochronną dla osoby obsługującej środek transportu; d) bielizna transportowana w wózkach; koszach; pojemnikach wykonanych z materiałów nadających się do mycia i dezynfekcji. 5. Odbiór bielizny brudnej i dostawy bielizny czystej będą realizowane transportem Wykonawcy do wskazanego przez Zamawiającego punktu zdawczo-odbiorczego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonywania usługi pod względem ilościowym, wagowym oraz jakościowym, w tym do wykonywania badań mikrobiologicznych wymazów z bielizny. 7. Zamawiający ma prawo o każdym czasie do bieżącej kontroli warunków Wykonawcy, w jakich usługa jest wykonywana. 8. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania technologii właściwej do prania bielizny szpitalnej w celu uzyskania odpowiedniego efektu czystości, dezynfekcji, estetyki i trwałości bielizny (w zależności od rodzaju zanieczyszczeń oraz rodzaju asortymentu). 9. Stosowane w procesie prania środki piorące i dezynfekcyjne muszą być przeznaczone do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej (odpowiednie atesty, certyfikaty). 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo reklamacji dotyczącej jakości i ilości pranego asortymentu w okresie 2 dni od chwili dostarczenia przez Wykonawcę bielizny czystej. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego uwzględnienia reklamacji w ciągu 48 godzin od chwili jej zgłoszenia. 11. Wykonawca będzie obciążany kosztami dodatnich wyników badań mikrobiologicznych wymazów pobranych przez Zamawiającego z bielizny szpitalnej z oryginalnie zapakowanych przez wykonawcę dostaw bielizny, w przypadku prowadzenia dochodzenia epidemiologicznego i podejrzenia, że źródłem zakażenia może być bielizna szpitalna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zozmswia.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług hydraulicznych
Dodano: 2015-11-16 - Świadczenie usług hydraulicznych
Dodano: 2014-11-27 - Świadczenie usług hydraulicznych.
Dodano: 2014-11-07 - Wykonanie witaczy
Dodano: 2013-11-21 - Konserwacja urządzeń turystycznych
Dodano: 2013-10-17 - Pranie i dezynfekcja bielizny szpitalnej dla Szpitala Dziecięcego Polanki
Dodano: 2013-06-04 - naprawa i konserwacja drewnianej infrastruktury edukacyjnej na zapleczach dydaktycznych w obiektach SPN
Dodano: 2013-04-26 - Pranie i dezynfekcja bielizny szpitalnej
Dodano: 2013-03-12 - Prowadzenie dyżurów interwencyjno - wspierających, psychoedukacyjnej grupy wsparcia, udzielania porad i konsultacji psychologicznych oraz wsparcia indywidualnego dla osób doświadczających przemocy domowej w Punkcie Konsultacyjno - Informacyjnym dla Osób Doświadczających Przemocy w Rodzinie TAMA w Słupsku
Dodano: 2012-12-07 - Wykonanie urządzeń turystycznych w 2012 roku, w ramach zadania: Uzupełnienie małej infrastruktury w latach 2012-2013 na terenie Słowińskiego Parku Narodowego
Dodano: 2012-11-12