Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kapitulna 24
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 234 00 89 , fax. 054 231 07 82
- Data zamieszczenia: 2011-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Kapitulna 24 24
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 234 00 89, fax. 054 231 07 82
REGON: 91093310900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupwloclawek.samorzady.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie dotyczy realizacji szkolenia osób bezrobotnych i/lub poszukujących pracy, w tym przeprowadzenia egzaminu. Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, przygotowujące do pracy w szeroko rozumianej administracji, ze szczególnym uwzględnieniem specjalizacji w zakresie płac i kadr. Szkolenie musi obejmować również zajęcia z zakresu obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych. Ponadto w programie szkolenia znajdują się zajęcia z zakresu wizażu, które pomogą beneficjentom określić sposoby zmiany własnego wizerunku i budowania właściwych relacji z ludźmi w celu zwiększenia szans na znalezienie zatrudnienia. 2. Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne i/lub poszukujące pracy zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy we Włocławku, które zostaną skierowane na szkolenie po przeprowadzeniu naboru i kwalifikacji. 3. Liczba uczestników: minimum 1 maksimum 2 grupy 10 osobowe. 4. Wymagana liczba godzin zegarowych dla każdej z grup: 210 + egzamin do 3 godzin. 5. Program szkolenia musi obejmować m.in. następujące zagadnienia: 5.1. Elementy prawa administracyjnego, w tym w szczególności zasady postępowania administracyjnego - 30 godz. 5.2. Czynności biurowe - 20 godz., w tym m.in.: a) redagowanie pism, sprawozdań, raportów, b) prowadzenie dokumentacji pracowniczej, c) zasady przechowywania dokumentacji, ochrona danych osobowych, d) zasady naliczania wynagrodzeń, e) wykorzystanie urządzeń biurowych (faks, skaner, drukarka, kserokopiarka, projektor multimedialny, etc.) 5.3. Kluczowe zagadnienia prawne z zakresu realizacji zadań w działach kadr i księgowości - 40 godz., w tym m.in. omówienie wybranych, aktualnych przepisów następujących aktów prawnych: a) Kodeks pracy b) Ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych, c) Ustawa o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, d) Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych 5.4. Zasady relacji interpersonalnych w środowisku pracy (10 godz.); 5.5. Obsługa komputera na poziomie średniozaawansowanym (30 godz.), w tym m.in.: a) Baza danych MS ACCES, b) Arkusz kalkulacyjny MS EXCEL, c) Poczta e-mail. 5.6. Obsługa 2 (dwóch) programów płacowo - kadrowych (40 godz.). 5.7. Obsługa programu PŁATNIK lub innego równoważnego (30 godz.). 5.8. Sztuka wizażu (10 godz.). Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w CZĘŚCI I Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Pomoce dydaktyczne i certyfikaty jakości usług
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwloclawek.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie cyklu szkoleń - przeprowadzenie zajęć w każdej miejscowości przez instruktora zdrowego żywienia w ramach projektu pn.: Kompleksowe działania z zakresu promocji zdrowia i profilaktyki chorób nowotworowych z zapewnieniem wysokiego stopnia zgłaszalności na badania w Powiecie Wąbrzeskim finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz budżetu państwa w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu, realizowanego przez Powiat Wąbrzeski
Dodano: 2015-06-23 - Świadczenie usług w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy cz. 1
Dodano: 2015-05-20 - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Dodano: 2015-04-15 - Szkolenie osób bezrobotnych
Dodano: 2015-02-24 - POZYSKIWANIE FUNDUSZY UNIJNYCH
Dodano: 2014-10-22 - SEKRETARKA - ASYSTENTKA
Dodano: 2014-09-22 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą: Stanowisko doradcy zawodowego w projekcie Lepszy start absolwentów kierunków technicznych, matematycznych i przyrodniczych.
Dodano: 2014-09-10 - Wykonanie usług związanych z aktywną integracją osób niepełnosprawnych oraz wychowanków Domu Dziecka, realizowaną przez PCPR we Włocławku w ramach projektu -Podróż do samodzielności-, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2014-05-29 - zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn. Czas na start ku lepszej przyszłości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Dodano: 2014-04-18 - PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Dodano: 2014-01-27